  • 51. Data: 2011-05-22 19:38:25
    Temat: Re: jakie rolety do okien: zintegrowane vs. nadrpożowe
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 21 Maj, 21:02, quent <x...@x...com> wrote:

    > Wow! I co ile razy na minutę tak te roletki podnosisz i opuszczasz? ;-)

    Dwa razy dziennie. Biorac pod uwage, ze na 3 roletki zajmuje mi to 6
    sekund, a Tobie stanie przed klawiszem (czy trzymanie przycisku na
    pilocie) np. 20 sekund, to Ty marnujesz na ich obsluge 3 godziny w
    ciagu roku ;))

    > Poza tym po co w ogóle porównujesz rolety zewnętrzne z roletkami
    > materiałowymi wewnątrz??

    Jak dla mnie to spelniaja dokladnie takie same funkcje - tj.
    zaslaniaja nasz widok przed wzrokiem sasiadow / przechodniow. Reszta
    rzekomo przydatnych funkcji jest jak dla mnie wymyslona na sile ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 52. Data: 2011-05-22 19:56:10
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    3g2000vbl.googlegroups.com...

> [...]

    zaslaniaja nasz widok przed wzrokiem sasiadow / przechodniow. Reszta
    rzekomo przydatnych funkcji jest jak dla mnie wymyslona na sile ;)

    Dokładnie

  • 53. Data: 2011-05-22 20:14:44
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-05-22 21:56, Kris wrote:
> [...]
    > sekund, a Tobie stanie przed klawiszem (czy trzymanie przycisku na
    > pilocie) np. 20 sekund, to Ty marnujesz na ich obsluge 3 godziny w

    Można kliknąć raz, czyli ułemek sek. i roleta się zwija rozwija i
    zatrzymuje się sama - dasz wiarę?

    > Jak dla mnie to spelniaja dokladnie takie same funkcje

    funkcje te same ale jedne lepiej drugie gorzej, ot co...

  • 54. Data: 2011-05-22 20:20:43
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-05-22 21:38, Adam wrote:
    > Jak dla mnie to spelniaja dokladnie takie same funkcje - tj.
    > zaslaniaja nasz widok przed wzrokiem sasiadow / przechodniow.

    Ja tylko na tę "funkcję" nie wydałbym złamanego grosza.
    Wszystkie inne funkcje roleta zewnętrzna spełnia o niebo lepiej niż
    roletka wewnątrz.

    Pytanie jednak nie, która lepsza, bo to nawet nie ma co prównywać. To
    jest po prostu idiotyczne porownywać wielozadaniowego suva do wozu
    drabiniastego.
    Kwestia jest taka czy komuś roleta jest w ogóle potrzebna.

  • 55. Data: 2011-05-23 08:13:55
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 22 Maj, 22:20, quent <x...@x...com> wrote:

    > Pytanie jednak nie, która lepsza, bo to nawet nie ma co prównywać. To
    > jest po prostu idiotyczne porownywać wielozadaniowego suva do wozu
    > drabiniastego.

    Nie widziales tych rolet wewnetrznych - to nie sa popierdolki z
    marketu tylko porzadne rzemieslnicze wykonanie, z grubego aluminium i
    z prowadnicami, calosci wogole nie widac bo sa w dokladnie takiej
    samej okleinie jak okna :) I tez nie kosztuja 50 pln / sztuke tylko
    blizej 200-250 pln. Jak mi sie bakterie naladuja to cykne fotke i
    pokaze jak to wyglada - bo ta poprzednia na stronie kuprolety.pl
    wyglada conajmniej ohydnie (brazowa roletka na bialym oknie PCV
    blee :)

    Mi sie wlasnie rolety zewnetrzne kojarza z przemyslowka - tyle ze te
    przemyslowe np. ktorymi zaslania sie boksy w galeriach mozna uznac za
    antywlamaniowe (grube, mocne), a te montowane w domach to takie
    popierdolki ktore zlodziej lomem rozbraja w trzy sekundy!

    Z pozostalych funkcji bym nie korzystal. Ja swoje roletki zaciagam i
    mam dalej jasno, a nikt mnie nie podglada. Dla mnie to zaleta bo ja
    nie potrzebuje tworzyc ciemni - do kina mam pokoj 40m2 w piwnicy bez
    zadnego okna (ciemnia absolutna;) a i w dzien nie spie. A nawet jak mi
    sie chce to nie potrzebuje do tego ciemnosci - swietnie zasypiam nawet
    w tarasowym fotelu przy pelnym sloncu;) No i rosliny w domu by tego
    dlugo nie zniosly ;)

    To Ty pisales, ze nie lubisz firanek w oknach czy ktos inny ? Te
    rolety wew. wygladaja pieknie i z powodzeniem moga sluzyc zamiast
    firanek. Ja specjalnie wzialem tkanine "len" - jest jasna i
    przepuszcza swiatlo. Roleta zew. tego zadania nie spelni. Ona w
    zasadzie moze sluzyc wylacznie do stworzenia ciemni. Ale czlowiek (i
    jego domowe kwiatuszki) do zycia potrzebuje swiatla i promieni
    slonecznych inaczej wpada w depresje :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 56. Data: 2011-05-23 08:59:48
    Od: "quent" <x...@x...com>

    5g2000yqe.googlegroups.com...
    > Ja swoje roletki zaciagam i
    > mam dalej jasno, a nikt mnie nie podglada.

    No i o to chodzi. Ja potrzebuje do swoich celów rolet zewn. bo wewnetrzne
    nie nadaja sie zwyczajnie.
    Ty masz zupełnie priorytety więc Tobie rolety są zbędne.
    Mnie kwestia zasłaniania w ogóle nie dotyczy - nikt mnie nie podglada a
    jeśli nawet znajdzie się jakiś kretyn to jego problem - ani trochę się tym
    nie przejmuję.

    O... np. dzis w nocy, było bardzo ciepło i padał ulewny deszcz. Miałem
    otwarte okna na oścież i spuszczone rolety - deszcz nie wpadał do domu a ja
    miałem całą noc masę świeżego powietrza.
    Z wewnętrznymi musiałbym mieć okna zamknięte i rano miałbym zaduch w pokoju
    i zjebane samopoczucie ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 57. Data: 2011-05-23 09:10:47
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 23 Maj, 10:59, "quent" <x...@x...com> wrote:

> [...]
    > miałem całą noc masę świeżego powietrza.
    > Z wewnętrznymi musiałbym mieć okna zamknięte i rano miałbym zaduch w pokoju

    Od tego mam wentylacje mechaniczna ;) A zostawianie uchylonych okien
    to dla zlodzieja jak otwarte na osciez drzwi :-) No chyba ze masz
    czujki z alarmu dzialajace prawidlowo rowniez przy uchyle.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 58. Data: 2011-05-23 09:34:59
    Od: "quent" <x...@x...com>

    9g2000yqk.googlegroups.com...
    > No chyba ze masz
    > czujki z alarmu dzialajace prawidlowo rowniez przy uchyle.

    Tak wabi się Milo :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 59. Data: 2011-05-23 11:40:24
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 23 Maj, 11:34, "quent" <x...@x...com> wrote:

    > Tak wabi się Milo :-)

    Hy hy, to mamy ten sam typ alarmu :D Moj to model owczarek
    niemiecki ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 60. Data: 2011-05-23 12:51:41
    Od: "quent" <x...@x...com>

    g2000yqo.googlegroups.com...
    > Moj to model owczarek
    > niemiecki ;)

    Mój to mieszanka (podobno) dalmatyńczyka z husky-im. Nie zdziwię się jeśli
    nie jesteś w stanie sobie tego wyobrazić ;-D

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info