  • 1. Data: 2009-10-20 15:40:14
    Temat: jakiej mocy agregat pradotworczy na budowe ?
    Od: "volin" <p...@y...co.uk>

    witam

    czy ktos moze poradzic jakiej mocy agregat pradotworczy zakupic na budowe?
    niestety pradu na dzialaczce brak i sasiedzi tez daleko.
    dodam iz murarz ma betoniarke trojfazowa 1,5 kW.
    oczywiscie procz betoniarki czasami beda uzywane inne sprzety ( wiertarka,
    katowka).
    licze ze stan surowy bedzie musial byc wybudowany na tym agregacie.

    pozdrawiam
    volin

  • 2. Data: 2009-10-20 15:53:49
    Temat: Re: jakiej mocy agregat pradotworczy na budowe ?
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 20 Paź, 17:40, "volin" <p...@y...co.uk> wrote:
> [...]
    > katowka).
    > licze ze stan surowy bedzie musial byc wybudowany na tym agregacie.

    Minimum 1,5 kW. Optimum 2 kW. Maksimum ....

  • 3. Data: 2009-10-20 16:46:42
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Krzemo pisze:

    > Minimum 1,5 kW. Optimum 2 kW. Maksimum ....

    Hej,

    Betoniara 1,5 kW nie pójdzie z generatora 1,5kW. W dodatku (chyba) nie
    ma tak malych agregatów 3-fazowych.

    W ogóle to zła sytuacja - zniszcza agregat, bo nie ich. Bralbym
    najtanszy ~1000 zl.

    Tez budowalem od poczatku do konca na agregacie o mocy 1,2kW.
    Dobralem betoniarke pod ta wydajnosc (800 W). Ale caly czas bylem
    na budowie i mialem oko. Bez tego źle to widze.

    Moze w jakies czesci rozliczenia zaproponuj agregat murarzowi?
    Niech sobie wybierze model i wtedy bedzie dbal.

    Tu mój agregat i budowa:

    http://picasaweb.google.com/AStasiew/Budowa#52061327
    08326582466

    pozdro
    --
    A S

  • 4. Data: 2009-10-20 17:02:10
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 20 Paź, 18:46, "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote:

    > Hej,
    >
    > Betoniara 1,5 kW nie pójdzie z generatora 1,5kW.

    No może być problem z rozruchem. Ale powinno pójść bo agregat ma
    zwykle zapas mocy, byle by bezpieczników nie wywaliło.

    >W dodatku (chyba) nie
    > ma tak malych agregatów 3-fazowych.

    No ale betoniarka 3-fazy - nie wyjścia.

  • 5. Data: 2009-10-20 20:59:00
    Od: "volin" <p...@y...co.uk>

    dzieki Panowie

    zakupilem na allegro cos takiego
    http://allegro.pl/item780490608_agregat_pradotworczy
    _generator_2_5_kw_3_fazy_hit.html

    mam nadzieje ze wystarczy.
    najwazniejsze ze sprzedawca daje 12 m`cy gwarancji, bo na innych aukcjach 7
    lub 10 dni rozruchowej i tyle

    pozdrawiam
    volin
    .googlegroups.com...

  • 6. Data: 2009-10-21 06:07:03
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    volin pisze:
    > dzieki Panowie
    >
    > zakupilem na allegro cos takiego
    > http://allegro.pl/item780490608_agregat_pradotworczy
    _generator_2_5_kw_3_fazy_hit.html

    Bardzo dobrze. Sam ja dotrzyj, dokladnie wedlug rad specjalistów.
    Pilnuj oleju i powiedz ze zabijesz, jak przeciaza. Niebezpieczne
    sa przeciazenia "podprogowe", bez wywalania bezpiecznika,
    ale za to na kilka godzin. Moja Honda po takich ciezkich dniach
    plula olejem z gaznika, paliwo dostawalo sie do miski olejowej
    i po zatrzymaniu nie dawala sie uruchomic.

    Zbuduj jakis daszek bo robotnik przykryje foliowym workiem, jesli
    w ogóle zauwazy deszcz. Kup kable.

    pozdro
    --
    A S

  • 7. Data: 2009-10-21 07:20:16
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "volin" <p...@y...co.uk> napisał w wiadomości
> [...]
    > katowka).
    > licze ze stan surowy bedzie musial byc wybudowany na tym agregacie.

    Weż do stanu surowego taką ekipe co ma agregat.
    Akurat do wykonania stanu surowego nie opłaca się brać Heńków.
    Weżmiesz ekipe z narzędziami agregatem itp i w sumie wyjdzie taniej i nie
    martwisz się o nic.
    U mnie nawet swoje deski i stemple do szalunków mieli.
    Za stan surowy+więźbe zapłaciłem im 20tys(2007 rok jesień) i nic mnie nie
    obchodziło(koparka, zagęszczarka, łopaty agregaty itp , deski , stemple)
    Sami pilnowali swoich narzedzi, sami sobie przywozili materiał(jednak we
    wskazanej przezemnie hurtowni i za który ja płaciłem raz w miesiącu)
    Trochę ponad 2 miesiące i wiecha wisiała;))

    Krzysiek

  • 8. Data: 2009-10-21 11:26:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzemo wrote:

    > No może być problem z rozruchem. Ale powinno pójść bo agregat ma
    > zwykle zapas mocy, byle by bezpieczników nie wywaliło.

    ke?

    W większość tanich agregatów moc jest raczej podana mocno na zapas i przy
    pełnym obciąznieu moze siadać napieci elub częstotliwość albo jedno i
    drugie.

  • 9. Data: 2009-10-21 12:21:09
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > W większość tanich agregatów

    Tani to ten agregat nie będzie, skoro ma być 3-fazowy.
    A jeżeli ma jakąś sensowną szlifierkę 230 pociągnąć,
    to 2,5 kW minimum.

    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2009-10-21 12:35:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J_K_K wrote:

    > Tani to ten agregat nie będzie, skoro ma być 3-fazowy.
    > A jeżeli ma jakąś sensowną szlifierkę 230 pociągnąć,
    > to 2,5 kW minimum.

    ja miałem problemy na podobnej mocy agregacie 1fazowym z wiertarką z
    elektroniką, robiło sie jakieś głupie falowanie zasilania. Prawdopodobnie
    elektronika chciała kompensować spadek napięcia i zwiększała pobór prądu a
    agregat siadał aż elektronika odpuszczała i chciała wyłączyć wiertarkę wtedy
    napniecie wracało w góre i tak w koło macieju.