  • 1. Data: 2013-05-20 12:04:04
    Temat: jakim klejem klepki podlogowe potraktowac?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    sa do przyklejenia 4 ruchome klepki (20cm x 2.5cm) na podlodze, pod nimi
    jest jakis beton,czy cement - czym je dobrze przykleic? zeby jeszcze ten
    klej dawalo sie kupic w malej ilosci...

  • 2. Data: 2013-05-20 13:28:21
    Temat: Re: jakim klejem klepki podlogowe potraktowac?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 12:04:04 UTC+2 użytkownik 1634Racine napisał:
    > sa do przyklejenia 4 ruchome klepki (20cm x 2.5cm) na podlodze, pod nimi
    >
    > jest jakis beton,czy cement - czym je dobrze przykleic? zeby jeszcze ten
    >
    > klej dawalo sie kupic w malej ilosci...

    Ja kupiłem Rakol i od ubiegłych wakacji trzyma.

  • 3. Data: 2013-05-20 22:37:57
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 20 Maj, 12:04, "1634Racine" <1...@R...pl> wrote:
    > sa do przyklejenia 4 ruchome klepki (20cm x 2.5cm) na podlodze, pod nimi
    > jest jakis beton,czy cement - czym je dobrze przykleic? zeby jeszcze ten
    > klej dawalo sie kupic w malej ilosci...

    W castoramach są kleje do parkietów.
    Zazwyczaj nazywane syntetycznymi.
    Tanie są z firmy anser lub dragon. Mozna kupic nawet pólkilogramowe
    puszki (starczy na te 4 plytki spokojnie).
    Beton najpierw trzeba oczyscic.
    Dobrze bylo by też go zagruntować jeśli sie pyli.
    Grunty są w litrowych puszkach wiec troche za duzo ale nie widzialem
    mniejszych.

    Zazwyczaj calosc jest w okolicy parkietów lub razem z innymi klejami.

  • 4. Data: 2013-05-21 02:01:18
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Bolko in news:fc63e796-fec0-4dd0-9332-8111d93dca48@googlegrou
    ps.com
    > Ja kupiłem Rakol i od ubiegłych wakacji trzyma.

    ale on jakis stolarski... Drewno/cement (moze to beton bardziej...) -
    utrzyma?
    http://www.rakoll.pl/produkty.htm

  • 5. Data: 2013-05-21 02:01:21
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    ptoki in
    .googlegroups.com
    > W castoramach są kleje do parkietów.
    > Zazwyczaj nazywane syntetycznymi.
    > Tanie są z firmy anser lub dragon.

    cos z tego? http://www.dragon.biz.pl/product.php?cat_id=52&subca
    t_id=84
    tylko ktory....

  • 6. Data: 2013-05-21 07:46:28
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 21 Maj, 02:01, "1634Racine" <1...@R...pl> wrote:
    > ptoki innews:89bb4495-9faa-4817-9b5e-7c492297f297@k4g2000v
> [...]
    KLEJE >> Kleje do podłóg i ścian >> Klej do parkietu - syntetyczny -
    SUPER SYSTEM DO KLEPKI
    i grunt (ważne bardzo jesli wylewka pyli.
    IMHO lepsze z ansera (taka czerwona puszka) ale dragon od biedy też
    zadziała.

  • 7. Data: 2013-05-21 13:55:33
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    1634Racine in news:5199f52e$0$26710$65785112@news.neostrada.pl
    > sa do przyklejenia 4 ruchome klepki (20cm x 2.5cm) na podlodze, pod nimi
    > jest jakis beton,czy cement - czym je dobrze przykleic? zeby jeszcze ten
    > klej dawalo sie kupic w malej ilosci...

    Wszystkim - b. dzieki za podpowiedzi.