  • 11. Data: 2010-11-08 11:08:25
    Temat: Re: jesienne grabienie lisci
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    news:25f2f568-9758-4d77-ba21-dd11656e130d@z22g2000pr
    i.googlegroups.com...
    On 7 Lis, 02:17, "moon" <m...@y...com> wrote:
> [...]
    .jpg

    > gdyby przyroda złapała za grabie to byłbym równie zachwycony jak ty.
    > Ale... ponieważ grabie, kosz i ognisko są moją rolą, to mój zachwyt trochę
    > się kurczy.
    > Tak to działa, niestety.

    Ajtam, ajtam - po prostu ludzie dzielą się na tych, którzy zasługują
    na drzewa, i na tych, którzy na nie nie zasługują.
    Jesteś z tych drugich, ot i wszystko. Zetnij drzewa, wybetonuj teren,
    będzie piknie i Twój zachwyt rozkwitnie.

    A ja grabię z zachwytem (także mięśniowym) 200 metrów drogi obsadzonej
    z jednej strony świerkami (tony szyszek), z drugiej klonami (co 3 m)
    plus 2 kasztany - ot, dotlenianie się i bezpłatny aerobik dla formy i
    figury :-)
    Szyszki są świetną rozpałką i cudnie strzelają pod fajerkami, a liście
    wyrzucam na kompost i mam świetną ziemię liściową.
    Jak wszystkie liście spod klonów wygrabię, to z radością poczekam na
    odśnieżanie - jak co roku, szszuuuu, szszszszszuuuu, szszszszszuuuu!
    Cudownie!
    :-P

    Pewnie. Długo nie wytrzymałaś. To jest już uzależnienie.
    Szatańskie odciąganie od Boga. :-)))))))))

  • 12. Data: 2010-11-08 11:15:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    On 8 Lis, 12:08, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:

> [...]
    > plus 2 kasztany - ot, dotlenianie si i bezp atny aerobik dla formy i
    > figury :-)
    > Szyszki s wietn rozpa k i cudnie strzelaj pod fajerkami, a li cie
    > wyrzucam na kompost i mam wietn ziemi li ciow .
    > Jak wszystkie li cie spod klon w wygrabi , to z rado ci poczekam na
    > od nie anie - jak co roku, szszuuuu, szszszszszuuuu, szszszszszuuuu!
    > Cudownie!
    > :-P
    >
    > Pewnie. D ugo nie wytrzyma a . To jest ju uzale nienie.
    > Szata skie odci ganie od Boga.  :-)))))))))

    Czasem warto coś napisać.
    Idę malować i grabić - nie mam czasu :-)

  • 13. Data: 2010-11-08 14:59:32
    Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl>

    k.googlegroups.com...
> [...]
    > Szata skie odci ganie od Boga. :-)))))))))

    Czasem warto coś napisać.
    Idę malować i grabić - nie mam czasu :-)

    _____

    Nooo!
    Buziaki
    MK

  • 14. Data: 2010-11-08 19:22:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    wiadomościnews:b448a65f-63d1-4769-88a6-1971bde5442c@
> [...]
    ri.googlegroups.com...

    > Czasem warto coś napisać.
    > Idę malować i grabić - nie mam czasu :-)

    Wzajemnie - OGROMNE :-*
    A ja sobie teraz na odwyczku powolutku, powolutku... bo inaczej toby
    mi już całe życie uciekło w wirtualną czeluść... Ale żeby tak całkiem
    odwyk, to aż nie - tutaj (ogrody) też jest co robić, no i tak bardzo
    mi miło, że ktoś tu na mnie czeka :-)

  • 15. Data: 2010-11-08 20:10:44
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2010-11-08 20:22, Ikselka pisze:

> [...]
    > mi już całe życie uciekło w wirtualną czeluść... Ale żeby tak całkiem
    > odwyk, to aż nie - tutaj (ogrody) też jest co robić, no i tak bardzo

    Ależ nie tylko tu na Ciebie czekają!
    Pozdrowienia :)
    Ewa

  • 16. Data: 2010-11-08 22:31:45
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Moon
    Twój sposób na zbieranie liści to alternatywa dla tych, co nie lubią
    hałaśliwego odkurzacza ;-)

    Pozdrawiam, Barbara

  • 17. Data: 2010-11-09 09:08:15
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

    h.googlegroups.com...
> [...]

    mi już całe życie uciekło w wirtualną czeluść... Ale żeby tak całkiem
    odwyk, to aż nie - tutaj (ogrody) też jest co robić, no i tak bardzo

    ___

    Też uwielbiam grabić - niestety u mnie leje ostatnio.
    Może dziś :-)))))
    Lepsze niż bezcelowe wymachiwanie kończynami na aerobicach.

    Ale - z drugiej beczki - wiesz, jak będziesz za długo urlopować, to
    psychiczni będą musieli zakłócić ciszę ogrodów.... i oberwiemy grabkami
    (oraz wiaderkiem).
    A tak serio... Szanuję Twoje wybory. Ale daj czasami znak życia.

    To, z liścia :-))))
    MK

  • 18. Data: 2010-11-09 09:08:47
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

    > Ależ nie tylko tu na Ciebie czekają!
    > Pozdrowienia :)
    > Ewa

    My to jednak niezłe kwoczki jesteśmy Medeo, co?
    I nic z tym się nie da zrobić.....

    MK

  • 19. Data: 2010-11-09 09:09:20
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

    > Ależ nie tylko tu na Ciebie czekają!
    > Pozdrowienia :)
    > Ewa

    Szanowni Ogrodnicy wybaczcie odrobinę prywaty.

    MK

  • 20. Data: 2010-11-09 09:28:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    On 8 Lis, 21:10, medea <x...@p...fm> wrote:

    > Ależ nie tylko tu na Ciebie czekają!

    3-)

    > Pozdrowienia :)
    > Ewa

    Wzajemnie. I buziaki też.
    ;-)

    PS. Nadal tkwię w liściach... Potem pokażę zdjęcia, na których
    naprawdę widać, co znaczy mieć duże/dużo drzewa :-D