  • 41. Data: 2009-01-16 20:49:57
    Temat: Re: kabina prysznicowa bez brodzika.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Boombastic wrote:
    > Użytkownik "bokomaru" <b...@z...com> napisał w wiadomości

    > W małych kabinach zrobienie odpowiednich spadków do kratki moze być
    > problematyczne. Konieczne będzie cięcie płytek na mniejsze i potem
    > bawienie się z robieniem tak spływu by woda nie wylewała sie na
    > zewnątrz i leciała w kierunku kratki.
    > Przy listwie można pochylić podłoge w jedną stronę (w zależności od
    > konfiguracji kabiny) i nie będzie problemu nawet z dużymi płytkami, a
    > listwa będzie zbierała wodę..

    i wygląda to ładniej.

  • 42. Data: 2009-01-16 20:56:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 15:26:36 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > tak drogi adami... możan korytko zrobić z kawałka rury kanalizacyjnej a
    > kratke wyciąc kontówką, będzie jeszcze taniej.
    >
    > jak ktoś chce mieć ładnie to woli dać trochę wiecej forsy a nie robić jakiąć
    > kupę.

    Uważasz, że to co widać, czyli sama kratka, to jest robiona magią? IMO to
    zwykła blacha nierdzewna obrabiana wykrojnikiem, a potem polerowana.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 43. Data: 2009-01-16 21:03:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Uważasz, że to co widać, czyli sama kratka, to jest robiona magią?
    > IMO to zwykła blacha nierdzewna obrabiana wykrojnikiem, a potem
    > polerowana.

    przetłoczona dla zwiększenia sztywności powycinana wodą polerowana.

    naprawdę sądzisz że opłaca sie to robić samemu?

    chyba że dasz blachę nierdzewkę o grubości 15mm żeby się nie pogięła jak na
    niej staniesz.

    ja też wiele rzeczy robię sam w domu ale są takie elementy które kupuję
    gotowe.

  • 44. Data: 2009-01-16 23:26:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 22:03:27 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > przetłoczona dla zwiększenia sztywności powycinana wodą polerowana.
    > naprawdę sądzisz że opłaca sie to robić samemu?

    Na zdjęciach nie widziałem przetłoczeń, a nawet, to zamiast nich mozna użyc
    odpowiednio grubszej.
    Samemu? Nie, wycinanie zlecić.

    > chyba że dasz blachę nierdzewkę o grubości 15mm żeby się nie pogięła jak na
    > niej staniesz.

    Marek, przy szerokości c.a. 4cm, to wystarczy blacha 5mm...

    > ja też wiele rzeczy robię sam w domu ale są takie elementy które kupuję
    > gotowe.

    Ba, jak się opłaca, to po co się męczyć?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 45. Data: 2009-01-16 23:55:05
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    wiadomości news:wtie0bi3by7j$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Marek, przy szerokości c.a. 4cm, to wystarczy blacha 5mm...

    Stawiam nawet na 1mm do 1,5mm, kto przegnie blache 1mm na odcinku 4cm stopa
    pod prysznicem?

    Pozdro.. TK

  • 46. Data: 2009-01-17 00:27:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 17 Jan 2009 00:55:05 +0100, Maniek4 napisał(a):

    > Stawiam nawet na 1mm do 1,5mm, kto przegnie blache 1mm na odcinku 4cm stopa
    > pod prysznicem?

    No jednak jak stanę sobie ja (120kg), to może polecieć. Dałbym minimum 3mm
    ;)

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 47. Data: 2009-01-18 17:59:34
    Od: "tynkiozdobne.pl " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przy chorych cenach takich listew odprowadzających warto kasę wydać na
    mozaikę. Wtedy spadek należy wykonać masami, najlepiej na listwach z
    zaokrągleniami, uwzględniając wysokość montażu syfonu, później uszczelka, a
    na końcu mozaika. Należy idealnie przygotować podłoże. Nie ma prawa być
    żadnych nierówności. Robiłem taką kabinę, gdzie nie ma praktycznie żadnych
    naroży. Ani pionowych, ani poziomych.