  • 11. Data: 2010-06-28 11:12:48
    Temat: Re: kabina prysznicowa i zajawki plesni-grzyba
    Od: Korupcjusz <k...@b...jest.pl>

    MacAaron <rzoockxz@spamowi_nie.gmail.com> napisał(a):

    >Bo to święta racja.

    Niby racja, ale to frazes - jak powiedznie, ze przyczyna wypadku bylo
    niedostosowanie predkosci jazdy do panujacych warunkow na drodze.
    Pod to wszystko podciagniesz, ale bez dociekania szczegolow malo znaczace
    stwierdzenie.

    >Powinno wystarczyć udrożnienie kanału wentylacyjnego.

    Ja mam wyciag elekryczny tuz nad kabina, dodatkowo jeden na cala lazienke, laczna
    wydajnosc
    wentylatorow to okolo 150 m3 na godzine (mala lazienka okolo 6m2). A grzyb na
    wilgotnych scianach w
    kabinie i tak lubi wyskoczyc.

  • 12. Data: 2010-06-28 11:49:45
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Powinno wystarczyć udrożnienie kanału wentylacyjnego.

    Kanał jest drożny.

  • 13. Data: 2010-06-29 20:30:41
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Korupcjusz" <k...@b...jest.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > laczna wydajnosc
    > wentylatorow to okolo 150 m3 na godzine (mala lazienka okolo 6m2). A grzyb

    To narazie napisałeś o wywiewie. A co z nawiewem ? Masz stały nawiew
    powietrza do domu/mieszkania? Jak rozwiązany, gdzie zlokalizowany ?
    --
    Jackare

  • 14. Data: 2010-06-29 20:39:26
    Od: AA <...@...pl>

    > Stały tekst jak się nie ma nic do powiedzenia w temacie.

    Mieszkalem za mlodu z rodzicami i nigdy nie widzialem plesni w lazience.
    A wiecej osob jej uzywalo niz dzis mojej lazienki.
    Bylo natomiast duzo "kamienia".

    > Mam poprawić
    > wentylację? Mam zamontować wyciąg przemysłowy?

    U mnie pomaga nie domykanie drzwi do lazienki po uzyciu. Klopotliwe bo
    dzieciaki momentalnie szturmuja to pomieszczenie, ale juz zostawianie na
    noc pomaga.

    AA

  • 15. Data: 2010-06-30 10:47:49
    Od: Korupcjusz <k...@b...jest.pl>

    "Jackare" <j...@i...pl> napisał(a):

    >Użytkownik "Korupcjusz" <k...@b...jest.pl> napisał w wiadomości

    >To narazie napisałeś o wywiewie. A co z nawiewem ? Masz stały nawiew
    >powietrza do domu/mieszkania? Jak rozwiązany, gdzie zlokalizowany ?

    Nawiew jest klasycznie z kratki wentylacyjnej w lazience. Jak wentylatory pracuja to
    ciagnie
    powietrze z miezskania .
    Drzwi maja otwory wentylacyjne plus szczelina okolo centymetra miedzy dzwiami
    a podloga.Jak pracuja dwa wentylatory w lazience wyraznie czuc na stopach ruch
    zimnego
    powietrza pod drzwiami.

  • 16. Data: 2010-06-30 20:43:05
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Korupcjusz" <k...@b...jest.pl> napisał w wiadomości
    />
> [...]
    > dzwiami
    > a podloga.Jak pracuja dwa wentylatory w lazience wyraznie czuc na stopach

    Kratka wentylacyjna to wywiew (jeżeli mówimy o kratce w kominie
    wentylacyjnym. Otwory wentylacyjne w drzwiach to doprowadzenie powietrza do
    pomieszczenia łazienki. Aby wentylacja w ogóle działała zazwyczaj nie są
    potrzebne żadne wentylatory tylko właściwe doprowadzenie powietrza z
    zewnątrz. Jeżeli masz w łazience piecyk gazowy lub kocioł CO, to stosowanie
    wentylacji mechanicznej jest zabronione. Doprowadzenie powietrza do
    mieszkania powinno być zapewnione np poprzez nawiewniki podokienne
    zlokalizowane w pomieszczeniach innych niż łazienka. W łazience nie powinno
    się stosować nawiewników doprowadzających powietrze bezpośrednio z zewnątrz.
    --
    Jackare

  • 17. Data: 2010-06-30 20:46:04
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    W łazience nie powinno
    > się stosować nawiewników doprowadzających powietrze bezpośrednio z
    > zewnątrz.

    Jest jeden wyjątek - gdy łazienka jest kotłownią (gdy wisi lub stoi w niej
    kocioł CO), doprowadzenie powietrza z zewnątrz może być wymagane bo takie są
    wymagania dla kotłowni.
    --
    Jackare

  • 18. Data: 2010-07-01 05:58:08
    Od: Korupcjusz <k...@b...jest.pl>

    "Jackare" <j...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >się stosować nawiewników doprowadzających powietrze bezpośrednio z zewnątrz.

    Nie mam piecykow ani kotlow - rozmawiam o lazience w bloku.
    Powietrze zasysa z mieszkania - a tam mam rozszczelnione okna,
    wlasciwie to mam niepodomykane - no moze nie caly czas, bo miszkam
    na poddaszu i mam skosne okna, wiec jak porzadnie leje to je domykam.