  • 21. Data: 2009-12-18 14:19:06
    Temat: Re: kamera termowizyjna - Katowice/Tychy/Bielsko
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    news:hgg27q$ki1$1@news.onet.pl...
    > kris wrote:
    > bo tym razem podczas tworzenia przepisów kot sprzypilnowała aby nei
    > powstała kolejna kasta próżniaków doicieli. Bo były takie zapędy aby
    > audyty mogli robić tylko nielicznik wybrańcy

    I ceny certyfikatów lecą w dół dzięki temu.
    Przełom 2008/2009 krzyczeli nawet 1500zł teraz można za 300zł. A faktycznie
    to godzina pracy przy kompie jest.

    Krzysiek

  • 22. Data: 2009-12-19 06:15:43
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > I ceny certyfikatów lecą w dół dzięki temu.
    > Przełom 2008/2009 krzyczeli nawet 1500zł teraz można za 300zł. A
    > faktycznie to godzina pracy przy kompie jest.

    No wlasnie widze - ja cholera zrobilem za 800zl.

    nawet sobie z gosciem pogadalem skad takie a nie inne podejscie do
    wykonawego audytu i pracy: "nie ma innych wymogow". Stwierdzil tez ze
    wszystko by bylo prostsze i latwiejsze gdyby kierownik budowy w dzienniku
    budowy mial szersze obowiazki np zapisywac poszczegolne etapy technologiczne
    i ich skladowe (np wylewki: tyle a tyle betonu, uzyto takiego a takiego
    styropianu w takiej a takiej ilosci, uzyto takiej izolacji itp). Wtedy
    dziennik budowy mialby konkretna wartosc a audytor moglby wystawic rozsadne
    swiadectwo na podstawie wizji lokalnej oraz dziennika budowy. A tak: ludzie
    wpisuja w dziennik to co minimalnie trzeba i tyle. Zreszta nawet jakby
    wpisali cos innego to kierownik im to tez podpisze bo najczesciej nawet nie
    bywa na budowie. Ogolny wniosek byl taki ze te swiadectwa to jak wiekszosc
    budowlanki: jedno wielkie "ciulanie".

    Cos racji chlop mial :)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 23. Data: 2009-12-19 08:52:56
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Kane" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > izolacji itp). Wtedy dziennik budowy mialby konkretna wartosc a audytor
    > moglby wystawic rozsadne swiadectwo na podstawie wizji lokalnej oraz

    Jasne, a najlepiej jakby kierownik sam zrobil ten audyt a audytor
    przystawil by tylko pieczatke najlepiej esemesem i zainkasowal 800zl. Dupy
    sie nawet nie chce ruszyc zeby na budowe sie przejechac i najlepiej by bylo
    gdyby cala robote ktos inny zrobil.

    Pozdro.. TK