  • 21. Data: 2014-05-30 08:49:06
    Temat: Re: kanaliza a przydomowa oczyszczalnia.
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Friday, May 30, 2014 8:07:46 AM UTC+2, Adam wrote:
    > http://allegro.pl/oczyszczalnia-biologiczna-vh4-i425
    7327165.html

    No to ciut staniało, ale i tak jak się policzy dodatkowe
    prace i duperele, to 9-10 tysięcy zejdzie.
    A taką oczyszczalnię trzeba raz na jakiś czas
    wyczyścić (koszt szambiarki), czasem jakieś bakterie
    sypnąć. Nie mówię że to złe rozwiązanie, ale jak jest
    kanaliza pod domem a oczyszczalnia zwróci się po -nastu
    latach, to nie wiem czy jest sens się w to bawić.

    L.

  • 22. Data: 2014-05-30 09:14:01
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 30 maja 2014 08:49:06 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > sypnąć. Nie mówię że to złe rozwiązanie, ale jak jest
    > kanaliza pod domem a oczyszczalnia zwróci się po -nastu
    > latach, to nie wiem czy jest sens się w to bawić.

    U nas miasto doplacalo przez dlugi czas polowe wartosci inwestycji (nie wiem
    jak teraz). Sasiad mniej wiecej taka kanalize ~3 lata temu zamontowal za realnie
    ~4k pln. Kanalizy akurat nie mamy wiec zostaje szambo - minimum 200 pln na
    miesiac wiec oczyszczalnia zwraca mu sie po 2 latach ;) Poki co jest zadowolony.
    Przez 3 lata dwa razy szambiara tylko u niego byla a i tak mowi ze to tylko
    "na wszelki wypadek".
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 23. Data: 2014-05-30 09:22:12
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 30 maja 2014 07:46:46 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Mo�liwe, �e si� pomyli�em.
    >
    > A na czym polega to "eko"? Zbiornik rozpuszcza siďż˝ po 20 latach?

    Nie mam pojęcia. Musisz zapytac tych co je sprzedają po 5 tys. zł.

  • 24. Data: 2014-05-30 09:24:34
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    Między innymi, http://www.clearfox.info/pl/clearfox_pl.php

  • 25. Data: 2014-05-30 11:28:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-05-30 09:14, Adam pisze:

> [...]
    > Przez 3 lata dwa razy szambiara tylko u niego byla a i tak mowi ze to tylko

    U mnie dwoch sasiadow mialo oczysczalnie. Nie bylo kanalizacji to albo
    szambo, albo oczyszczalnia. Jednak jak tylko gmina zaczela robic
    kanalizacje to wszyscy sie podpieli. Pompy z oczyszczalni powyjmowali i
    zapomnieli o oczyszczalniach. Cos bylo na rzeczy, ze pakowali wczesniej
    sporo kasy w oczyszczalnie, a za kilka doslownie lat woleli o tym
    zapomniec. Moze to sprawa wysokich wod gruntowych?

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2014-05-30 11:39:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-05-30 09:24, slavo65 pisze:

    > Między innymi, http://www.clearfox.info/pl/clearfox_pl.php

    Normalnie jak polityk. Pytaja, czy nie i tak wcisnie "glosuj na mnie" :-))

    Pozdro.. TK

  • 27. Data: 2014-05-30 12:02:06
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 30 maja 2014 11:39:01 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Normalnie jak polityk. Pytaja, czy nie i tak wcisnie "glosuj na mnie" :-))

    Wysłałem link, bo mi sie nie chciało szukac, kopiowac i wklejac szczegółów, które
    uzasadniają cenę.

  • 28. Data: 2014-05-30 12:07:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-30 12:02, slavo65 pisze:

    > Wysłałem link, bo mi sie nie chciało szukac, kopiowac i wklejac szczegółów, które
    uzasadniają cenę.

    Znaczy co uzasadnia cenę 15 tys zł za zbiornik i kilka rur? Nie bardzo
    łapię.

    --
    MN

  • 29. Data: 2014-05-30 12:23:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 30 maja 2014 11:39:01 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Normalnie jak polityk. Pytaja, czy nie i tak wcisnie "glosuj na mnie" :-))
    Nie czepiaj się Sławka bo jak w "szołbiznes" jeszcze wejdzie to występ babo-chłopa
    Kielbasy w Twojej mieścinie zorganizuje;)

  • 30. Data: 2014-05-30 22:51:17
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 30 maja 2014 12:23:29 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Nie czepiaj się Sławka bo jak w "szołbiznes" jeszcze wejdzie to występ babo-chłopa
    Kielbasy w Twojej mieścinie zorganizuje;)

    Nie działam w branżach, które pracują, gdy cała reszta wypoczywa.