  • 31. Data: 2009-07-10 09:47:59
    Temat: Re: karcher - jaki kupic ?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
    news:4a56f248$1@news.home.net.pl...

    > On tego nie czai... :)
    > Do mycia chodnika z mchem trzeba myjke za 1000zl inna nie da rady ;)

    Masz racje ja tego w ogole nie czaje jak mozna prezentowac tak jednoznaczne
    opinie w oparciu o doswiadczenia z jedna marketowa myjka, to po pierwsze, po
    drugie nie namawiam do kupowania myjek za 1000zl. Pisze tylko ze to zadne
    mistrzostwo swiata i przed zakupem warto zdac sobie z tego sprawe.

    Pozdro.. TK

  • 32. Data: 2009-07-10 10:21:46
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Jedyne co ma sens to myjka z metalowa pompa bo nia mozna pracowac bez
    > przerwy... Ale to juz jest inny pulap cenowy.

    Model K5 ma aluminiową. Czy to solidne rozwiąanie? (ktoś zdaje się pisał o
    żeliwnej)
    (no i faktycznie ok 200 zł więcej to bym się mocno zastanowił przecież w
    założeniach to wydatek na ładnych parę lat, a jak nie mając myjki kupujemy
    ją aby robic nia a) i b) to jak juz ją bedziemy mieć to od razu pojawi się
    zastosowanie c) d) e) i f) więc lepiej nieco "dołożyc" wg mnie)

    --
    Mariusz

  • 33. Data: 2009-07-10 10:39:33
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 10 Lip, 11:42, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Nie kupuje ich w markecie,

    Więc nie wiesz....
    ;-)

    >ale widzialem i testowalem kilka nawet dla
    > wlasnej ciekawosci, jedna obok drugiej w tym samym czasie myjac to samo.

    Dobra nie ściemniaj ...
    ;-)

    > Jak
    > umyjesz chlopu starego malucha tania myjka kilka razy a za ktoryms tam razem
    > umyjesz to samo co wczesniej np. Karcherem K5.20 i podczas tego ostatniego
    > mycia zaczyna fruwac odrywajacy sie lakier kladziony sprayem rok wczesniej w
    > komorze silnika to co sobie pomyslisz??

    Że to do du.. sprzęt bo mi niszczy lakier...
    ;-)
    Wiesz... piaskarka jeszcze lepiej by to "odczyściła" ale to chyba nie
    o to chodzi ....
    :-))))))))))))))))))))))))

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 34. Data: 2009-07-10 10:46:31
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Maniek4 pisze:

    > Wierze wierze, ilu letni byl ten mech??

    Nigdy wczesniej nie bylo to myte zadna myjka. Tak lekko liczac 40 lat.

    > Cisnienie ma wplyw na wydajnosc to oczywiste.
    > Rozpyl szeroki strumien z cienkiego weza pod cisnieniem sieci wodociagowej i
    > sprobuj to samo z myjka o podobnym przeplywie wody to moze zrozumiesz o czym
    > jest mowa.

    No nie przesadzaj, ze myjesz chodnik strumieniem o szerokosci pol metra?
    Chyba ze tak?

> [...]

    > w porownaniu do tych nie podstawowych. Okaze sie ze mycie chodnika po roku
    > intensywnego uzytkowania zajmjje juz dwa razy wiecej czasu.
    > Moja zona widzi roznice piorac dywan, niektorzy moi znajomi tez na glupim
    > dywanie ja zauwazyli a kupili sobie wczesniej myjki za 180zl, no ale obie
    > piora.
    >

    > I robote rozgrzebana przez pol dnia z przerwami technologicznymi na kawe.
    >
    > Dla mnie EOT, za bardzo zaczynacie pieniaczyc. Temat debilnej myjki urasta
    > do zyciowego problemu. Zamiast skupic sie na roznichach pomocnych w podjeciu

    E tam pieniaczyc... dyskusja tylko :)
    I prawda taka, ze nikt za niego nie zadecyduje ile i na co wydac.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 35. Data: 2009-07-10 10:49:29
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Maniek4 pisze:

> [...]
    > drugie nie namawiam do kupowania myjek za 1000zl. Pisze tylko ze to zadne
    > mistrzostwo swiata i przed zakupem warto zdac sobie z tego sprawe.

    AA gdzie ja napisalem, ze moje jedyne doswiadczenia mam z myjka
    marketowa? Rzecz w tym wlasnie, ze wczesniej wielokrotnie uzywalem myjki
    profesjonalnej za ciezką kasę. I w kwestii opłukania auta czy grilla
    roznica zadna.

  • 36. Data: 2009-07-10 16:36:59
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Więc nie wiesz....

    Wiem, zeby wiedziec jak sie lata samolotem nie musze go kupowac...

    >Dobra nie ściemniaj ...

    Wrozka czy co?? Jak Cie nie interesuje slowo pisane to po prostu nie czytaj
    a nie zarzucasz mi scieme.

    >Że to do du.. sprzęt bo mi niszczy lakier...

    Jasne w ten oto sposob podstawowa funkcja myjki staje sie jej wada. Nie
    pierwszy zreszta raz w Twoim wykonaniu wada staje sie zaleta i odwrotnie.
    Pamietam dyskusje jak to elewacja ocieplona styropianem jest tak samo
    odporna na uszkodzenia jak sciana tynkowana.
    Pewnie nie slyszales o regulacji cisnienia w myjkach nawet tak prymitywne
    jak w lancy. Skad mialbys wiedziec jak uzywasz wylacznie myjek z marketu,
    tam cisnienie jest bezpieczne.

    >Wiesz... piaskarka jeszcze lepiej by to "odczyściła" ale to chyba nie
    >o to chodzi ....
    >:-))))))))))))))))))))))))

    Masz mnie za idiote czy sie nudzisz?? Rozumiesz co znaczy malowanie komory
    silnika w maluchu sprayem na "zywca"?? Uwazasz to za trwala powloke
    lakiernicza??
    Kup sobie pistolet do podlewania plastikowy w markecie bo tanszy i bedziesz
    cieszyl sie bezpiecznym cisnieniem do znudzenia.

    EOT

    Pozdro.. TK

  • 37. Data: 2009-07-10 16:41:12
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Nigdy wczesniej nie bylo to myte zadna myjka. Tak lekko liczac 40 lat.

    OK, znaczy niezla myjka.

    > No nie przesadzaj, ze myjesz chodnik strumieniem o szerokosci pol metra?
    > Chyba ze tak?

    Da sie, ale 1000zl bedzie za malo. :-)

    > E tam pieniaczyc... dyskusja tylko :)

    No to sie ciesze, zaczynalem miec inne wrazenie. :-)

    > I prawda taka, ze nikt za niego nie zadecyduje ile i na co wydac.

    Prawda, oby opierajac sie na roznych zdaniach dokonal wlasciwego dla siebie
    wyboru.

    Pozdro.. TK

  • 38. Data: 2009-07-11 01:05:58
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 10 Lip, 18:36, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:80c5cc03-e5ce-4606-91cd-71b0f90eab99@
    18g2000yqa.googlegroups.com...

    > Wiem, zeby wiedziec jak sie lata samolotem nie musze go kupowac...

    Zapewne nawet nie musisz ich widzieć...
    ;-)

    > Wrozka czy co?? Jak Cie nie interesuje slowo pisane to po prostu nie czytaj
    > a nie zarzucasz mi scieme.

    Sprzedawca czy co?
    ;-)

> [...]
    > Pamietam dyskusje jak to elewacja ocieplona styropianem jest tak samo
    > odporna na uszkodzenia jak sciana tynkowana.

    No ja takiej nie pamiętam... Przyśniło Ci się chyba (albo nie umiesz
    czytać ze zrozumieniem)
    ;-)

    > Pewnie nie slyszales o regulacji cisnienia w myjkach nawet tak prymitywne
    > jak w lancy.

    A te marketowe to tego nie mają?
    ;-)
    I po co kupować taką myjkę co nogi obcina, skoro nie potrzebujemy
    takiego ciśnienia (mycie samochodu raz na tydzień i chodnika raz do
    roku)
    ;-)
    Oczywiście ignorujemy tu fakt że marketowa ma (przynajmniej na
    pudełku) te same parametry.
    :-)

    > Skad mialbys wiedziec jak uzywasz wylacznie myjek z marketu,
    > tam cisnienie jest bezpieczne.

    Wróżka czy co?
    :-))))

    > Masz mnie za idiote czy sie nudzisz??

    W tej chwili mam Cię po prostu za kogoś kto nie ma za grosz poczucia
    humoru...

    Dla mnie EOT.
    ;-)

  • 39. Data: 2009-07-11 16:43:26
    Od: "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Rentier <f...@g...com> napisał(a):

    > Mam też B&D.działa od pół roku wprawdzie, ale dość intensywnie.Na razie
    żadnych
    > kłopotów

    Prawdziwie myjąca myjka(Uniwersalna) musi mieć N O M I N A L N I E stałe
    cisnienie rzędu 140 - 160 bar. Docenilem to przed laty podgladając u
    oszczędnych z natury Holendrów jaki kupują i eksploatują sprzęt. Mimo swojej
    oszczędnosci
    czy po naszemu "skąpstwa", kupują sprzety domowe, ogrodowe i
    elektronarzedzia DROGIE> Powód: na tanie ich ...nie stać!!
    Jestesmy wciąż biednym społeczeństwem- nie tylko z racji zarobków. Gdy
    tylko pojawiają się podobne w nazwie, kolorowopodobne produkty o szumnych
    nazwach - slepo powtarzamy wyswiechtane reklamowe hasło: "po co
    przepłacać..?" A może by tak potencjalny nabywca, miotajacy się z checią
    zakupu dał krok naprzód i pomyślał, poszukał cech, charakterystyki
    przedmiotu poządania. Jak nie ma czasu, to niech siega po cokolwiek-pełna
    swoboda(tak mówią..). Jezeli
    ma czas i chęci do zastanowienia się- niech szuka, czyta, pyta. Byłoby zacną
    cnotą bysmy odpowiadali ad rem i tylko tyle o co pyta.To pomoże jemu i wielu
    innym na zrozumienie tematu i ewentualnych wątpliwości.
    No, ale do rzeczy... Na jesieni ub roku kupiłem K 7,91MD - za niewiele
    pow.1400pln.To były jakieś promocje krakowskich dealerów.Też mną nieco
    miotało, bo i potrzeb w rodzinie sporo.Po pierwszych myciach elewacji domu,
    dachu,płotów, chodników i aut. czuję komfort dobrego wyboru.Cisnienie
    robocze dość dobre: 140bar, pompa mosiężna i wąż dług.12m. Mozna juz tym myć.
    Przed polecaniem pytającemu urzadzeń
    najtańszych,wysokociśnieniowopodobnych(..),których albo nie znamy, albo los
    nas takimi obdarzył albo, na których połamalismy swoje nadzieje... - warto
    by sie zastanowić. Miast tworzyć pianę lub lać wodę ~~ spróbujmy stworzyc
    silny stumień dobrych rad ~! To nam się O p ł a c i .
    Pozdrawiam - "niskocisnieniowo"-pogodnie
    Marex

  • 40. Data: 2009-07-11 18:25:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]
    18g2000yqa.googlegroups.com...

    >W tej chwili mam Cię po prostu za kogoś kto nie ma za grosz poczucia

    A jak Ci napisze, zes buc i doloze pincet nawiasow tez bede dowcipny?