  • 41. Data: 2009-07-11 21:36:09
    Temat: Re: karcher - jaki kupic ?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    news:h3aljc$o23$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > A jak Ci napisze, zes buc i doloze pincet nawiasow tez bede dowcipny?

    Jak zwykle chamstwo.

    Kris

  • 42. Data: 2009-07-11 22:07:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Jak zwykle chamstwo.

    Nie, to dowcip.

    PLONK

  • 43. Data: 2009-07-12 06:44:34
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > PLONK

    Drugi raz w ciągu dwóch tygodni.))))0
    Ale mnie lubisz;)))

    Kris

  • 44. Data: 2009-07-12 06:45:16
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    wiadomościnews:h3b0ka$g9c$1@news.onet.pl...

    > Nie, to dowcip.

    Nie! to "pozium pińcet poniżyj zera"
    ;-)

    >PLONK
    Rzozumiem że sam sobie go dałeś ... i słusznie!
    ;-)

    Pozdrawiam (mimo wszystko),
    Krzemo.
    ;-)

  • 45. Data: 2009-07-12 07:52:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 12 Lip, 00:07, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w
    > wiadomościnews:h3b0ka$g9c$1@news.onet.pl...

    >Rzozumiem że sam sobie go dałeś ...

    Jaki dowcip takie rozumienie.

  • 46. Data: 2009-07-12 14:45:54
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Jaki dowcip takie rozumienie.

    Temat nie jest wart czcionki.

    Pozdro.. TK

  • 47. Data: 2009-07-12 14:49:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Temat nie jest wart czcionki.

    Etam, przynajmniej mam teraz w KFie dwa adresy jednego kolesia.

    Niezle mi idzie - kiedys sprzedam calosc w hurcie ;-)

  • 48. Data: 2009-07-12 15:08:39
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Etam, przynajmniej mam teraz w KFie dwa adresy jednego kolesia.
    >
    > Niezle mi idzie - kiedys sprzedam calosc w hurcie ;-)

    Jak sledze grupe juz dlugi czas to ten Twoj KF dosc pokazny juz jest. :-)
    Choc ja Krisa bym nie skreslal, to rozsadny pisacz, ale nie wczul sie pewnie
    w temat.

    Pozdro.. TK

  • 49. Data: 2009-07-12 15:18:51
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    A przy okazji, zalozyles ten zaworek termostatyczny do pralki??
    Zamowilem sobie cos takiego ostatnio tylko z innej firmy i troche wiekszym
    przeplywem, bo chce to wstawic zaraz za zasobnikiem na cala chalupe. Koszt
    tego nie przekracza 150zl, ciekawe jak sie bedzie sprawowac.

    Pozdro.. TK

  • 50. Data: 2009-07-12 16:04:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > przeplywem, bo chce to wstawic zaraz za zasobnikiem na cala chalupe. Koszt
    > tego nie przekracza 150zl, ciekawe jak sie bedzie sprawowac.

    Nie. W koncu przyznalem w duchu (nomen omen) racje tym, ktorzy twierdzilli,
    ze koszt wiekszy niz zysk - ponadto kolejna rzecz do psucia sie. Wczesniej
    mialem pralke na cieplej wodzie, przelozylem na zimna, podobnie ze zmywarka.
    Aczkolwiek obie calkiem dobrze sprawowaly sie na cieplej.

    Ale jak rozumiem u Ciebie to bedzie termostat ogolnie do cieplej wody. Moj
    koncept polegal na tym by wode stabilizowac na okolo 30 stopni (bo czasem
    trzeba tak prac) - wiec po pierwsze zyskiwalbym tylko na roznicy kosztu
    grzania prad/gaz ale tylko do 30 stopni, a po drugie rozwizanie musialoby
    byc lokalne dla kazdego urzadzenia.

    Ale to Ty chyba chciales podniesc temperature w zasobniku - wiec to byloby
    cool, a raczej OK. Trzeba tylko dobrze poustawiac temperatury na cyrkulacji
    i termostacie, zeby nie krecila w kolko.