  • 1. Data: 2009-01-14 12:22:42
    Temat: kątowniki chromowane
    Od: Marek MANO <m...@g...pl>

    Cześć,
    spotkał ktoś kątowniki chromowane? Chcę postawić na nich blat i
    umywalkę nablatową o szerokośco 25cm. Może ktoś coś takiego spotkał w
    handlu i podzieli się wiedzą? Najlepiej jakby były wykonane z profilu
    zamkniętego (estetyka).
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-01-14 13:15:11
    Temat: Re: kątowniki chromowane
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    handlu i podzieli się wiedzą? Najlepiej jakby były wykonane z profilu
    zamkniętego (estetyka).
    Pozdrawiam,

    To chcesz kątownik, czy profile zamkniete?;))

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-01-14 14:24:45
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > handlu i podzieli się wiedzą? Najlepiej jakby były wykonane z profilu
    > zamkniętego (estetyka).
    > Pozdrawiam,
    >
    > To chcesz kątownik, czy profile zamkniete?;))

    Przecież napisał: Wykonane z profilu zamkniętego. Profil przecinami wzdłuż
    po przekątnej przekroju i mamy 2 kątowniki...

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2009-01-14 17:04:52
    Od: Marek MANO <m...@g...pl>

    On 14 Sty, 15:24, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

    > Przecież napisał: Wykonane z profilu zamkniętego. Profil przecinami wzdłuż
    > po przekątnej przekroju i mamy 2 kątowniki...
    >
    > --
    > Bartek

    Dzięki chłopaki za konstruktywną krytykę :)
    pzdr, Marek

  • 5. Data: 2009-01-14 18:35:44
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Marek MANO" <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > --
    > Bartek

    > Dzięki chłopaki za konstruktywną krytykę :)

    Skąd jesteś? Mój znajomy zrobił sobie kabinę prysznicową z chromoniklu (czy
    jakoś tak). Może zrobiłby coś i Tobie...

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2009-01-14 22:07:10
    Od: bynio <n...@w...pl>

    Sprawdź w necie gdzie koło Ciebie jest jakaś hurtownia stali lub
    firmy nią handlujace.
    Tam znajdziesz przy odrobinie szczescia profile podstawowe wykonane ze
    stali nierdzewnych.
    Jest tego całkiem sporo w PL.
    konstrukcje ze zwyklej stali poddane chromowaniu mogą nie wytrzymac
    proby czasu w tych warunkach.

  • 7. Data: 2009-01-15 22:06:15
    Od: Marek MANO <m...@g...pl>

    On 14 Sty, 23:07, bynio <n...@w...pl> wrote:
> [...]
    > stali nierdzewnych.
    > Jest tego całkiem sporo w PL.
    > konstrukcje ze zwyklej stali poddane chromowaniu mogą nie wytrzymac

    Dzięki,
    Czyli ewentualnie dać do pospawania i tylko wyszlifować nierdzewkę?
    Pozdrawiam, Marek