  • 1. Data: 2009-06-27 21:46:17
    Temat: kiedy montować drzwi zewnętrzne i wewnętrzne między garażem a domem oraz bramę garażową
    Od: Mariusz <k...@T...pl>

    witam,

    mam wylane posadzki i zastanawiam się kiedy powinny być montowane drzwi
    zewnętrzne i wewnętrzne między garażem a domem oraz brama garażowa
    segmentowa - przed położeniem terakoty czy też po?
    przy drzwiach istotna jest kwestia progu - czy ma leżeć na płytkach czy
    też płytki mają do niego dochodzić?
    z kolei w przypadku bramy pytanie czy prowadnice powinny opierać się o
    posadzkę czy też o gres na niej położony?

    dzięki z góry za odpowiedzi

    pzdr
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-06-29 10:41:54
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 27 Cze, 23:46, Mariusz <k...@T...pl> wrote:
    > witam,
    >
    > mam wylane posadzki i zastanawiam si kiedy powinny by montowane drzwi
    > zewn trzne i wewn trzne mi dzy gara em a domem oraz brama gara owa
    > segmentowa - przed po o eniem terakoty czy te po?
    > przy drzwiach istotna jest kwestia progu - czy ma le e na p ytkach czy
    > te p ytki maj do niego dochodzi ?
    > z kolei w przypadku bramy pytanie czy prowadnice powinny opiera si o
    > posadzk czy te o gres na niej po o ony?
    >
    > dzi ki z g ry za odpowiedzi

    Jeżeli masz ściane 2 warstową to rozumiem że jeszcze nie ocieplona.
    Na pewno drzwi zewnętrzne i brama przed ociepleniem.
    Moim zdaniem równiez przed podłogami.
    Bramę garażową segmentową mogą Ci tak ustawic abyś mógł ja poźniej
    wyregulować do poziomu płytek w garażu (u mnie to jest tylko
    przesunięcie blachy o którą zaczepia zatrzask zamka).
    Drzwi pomiędzy garażem i domem jeszcze nie mam, bo nie mam pojęcia co
    tam wstawić.

    Pzdr
    QbaB