  • 91. Data: 2009-07-19 20:07:25
    Temat: Re: kiki jestes wielki
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Józef Małczyński" <a...@g...com> wrote in message
    news:903dd24e-9229-408e-b18e-f729f96674b5@g31g2000yq
    c.googlegroups.com...

    >Teraz kierownik budowy. Ma dojechać i powrócić z budowy. Obejrzeć ją i
    >obmierzyć. Zapytam się tu uprzejmie: ile płacicie za usługi kierownika
    >budowy.

    Na innym portalu byli tacy, co ocenili mnie, że przyjechałem z Dubaju.
    Nie. Po prostu proponowałem dobre usługi za dobre wynagrodzenie.

    W Dubaju jest nieuczciwa konkurencja. Nie płaci sie podatków. Towary
    sprowadzone z Dubaju są obłożone stawką VAT razy 2. za to, że robiąc tam nie
    płacisz podatków, a leczysz sie w Polsce.
    Gdzie się rozliczałeś z podatków z pieniedzy zarabianych w Dubaju ?
    Nie ma chyba umowy o unikaniu nie?

    >Teraz obniżyłem cenę i kontroluję budowę z
    >odpowiednim do kosztów terminem. Ale o tym uprzedziłem Inwestora, że
    >przyjadę na zawiadomienie i nie częściej jak raz na tydzień. Jednakże
    >odbiory muszą być. Koniecznie.

    I to jest wasza mentalność. Jak już weźmiesz robotę to zaznaczasz, że masz
    ja w dupie, bo za taką stawkę tyle sie należy. Po co brałeś tą robotę? Jedź
    do Dubaju