  • 71. Data: 2009-07-05 13:29:43
    Temat: Re: kiki jestes wielki
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Piotrek" <...@...ru> wrote in message news:h2q9ac$j53$1@achot.icm.edu.pl...

    > wiele razy ci pisalem, winny jestes ty bo takie ekipy sobie wybierasz.
    > na kazdym etapie jak piszesz masz jakis partaczy, to nie jest pech to jest
    > niedbalstwo i ignorancja przy wybieraniu ekipy. bez zadnej selekcji, bez
    > myslenia, bez spisywania papierow na prace itd itp.

    Jest inna sprawa. Ekip generalnie nie ma. Czasem trzeba wybrać drugą w
    kolejności, bo innych nie ma.
    Nie da sie umówić ze wszystkimi na terminy. Ocieplaczy do poprawy elewacji
    wybierałem kilka miesięcy.

    > ty jak widze na kazdym etapie przygarniasz bande idiotow a nie fachowcow,
    > coz tak ich wybierasz. twoja wina a nie ich :) tzn ich wina ze sa
    > idiotami, ale sami sie do ciebie nie wprosili na budowe tylko ty ich
    > zatrudniles.

    Na każdym nie. Mury postawili dobrze. Teraz ci co kończą poprawki styropianu
    też są OK, raczej OK, bo ich przyłapałem na kilku drobiazgach. Np nie
    mieszają kleju 2 razy z przerwą kilkuminutową i widzę, że ten klej nie ma
    aksamitnej faktury jaką mieć powinien. Jak zwracałem uwagę to mieszali ale
    później znowu nie.

  • 72. Data: 2009-07-05 14:14:37
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Jest inna sprawa. Ekip generalnie nie ma. Czasem trzeba wybrać drugą w
    > kolejności, bo innych nie ma.

    ekipy sa, ale nie od reki :)
    tzn sa tacy co maja czas od jutra, ale to ze nie maja pracy to o czyms
    swiadczy chyba :)

    > Nie da sie umówić ze wszystkimi na terminy. Ocieplaczy do poprawy elewacji
    > wybierałem kilka miesięcy.

    trzeba bylo wybrac ekipe do ocieplen raz a porzadnie a nie stracil bys czasu
    i pieniedzy. mialbys elewacje zrobiona porzadnie za pierwszym razem i to
    pare mies wczesniej.
    nie chodzi o to ile czasu sie szuka ekipy ale jak sie jej szuka i jak sie ja
    wybiera.
    z teraminami przy zatrudnianiu dobrych ekip moze byc problem, bo oni nie
    maja czasu wejsc za tydzien na budowe tylko czesto maja na pare mies
    wczesniej juz ustalone roboty.
    dlatego takie rzeczy trzeba planowac wczesniej a nie na ostatnia chwile z
    lapanki brac tego co ma wolny termin bo pozniej sie konczy tak jak widac.
    znajomy ostatnio szukal ekipy od tynkow a pozniej od wylewek z 4 mies
    wczesniej i dogadywal juz terminy. obydwie ekipy z polecenia, zawaleni
    terminami ale jak przyszlo co do czego to przyjechali, zrobili raz dwa super
    robote, wzieli pieniadze(calkiem rozsadne) i pojechali. zero problemow i z
    jedna i z druga ekipia. robili calkiem sprawnie, porzadnie, dotrzymujac
    terminow. nie ma sie do czego przyczepic.
    ale wybierani byli z glowa.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 73. Data: 2009-07-05 19:33:23
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

    > szczegolnie dla gosci co mieli pozniej pracowac jako tokarze :P
    > umiejetnosc malo przydatna tokarzowi, prawda? :D

    Powiedz im jeszcze cos o srednicowkach i pasametrach hehe. :-)
    Prawde mowiac to jest przerazajace co piszesz. Nie ma nawet okreslenia jak
    bardzo podstawowym narzedziem dla tokarza jest suwmiarka. Nie ma przeciez
    bardziej podstawowych podstaw. Mozna nie umiec toczyc tego czy tamtego, ale
    suwmiarka to oczy i uszy.

    Pozdro.. TK

  • 74. Data: 2009-07-05 19:35:55
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Tak to jest nie do przejścia :-)
    > Mam wielką przyjemność czasem dać suwmiare z noniuszem po czym obśmiać :-)

    Powiedza Ci, ze dzis sa z wyswietlaczem i co mu zrobisz? :-)) Oby tylko
    wiedzieli do czego sluzy przecinek na tych wyswietlaczach. :-))

    Pozdro.. TK

  • 75. Data: 2009-07-05 19:44:30
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > proba oszczedzania na jakis detalach poprsotu sie nie oplaca, no chyba ze
    > sie wezmie kolesi spod budki z piwem i na gebe sie zalatwia to co mu
    > szkodzi oszukac inwestora i miec na pare piw wiecej. jak cos sie spieprzy
    > po paru miesiacach to nie on to bedzie naprawiac :)

    Bo do tego trzeba ludzi rozumnych. Egzaminy wzorem Kikiego szlusznej
    poniekad koncepcji w skutkach, moim zdaniem nic nie zmienia. Dalej beda
    krecic sie parapety z papierami nie znajacy obslugi wspomnianej suwmiarki.

    Pozdro.. TK

  • 76. Data: 2009-07-05 19:55:18
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > idioci sa wszedzie ale to nie oznacza ze wszyscy sa iditami. ich poprostu
    > lepiej widac :D

    Prawda, choc jak to czytam to trudno w to uwierzyc. Kabel siekiera, czy
    granat i zolnierz, to nie miesci sie po prostu w glowie.
    Powiem wam przy okazji ze zdazylo mi sie wsadzic palce pod kosiarke
    spalinowa. Skonczylo sie na chirurgii z zatemperowanymi palcami, na
    szczescie bez wiekszych strat. Nie zauwazylem zebym z pojmowaniem czy
    percepcja mial jakies problemy, z koszeniem trawy mialem tez kilkuletnie co
    najmniej doswiadczenie, a jednak. Przychodzi taki moment, ze czlowiek robi
    najwieksza glupote jakby tylko po to tam poszedl, cos w rodzaju
    przeznaczenia. Nie pojete jak ja moglem zrobic taka glupote, wiec moze tez
    czasami i tak bywa. Pelno glupich wypadkow samochodowych ktore sa tak bez
    sensu, ze trudno wytlumaczyc.

    Pozdro.. TK

  • 77. Data: 2009-07-05 20:27:15
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Słuchajcie draka draka i draka.
    > Jak powiedziałem, ze jest 5cm różnicy wysokości na stropie i mają to
    > wszystko rozebrać i poprawić to mnie nie zabili ale znajomi nieugięci :-)
    > Paragony za zmarnowane 3 kubiki desek czekają :-)

    Nie ze mi sie nie podoba Twoje postepowanie, ale chcialbym miec tyle wolnego
    czasu. :-)

    Pozdro.. TK

  • 78. Data: 2009-07-05 20:27:44
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    > a potem widzisz program Płatnika i sie zastanawiasz jakie bezmózgi to
    > zaprojektowały i napisały.
    Albo dostaniesz upomnienie że zalegasz 0.00 zł bo jakiś programista z
    łapanki pisał program i miał marne pojęcie o liczbach
    zmiennoprzecinkowych a dokładnie o ich reprezentacji. I potem takie
    kwiatki wychodzą.

    --
    -----
    Pozdr

  • 79. Data: 2009-07-06 08:42:47
    Od: shaman <s...@o...pl>

    kiki pisze:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Dobry pomysł ale my chcemy uniknąć fuszerek, a nie je później oglądać na
    > zdjęciu :-)
    > Chyba, że sam fakt wymogu fotografowania poszczególnych detali zmobilizuje
    > kierbuda do pracy?

    kiki - co to za "opracowanie"? Chętnie bym poczytał do poduszki...

    PZDR
    Shaman

  • 80. Data: 2009-07-06 18:09:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 5 Jul 2009 21:35:55 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Powiedza Ci, ze dzis sa z wyswietlaczem i co mu zrobisz? :-)) Oby tylko

    Każe pokazać znaki legalizacyjne ;)

    --
    _______/ /_ GG: 3524356