  • 141. Data: 2011-10-24 09:51:27
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:4ea52072$0$5819$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ja mysle, ze on sie raczej cale zycie meczy. Trudne tematy to dla niego
    > sztuczki i raczej unika ich rozpatrywania, w ogole. W sumie po co -
    > wystarczy zrec, pic i jakas samice co jakis czas zaliczyc. A potem do
    > piachu, a swiat o nim szybko zapomni.

    Doklasnie tak. Choc zaistnial na piec minut w niszowej grupie zapominanego
    usenetu.

    Pozdro.. TK

  • 142. Data: 2011-10-24 10:23:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli tak twierdzisz. Zauważam jedynie rozdźwięk między głoszonym poglądem
    > a zachowaniem.

    Zgadza sie, maly prymitywny gnojek wyzywajacy od pedofili tylko dlatego, ze
    nie jest w stanie pojac o czym mowa, wykazuje spory rozdzwiek z gloszonym
    przezen poszukiwaniem sprawiedliwosci dziejowej.

    Z drugiej strony nie widze niczego nagannego w nazywaniu gnojkiem, czlowieka
    chcacego za takiego uchodzic.

    Ale chyba mamy rozbiezne poglady, nieprawdaz?

  • 143. Data: 2011-10-24 10:29:43
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli tak twierdzisz. Zauważam jedynie rozdźwięk między głoszonym poglądem
    > a zachowaniem.

    Dobrze, ze zauwazasz, tylko niepotrzebnie przyklejasz ramki katolickie.
    Przejzyj chronologie zdarzen i zobacz kto tu kogo..

    Pozdro.. TK

  • 144. Data: 2011-10-24 13:39:07
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Ghost napisał:

> [...]
    > czlowieka chcacego za takiego uchodzic.
    >
    > Ale chyba mamy rozbiezne poglady, nieprawdaz?

    Dlaczego, jeśli ktoś jest gnojkiem to inaczej go nazywać? Również jasne
    jest dla mnie zrozumienie kogoś kto głosi zasadę oko za oko i wg niej
    postępuje - rozumiem, choć nie pochwalam. Natomiast jeśli ktoś deklaruje
    zgodność z określonymi zasadami a postępuje wbrew nim to jest hipokrytą,
    bez znaczenia co głosi i co robi.
    Zobacz Maniek obraża nie tylko kikiego, ale zupełnie nieznajomą osobę.

    pzdr.
    rafał

  • 145. Data: 2011-10-24 13:49:22
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

> [...]
    >
    > Dobrze, ze zauwazasz, tylko niepotrzebnie przyklejasz ramki katolickie.
    > Przejzyj chronologie zdarzen i zobacz kto tu kogo..

    Przepraszam, jeśli z twoich wypowiedzi wywnioskowałem, że jesteś
    katolikiem.

    pozdrawiam
    rafał

  • 146. Data: 2011-10-24 14:33:56
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "rrr" <r...@o...rrr.pl> wrote in message

    > Ech ta tradycyjna katolicka miłość bliźniego.

    Tutaj jest kilku "Talibów" i tyle :-) Reszta troszkę się wstydzi walki z
    własnym sumieniem :-)

  • 147. Data: 2011-10-24 14:37:22
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

> [...]
    > bez znaczenia co głosi i co robi.
    > Zobacz Maniek obraża nie tylko kikiego, ale zupełnie nieznajomą osobę.

    Ale maniek mnie nie obraża :-) ja nie traktuję go poważnie :-) Polemizuję z
    jego postami, a nie z nim :-) Nie ma sie o co obrażać ale to fakt, że
    katolickie wychowanie ma sie nijak do ich "Talibanizmu" :-)
    Jeszcze trochę i kupią sobie pasy z dynamitem i umrą za wiarę ... z hasłem
    "nie będziesz mial innych bogów przede mną" -)

  • 148. Data: 2011-10-24 14:40:17
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    > Przepraszam, jeśli z twoich wypowiedzi wywnioskowałem, że jesteś
    > katolikiem.

    On nie jest katolikien tylko fanatykiem religijnym:-) Trudno sprecyzować w
    co wierzy :-) Kiedyś pisał, że by poświęcił życie czy dzieci jakby bóg go
    poprosił :-) Już nie pamiętam dokładnie jak to było ale miał odlot :-) Można
    poszukać tego postu z zeszłego roku czy 2 lata temu :-)
    Pomieszanie z poplątaniem :-)

  • 149. Data: 2011-10-24 14:41:42
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message
    a.pl...

    > Nie dyskryminuj. Można przecież tez zaliczyć samca.

    Albo transa/transkę :-) Po to są wycieczki do bangkoku :-)

  • 150. Data: 2011-10-24 15:23:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]

    > bez znaczenia co głosi i co robi.
    > Zobacz Maniek obraża nie tylko kikiego, ale zupełnie nieznajomą osobę.

    Moze jednak zrob jak Ci napisal Maniek, przeczytaj calosc watka. Na razie
    zakladam, ze nie manipulujesz celowo.