  • 151. Data: 2011-10-24 15:24:48
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    news:j83qd6$cmr$1@inews.gazeta.pl...

    > Przepraszam, jeśli z twoich wypowiedzi wywnioskowałem, że jesteś
    > katolikiem.

    Chyba jednak moje zalozenie bylo bledne.

  • 152. Data: 2011-10-24 15:26:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości

    > "rrr" <r...@o...rrr.pl> wrote in message

    > Tutaj jest kilku "Talibów" i tyle :-) Reszta troszkę się wstydzi walki z
    > własnym sumieniem :-)

    Kiki, jak z ta wolna wola, powiesz gdzie jest - czy moze jednak przyznasz,
    ze WOLNA WOLA NIE ISTNIEJE? Zdobedziesz, sie na taka odwage?

  • 153. Data: 2011-10-24 18:31:40
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości

    > Przepraszam, jeśli z twoich wypowiedzi wywnioskowałem, że jesteś
    > katolikiem.

    "Ech ta tradycyjna katolicka miłość bliźniego."
    To jest Twoja wypowiedz. Czy to ja pisalem o katolicyzmie?

    Pozdro.. TK

  • 154. Data: 2011-10-24 18:36:15
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > "rrr" <r...@o...rrr.pl> wrote in message

    > On nie jest katolikien tylko fanatykiem religijnym:-) Trudno sprecyzować w
    > co wierzy :-) Kiedyś pisał, że by poświęcił życie czy dzieci jakby bóg go
    > poprosił :-) Już nie pamiętam dokładnie jak to było ale miał odlot :-)
    > Można poszukać tego postu z zeszłego roku czy 2 lata temu :-)
    > Pomieszanie z poplątaniem :-)

    Poszukaj Kiki poszukaj. Jak nie znajdziesz to jestes zwykla gnida i wal.
    Masz sporo czasu, wiec czekam na link. Jak nie znajdziesz to w realu dostal
    bys lampe w leb, wiec ratuj honor o ile go w ogole masz.

    Pozdro.. TK

  • 155. Data: 2011-10-24 18:45:17
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Dlaczego, jeśli ktoś jest gnojkiem to inaczej go nazywać? Również jasne
    > jest dla mnie zrozumienie kogoś kto głosi zasadę oko za oko i wg niej
    > postępuje - rozumiem, choć nie pochwalam. Natomiast jeśli ktoś deklaruje
    > zgodność z określonymi zasadami a postępuje wbrew nim to jest hipokrytą,
    > bez znaczenia co głosi i co robi.
    > Zobacz Maniek obraża nie tylko kikiego, ale zupełnie nieznajomą osobę.

    Matko, kogo ja obazam?
    Mam brac powaznie kolesia piszacego, zeby wziac sobie jakiegos kleryka i
    dmuchnac go dla rozluznienia tak jak to robia katolicy, bo ma kolege co robi
    doktorat? Czego Ty oczekujesz? Z drugiej strony Kiki piszacy tu, ze niby cos
    gdzies pisalem a nie pisalem, w innych dyskusjach twierdzi, a zreszta co
    twierdzi to widac.
    Mam pozwolic jechac po sobie bez wazeliny uzywajac wylacznie slow jakbym byl
    z milosiernego ksiezyca? G..no prawda. Niezaleznie od wiary jestem tu i zyje
    tak samo jak kazdy inny. Wierzacy jestem, ale na tyle ludzki, ze drugiego
    poiczka nie nadstawiam.

    Pozdro.. TK

  • 156. Data: 2011-10-24 19:14:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Masz sporo czasu, wiec czekam na link. Jak nie znajdziesz to w realu
    > dostal bys lampe w leb, wiec ratuj honor o ile go w ogole masz.

    Niepotrzebnie trolla traktujesz powaznie. Dawno temu kiedy wyjechal z
    paragonami stwierdzilem, ze ma chlopak fantazje, i tego sie trzymam.

  • 157. Data: 2011-10-24 19:16:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Mam brac powaznie kolesia piszacego, zeby wziac sobie jakiegos kleryka i
    > dmuchnac go dla rozluznienia tak jak to robia katolicy, bo ma kolege co

    Szacunku, bo on jest PANTEISTA, panteisci tak zyskuja szacunek i powazanie
    spolecznie.

  • 158. Data: 2011-10-24 19:23:21
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Poszukaj Kiki poszukaj. Jak nie znajdziesz to jestes zwykla gnida i wal.
    > Masz sporo czasu, wiec czekam na link. Jak nie znajdziesz to w realu
    > dostal bys lampe w leb, wiec ratuj honor o ile go w ogole masz.

    Czy byś się wysadził w powietrze gdybyś do mnie przyszedł ? :-)

  • 159. Data: 2011-10-24 19:37:14
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    CYTAT:-)

    > We? mi powiedz jaki jest sens pokazywania tego dzieciom?
    > To jest dla mnie odra?aj?cy widok i mo?e jest to symbol religijny ale
    > czemu ma s3u?ya? Na prawie ka?dym filmie w TV jest czerwone kó3ko, sceny
    > przemocy, nie dla dzieci, tylko dla doros3ych, a tu pokazuj? zw3oki z
    > przebitym brzuchem. We? mi to wyja?nij czemu ma to s3u?ya? Po co taki
    > symbol religijny? Zastraszya? Upokorzya ogl?daj?cego?
    > Czemu nie pozwalasz dziecku ogl?daa filmów gdzie pokazywane s? egzekucje,
    > a pozwalasz na takie widoki?

    Te zwloki to Jezus, ktory dal sie zabic by nas zbawic. Ogladanie tego ma nam
    uzmyslowic co zrobil Bog poswiecajac wlasnego syna dla nas. Taka jest jego
    milosc do ludzi, ze za nas oddal wlasnego syna. By to sobie uzmyslowic mozna
    by sie zastanowic w jakiej sytuacji dali bysmy zabic wlasne dziecko. Dalej,
    zwloki Jezusa leza dwa dni, a trzeciego dnia zmartwychwstal pokazujac
    jednoczesnie, ze smierc jest niczym, dla nas elementem zycia. Po smierci nic
    sie nie konczy. Niewierny Tomasz wkladal palce w rany Jezusa by uwierzyc ze
    to na pewno on. Jezus wtedy powiedzial, blogoslawieni ci ktorzy nie widzieli
    a uwierzyli. Ci wierzacy i niewidzacy to my. Wy to to tacy my, tylko nie
    widzieli i nie uwierzyli. :-)) Taki mniej wiecej jest sens tych zwlok. To
    nie jakas tam egzekucja, a jakby kwintesencja wiary. Dla czego wierzymy, ze
    Jezus jest synem Boga to juz inny temat. Znana jest np. przypowiesc o
    przemianie wody w wino na weselu, kiedy jest czas na zabawe. Wiara to nie
    tylko chodzenie do kosciola i sluchanie nudnych kazan, ale tez imprezy. :-))
    Sorry za ten tekst, ale sam pytales. Wiem, ze dla Ciebie to sciema, ale ja
    akurat w to wierze.
    Mysle, ze lepiej bedzie jak to bedzie jedyny tak religijny tekst na tej
    grupie.

    Pozdro.. TK

  • 160. Data: 2011-10-24 19:45:17
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    I dalej :-)
    Ty maniek powinieneś zostać kaznodzieją :-)

    > No dobra :-) W jakiej sytuacji dałbyś dobrowolnie zabić swoje dziecko ?
    > :-) I tego uczysz swoje dzieci tak? Żeby też własne dzieci oddały na
    > śmierć jak zajdzie taka potrzeba tak? Czy ty myślisz, że dziecko to
    > rozumie? Boi się tego jak zastrzyku czy dentysty.

    No i wszystko mieszasz. Nie wiem czy specjalnie, ale chyba tak.
    Moje dzieci chodza do dentysty bez stresu gdyby co.

    W zadnej sytuacji nie dal bym zabic wlasnego dziecka, nie ucze tego swoich
    dzieci, nie licze na to, ze dziecko to zrozumie, bo to jakies bzdury.
    Pytales to napisalem Ci jak jest, a wnioski sam wyciagnij. Nie chodzi
    zreszta wylacznie o to, ze to Bog oddal syna na smierc. Jezus sam swiadomie
    poszedl na smierc z milosci do ludzi, ktorzy go zabili o ironio. Tak mialo
    byc.
    Wiesz co, poczytaj dla jaj Pismo Swiete, tam jest czarno na bialym. Ja nie
    jestem ksiedzem i pisma na pamiec nie znam, ale z Twojej cynicznej lektury
    moglo by wyjsc cos ciekawego dla Ciebie, oby. :-)

    Pozdro.. TK
    ---