  • 171. Data: 2011-10-25 07:58:21
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:
    > Użytkownik "rrr"<r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości

    > "Ech ta tradycyjna katolicka miłość bliźniego."
    > To jest Twoja wypowiedz. Czy to ja pisalem o katolicyzmie?
    >
    > Pozdro.. TK

    Dlatego Cię przeprosiłem,

    pzdr.
    rafał

  • 172. Data: 2011-10-26 17:56:41
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości

    > Przecież nie pamiętam dokładnie co pisałeś tylko przypominam sobie ten
    > tekst :-)

    Skoro nie pamietasz to piszesz wylacznie po to by manipulowac co Cie
    niestety calkowicie dyskredytuje jako powaznego dyskutanta, a pisales
    jednoznacznie. Nizej piszesz, ze nie mozna moich tekstow brac powaznie.
    Wiesz co?
    Wlasciwie to nie jestes wart by co kolwiek w tym temacie do Ciebie pisac, po
    prostu szkoda mojego czasu na Ciebie. Uznaj, ze to mialo Cie obrazic. A
    wiesz czemu? Bo czlowiek honoru wiedzialby co nalezy zrobic kiedy sie walnie
    glupote

    TK.

  • 173. Data: 2011-10-26 18:14:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > po prostu szkoda mojego czasu na Ciebie. Uznaj, ze to mialo Cie obrazic. A
    > wiesz czemu? Bo czlowiek honoru wiedzialby co nalezy zrobic kiedy sie

    Kiki sie po prostu bawi Twoim kosztem. Posadzanie go o powage badz zdolnosc
    do refleksji jest robieniem mu krzywdy.

  • 174. Data: 2011-10-26 20:12:10
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Kiki sie po prostu bawi Twoim kosztem. Posadzanie go o powage badz
    > zdolnosc do refleksji jest robieniem mu krzywdy.

    Chyba masz racje. :-)
    W gruncie rzeczy wisi mi to, ale przywyklem do rozmowy z powaznymi ludzmi.
    Na codzien z takimi mam do czynienia, reszta out.
    Niech sie bawi. Obnazyl sie juz dosyc, do tego publicznie. Ja bym sie nie
    pokazal z miesiac, ale co tam. Niektorzy uwazaja, ze deszcz pada. :-)

    Pozdro.. TK

  • 175. Data: 2011-10-27 04:53:25
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    Bo czlowiek honoru wiedzialby co nalezy zrobic kiedy sie walnie
    > glupote

    Ty lepiej przeczytaj ten swój tekst tak z 10 razy :-)

  • 176. Data: 2011-10-27 07:09:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Niech sie bawi. Obnazyl sie juz dosyc, do tego publicznie. Ja bym sie nie
    > pokazal z miesiac, ale co tam. Niektorzy uwazaja, ze deszcz pada. :-)

    Numer polaga na tym, ze kiki nie jest jedyny - widziales szybki wystep
    niejakiego Macieja S.: nasraj pod drzwiami, zadzwon i uciekaj.

  • 177. Data: 2011-10-27 07:10:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    >
    > Bo czlowiek honoru wiedzialby co nalezy zrobic kiedy sie walnie
    >
    > Ty lepiej przeczytaj ten swój tekst tak z 10 razy :-)

    Ty lepiej napisz, ze nie masz wolnej woli.

  • 178. Data: 2011-10-27 11:18:23
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Ghost napisał:

    > Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości

    > Ty lepiej napisz, ze nie masz wolnej woli.
    Aleś się czepił tej wolnej woli. Jeszcze nie tak dawno nie wiedziano do
    czego służy narząd lemieszowy - może "mieszka w podobnym miejscu". A
    może wolna wola powstaje przy określonej komplikacji układu ? A z
    drugiej strony może wytłumaczysz sprzeczność wolnej woli z wszechmocą i
    wszechwiedzą Boga.

    pozdrawiam
    rafał

  • 179. Data: 2011-10-27 11:19:21
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Ghost napisał:

    > Numer polaga na tym, ze kiki nie jest jedyny - widziales szybki wystep
    > niejakiego Macieja S.: nasraj pod drzwiami, zadzwon i uciekaj.
    Powieś krzyż nocą, spiernicz, i krzycz jaka krzywda się dzieje jak ktoś
    chce go zdjąć.

    pozdrawiam
    rafał

  • 180. Data: 2011-10-27 13:15:47
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >po prostu szkoda mojego czasu na Ciebie. Uznaj, ze to mialo Cie obrazic. A
    >wiesz czemu? Bo czlowiek honoru wiedzialby co nalezy zrobic kiedy sie

    Dam Tobie namiary na Kikiego to przyjedziesz na Pomorze dasz mu w łeb i po
    sprawie. ;))
    Bo za niektóre rzeczy co pisze to mu się w lampe należy faktycznie