  • 11. Data: 2011-01-19 15:25:06
    Temat: Re: klamka/nieklamka
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    news:ih6s43$daq$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "marrgol" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >>
    > jeśli dobrze rozumiem, to ten mechanizm nie będzie wogóle wymagał klamek,
    > ale czy będzie skuteczny?

    Są zamki, których rygiel zamiast klamki odsuwany jest kluczem. Wtedy
    wystarczy dowolny uchwyt na drzwiach.

  • 12. Data: 2011-01-19 15:34:17
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "zlotowinfo", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

    > Użytkownik "marrgol" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >>
    > jeśli dobrze rozumiem, to ten mechanizm nie będzie wogóle wymagał klamek,
    > ale czy będzie skuteczny?

    To rozwiązanie do drzwi i jak najbardziej będzie działać, pytanie tylko jak
    mocno ma drzwi trzymać, bo to zatrzaskówka. Zwykły zamek nie puści pod
    naciskiem, ten tak i jeśli na przykład naciśnie na drzwi (w kierunku w
    którym się otwierają, oczywiście) jakiś większy pies, to mają pełne prawo
    się otworzyć.

    Piotr Mockałło
    Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 13. Data: 2011-01-19 17:23:08
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-01-18 16:14, Borys Pogoreło pisze:

    > Na upartego "blokada WC" będzie wystawać najmniej :)

    Zależy która, tymi małymi nie da rady pokonać oporu sprężyny (chyba że
    Pudzian).

    Ale ja mam jako klamkę w jednym miejscu coś takiego jak WC112 z tego
    katalogu i dla dorosłej osoby jest OK, dzieci do lat 10 mają trochę za
    mało siły.

    KJ