  • 1. Data: 2011-08-18 07:33:04
    Temat: klejenie membrany dachowej - jaka taśma?
    Od: mehoweck <m...@g...com>

    Cześć, dachowcy przy ostatniej wizycie poprawkowej (nie pierwszej i
    nie ostatniej) pokleili rozerwaną membranę jakąś srebrną taśmą.
    Chwalili się, że specjalna, że super mocny klej itd. Klej może i super
    mocny, ale wysechł był i taśma elegancko opadła na podłogę jak
    jesienne liście. Czym więc należy kleić membranę aby klejenie było
    trwałe i pewne? Które taśmy są sprawdzone i działają?

    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2011-08-18 07:51:16
    Temat: Re: klejenie membrany dachowej - jaka taśma?
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "mehoweck" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
[...]
    Ja w OBI kupuję taśmy Fola do membran i folii paroizolacyjnych (ta samą
    marką są oznaczone folie dachowe i paroizolacyjne).
    Taśma do membran dachowych nosi nazwę TOP-FIX. Nie zdarzyło mi się, aby
    któraś odpadła, nawet naprawiając membranę w czasie mrozów. Niedawno
    musiałem po roku sprawdzić jedno miejsce - taśmy wyglądają jak nowe. Ważne,
    by kleić na czystą powierzechnię.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 3. Data: 2011-08-18 07:53:23
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-08-18 09:51, Druid29 pisze:
    > Ważne, by kleić na czystą powierzechnię.

    I to jest pewnie kluczowa sprawa.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2011-08-18 18:30:57
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    > I to jest pewnie kluczowa sprawa.

    Z pewnością, ale marnej taśmie nawet to nie pomoże.

    Pozdrawiam
    Druid29

  • 5. Data: 2011-08-19 06:00:11
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-08-18 20:30, Druid29 pisze:
    > Z pewnością, ale marnej taśmie nawet to nie pomoże.
    >
    > Pozdrawiam
    > Druid29

    Podobnmo taśma "super" była hehe

  • 6. Data: 2011-08-19 17:50:36