  • 1. Data: 2010-09-27 09:38:51
    Temat: klejenie płytek do betonu i...
    Od: sendilkelm <s...@o...pl>

    Witam!
    Z powodu braku miejsca muszę płytki "przykleić" do betonu bez warstwy
    kleju. Czy płytki będą się trzymać przyłożone do świeżego betonu? Czy
    trzeba jakoś płytki przygotować?
    I z innej beczki. Jak przykleić klinkier do metalu? W wąską rynnę
    stalową (kształtka "U") chcę wkleić paski z klinkieru. Będzie to na
    podłodze (próg w drzwiach stalowych) więc musi to być odporne na
    deptanie. Tam też nie ma za dużo miejsca na spoinę, max 3mm.

    --
    sendilkelm

  • 2. Data: 2010-09-27 10:03:45
    Temat: Re: klejenie płytek do betonu i...
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 27 Wrz, 11:38, sendilkelm <s...@o...pl> wrote:
    > Witam!
    > Z powodu braku miejsca muszę płytki "przykleić" do betonu bez warstwy
    > kleju. Czy płytki będą się trzymać przyłożone do świeżego betonu? Czy
    > trzeba jakoś płytki przygotować?

    Zedrzyj 1mm tego betonu i po wyschnieciu daj 1mm kleju - bedzie
    trzymac, u mnie trzyma :) Na 10m2 plytek podlogowych w lazience
    zuzylem tylko jeden worek kleju ;-) Zime przezylo (wiec i grzanie
    podlogowki), wszystko gra.

> [...]
    > podłodze (próg w drzwiach stalowych) więc musi to być odporne na
    > deptanie. Tam też nie ma za dużo miejsca na spoinę, max 3mm.

    Proponuje jakis klej epoksydowy, dwuskladnikowy. Klei sie do ceramiki
    i metalu bez problemu :) Na takiej malej powierzchni cenowo nie
    poplyniesz :)
    pozdr.

  • 3. Data: 2010-09-27 16:10:42
    Od: "montemax" <m...@l...pl>

    Jest klej polimerowy ktory niewiele kosztuje a u mnie w kuchni na scianie
    juz prawie siedem lat sie plytki trzymaja.