  • 151. Data: 2009-11-16 09:29:33
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    news:327cac09-0944-4fbc-9d49-

    > 30cm z jednej i drugiej strony :-) A co do odstepow - wszedzie jest
    > rowno 10cm od sciany, nigdzie nie ma mniej :)
    >
    > Ale probuj dalej ;-)

    A co ja mam probowac, Adam nie o to przeciez chodzi. :-) To Twoj dom i mi
    nic do tego, ale skoro rozmawiamy o szczegolach to pozwol, ze dorzuce
    jeszcze trzy sprawy, to tez dla potomnych przeciez:
    mimo zalozenia peszli blad petli przez dylatacje zostaje, tego po prostu sie
    nie robi. Nalezy najpierw zaprojektowac dylatacje, a dopiero pozniek klasc
    petle. Minimalne odleglosci od sciany to 15 nie 10cm.

    Czy temperatura posadzki w takich miejscach bedzie taka jak zakladano?

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1868
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1904
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1918

    Wiecej ne bede, sorry.

    Pozdro.. TK

  • 152. Data: 2009-11-16 09:44:23
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Wykonawca po prostu powie, ze bedzie wszystko ok i zrobi po swojemu.
    > Kolesie ktorzy olewaja technologie podana przez producenta to zwykle
    > glupki, nie myslace dalej niz koniec dnia i mozliwosc wypicia ilus piw.

    Na szkoleniach ci producenci tez gesto pierdoly opowiadaja. Wymyslaja rezimy
    z ksiezyca albo koniecznosc stosowania wylacznie takich a nie innych
    materialow, a na pytanie dla czego jest odpowiedz bo tak. Czasami nie dziwie
    sie, ze ci fachowcy stosuja rozwiazania z zycia nie z laboratorium.
    Przyklad malo moze instalacyjny, ale na pytanie dla czego sciernice
    diamentowa powinno sie zakladac tak aby krecila sie w okreslona strone?
    Odpowiedz mniej wiecej taka, ze jest strzalka i tak ma byc. No ale czemu ta
    strzalka jest w ta strone? Bo w druga strone sciernica sie "spali". Czemu
    sie spali akurat w przeciwna strone? Bo tak.
    Ale zeby nie bylo ze sie nie da, czego jak widac szkoleniowcy nie wiedza.
    Wystarczy taka sciernice "przeostrzyc" w druga strone najlepiej diamentem i
    tez bedzie ciela tak samo.

    Pozdro.. TK

  • 153. Data: 2009-11-16 09:59:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    .googlegroups.com...
> [...]
    h34g2000yqm.googlegroups.com...

    htmhttp://forum.muratordom.pl/absurdalne-wyczyny-wyk
    onawcow-najbardziej-...

    > Ale to nie sa moje zdjecia ani watki ;)

    Twoje, przez Ciebie podane.

  • 154. Data: 2009-11-16 10:04:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Na szkoleniach ci producenci tez gesto pierdoly opowiadaja. Wymyslaja
    > rezimy

    > Ale zeby nie bylo ze sie nie da, czego jak widac szkoleniowcy nie wiedza.

    No bardziej o to chodzi - szkoleniowiec tylko przekazuje to co ktos mu
    powiedzial - a zalozenie pewnie jest takie, ze dociekliwych (mniejszosc)
    mozna olac, dzieki czemu i szkoleniowcy beda tani.

  • 155. Data: 2009-11-16 10:36:38
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 16 Lis, 10:59, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    htmhttp://forum.murator......

    > Twoje, przez Ciebie podane.-

    Nie znudziło sie WAM jeszcze?
    ;-)

  • 156. Data: 2009-11-16 10:55:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Uzytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

    > Na zakonczenie gdy zamknalem juz brame przechodzil niedaleki sasiad i
    > zapytal "no i co pan teraz bedzies robic" a ja mu ze smiechem "opierdalal
    > sie bede". Popatrzyl usmiechnal i odpowiedzial "Nieee tego pan nie
    > potrafisz".

    Ojej, jakie to slodkie...

  • 157. Data: 2009-11-16 23:30:57
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 16 Lis, 10:29, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    [...]
    > mimo zalozenia peszli blad petli przez dylatacje zostaje, tego po prostu sie
    > nie robi. Nalezy najpierw zaprojektowac dylatacje, a dopiero pozniek klasc
    > petle.

    No niech Ci bedzie ale to i tak jest w jednym miejscu tylko ;-)

    > Minimalne odleglosci od sciany to 15 nie 10cm.

    E, a kto tak powiedzial i dlaczego? :-) Technicznie nie ma zadnych
    przeciwskazan zeby dac i mniej.

    > Czy temperatura posadzki w takich miejscach bedzie taka jak zakladano?

> [...]

    Pewnie - to zreszta jest hall, wiatrolap i pustka pod schodami w
    ktorej bedzie zabudowana garderoba :-) W hallu idzie sporo rur do
    innych pomieszczen ale tak ma byc :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 158. Data: 2009-11-16 23:32:24
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 16 Lis, 10:59, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Twoje, przez Ciebie podane.

    Podane przezemnie na przestroge co ludzi czeka jak wezma do budowy
    domu fahofcuf ale nie MOJE - moje ekipy takich baboli nie zdarzylyby
    nawet zrobic i byliby za drzwiami :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 159. Data: 2009-11-16 23:32:55
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 16 Lis, 11:36, Krzemo <p...@g...com> wrote:

    > Nie znudziło sie WAM jeszcze?
    > ;-)

    Mi nie, wytrwaly jestem ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 160. Data: 2009-11-17 00:24:07
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > No niech Ci bedzie ale to i tak jest w jednym miejscu tylko ;-)

    Obawiam sie ze nie:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1878
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1870

    tu powinny byc dylatacje, inaczej posadzka sama peknie.
    Kiedys pisalem o zbrojeniu, zabezpieczy przed klawiszowaniem w miejscach
    nieprzewidzianych pekniec. To akurat nie jest nieprzewidziane. Moge sie
    zalozyc, ze posadzkarze nacieli w tych miejscach wylewke. Jezeli nie nacieli
    to, a zreszta...

    > E, a kto tak powiedzial i dlaczego? :-) Technicznie nie ma zadnych
    > przeciwskazan zeby dac i mniej.

    Wszystkie instrukcje tak mowia.

    > Pewnie - to zreszta jest hall, wiatrolap i pustka pod schodami w
    > ktorej bedzie zabudowana garderoba :-) W hallu idzie sporo rur do
    > innych pomieszczen ale tak ma byc :-)

    To mozna rozwiazac na rozne sposoby bez takiego cudaka. :-)

    A ze sobie pozwole jeszcze na drobny komentarz ogolnopodlogowkowy.
    Pisalem jakis rok temu, ze podlogowka jest prosta z pozoru. Tak naprawde
    jest latwa, ale najtrudniejsze w niej sa rozwiazania techniczne takie
    wlasnie jak prowadzenie petli a wczesniej dokladny podzial posadzki i moze
    pare innych jeszcze. Mozna przeczytac sobie rozdzial "podlogowka" i niby
    wszystko sie wie, ale to tylko jeden rozdzial. Malo kto dociera do drugiego
    rozdzialu "dylatacje", a od niego powinno sie w ogole zaczynac, poza
    obliczeniami oczywiscie. Tyle ze te jak zycie pokazuje nie kazdemu sa
    potrzebne do prawidlowego dzialania, ale lepiej jak sa, nie ma co. Te
    technikalia (doswiadczenie poniekad) sa zbyt czesto niedoceniane, bo wydaja
    sie bardzo proste. Nie ma o nich mowy w opracowaniach, bo sa indywidualne.
    Co tam kilka petli. Mnie osobiscie petle jako takie nie przerazaly, co
    innego jak petle. Ta reszta wymagala dokladnego przemyslenia, tu nic nie
    jest przypadkowe.
    Jak przykrecic prog w czyms takim jezeli okaze sie konieczny?
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1896

    Pozdro.. TK