  • 161. Data: 2009-11-17 00:25:43
    Temat: Re: kominek z plaszczem wodnym czy bez?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    news:222b7dba-6c2f-4c85-85e4-bc5425450789@m16g2000yq
    c.googlegroups.com...
    On 16 Lis, 11:36, Krzemo <p...@g...com> wrote:

    >> > Twoje, przez Ciebie podane.-

    >> Nie znudziło sie WAM jeszcze?

    >Mi nie, wytrwaly jestem ;-)

    Watek tak sie rozrosl, ze nie miesci mi sie na ekranie. :-)

    Pozdro.. TK

  • 162. Data: 2009-11-17 08:50:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    .googlegroups.com...

    > Podane przezemnie na przestroge co ludzi czeka jak wezma do budowy
    > domu fahofcuf

    I w tym sensie mialem na mysli Twoje, a ze byly podane tuz przed moim
    postem, wiec stanowily najblizszy kontekst - no ale juz sobie wyjasnilismy.
    EOT.

  • 163. Data: 2009-11-17 08:55:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    > Watek tak sie rozrosl, ze nie miesci mi sie na ekranie. :-)

    Etam, pikus nie watek - no ale tutaj rzadko sa tak dlugie.

  • 164. Data: 2009-11-17 08:59:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    h.googlegroups.com...
    > On 16 Lis, 10:29, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > [...]
    >
    > No niech Ci bedzie ale to i tak jest w jednym miejscu tylko ;-)

    Hehehe, mister "ja nie robie bledow" - ciezko sie zyje kolo takich ludzi.

  • 165. Data: 2009-11-17 13:22:32
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 17 Lis, 01:24, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Obawiam sie ze nie:
    > http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1878
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1870

    Ale tam gdzie jest pomieszczenie zdylatowane to na kazdej rurce jest
    otulina 9mm - to jest bardzo gruba otulina, plyta moze sobie
    klawiszowac dowoli a rurkom nic sie nie stanie :)

    > tu powinny byc dylatacje, inaczej posadzka sama peknie.

    I sa, sa :) W kazdym progu.

    > Wszystkie instrukcje tak mowia.

    Ale dlaczego ?;) Do mnie nie docieraja rady "bo tak wszedzie pisze" -
    napisz mi jedna, konkretna wade ze mam 10cm, a powinno byc 15cm - co
    moze sie zlego rurkom stac ?:-)

    > Jak przykrecic prog w czyms takim jezeli okaze sie
    konieczny?http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_i
    temId=1896

    A normalnie - kolkiem 3,5cm. Posadzka ma wszedzie min. 7cm grubosci,
    rurka 16mm wiec zostaje nam w teorii 5,4cm na kolek. Zakladam ze rurki
    mogly sie lekko podniesc o ~1cm to mamy 4,4cm "luzu" :) Kolek 3,5cm w
    takim betonisku bedzie trzymal jak glupi :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 166. Data: 2009-11-17 13:24:27
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 17 Lis, 09:59, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Hehehe, mister "ja nie robie bledow" - ciezko sie zyje kolo takich ludzi.

    Po pierwsze to nigdy nigdzie nie napisalem, ze nie robie nigdy
    bledow :) Pewnie, ze czasem sie cos zdarzy. Tylko ze robiac samemu -
    jestem to w stanie odrazu zauwazyc i poprawic, a robiac przez firme -
    zwykle taki blad sie ukrywa bo nikt nie ma czasu na poprawki. Potem
    taka chaupa to jeden wielki blad przykryty ladnym tynkiem i
    plytkami :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 167. Data: 2009-11-17 16:15:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    k.googlegroups.com...

    > Po pierwsze to nigdy nigdzie nie napisalem, ze nie robie nigdy
    > bledow :)

    Ciekawe z kogo to cytat:

    <cytat>
    Sprawdz - sa zdjecia wszystkiego :-) Nie ma spartaczonej *ani jednej*
    rzeczy!
    </cytat>

  • 168. Data: 2009-11-17 16:57:39
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 17 Lis, 17:15, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > <cytat>
    > Sprawdz - sa zdjecia wszystkiego :-) Nie ma spartaczonej *ani jednej*
    > rzeczy!
    > </cytat>

    Bo ew. bledy byly poprawiane na biezaco. Tak trudno to zrozumiec? Nie
    napisalem "nie spartolilem ani jednej rzeczy" tylko "nie ma
    spartaczonej ani jednej rzeczy" - nie rozumiesz tej drobnej
    roznicy ? :) Niech za przyklad bedzie wyciagniete przez Manka brak
    otulin w dylatacjach - na zdjeciach nie ma, w rzeczywistosci sa -
    moznaby rzec, ze robota na fotkach spartaczona, a nie jest bo sie
    poprawilem przed zalaniem posadzek ;)

    Wczoraj np. polutowalem wiekszosc rurek - o jedna za duzo, bo mi sie
    zapomnialo ze trzeba wczesniej nalozyc na wklad gotowa izolacje ;) Co
    zrobiliby fachowcy? Powiesz pewnie, ze by poprawili.. a ja mysle, ze
    by rozpruli gotowy elegancki wklad izolacyjny i nalozyli jak popadnie.
    Moze powiesz, ze nie popelniliby takiego bledu ...? Nie ten, to
    inny :) Mi sie chcialo zdemontowac kawalek instalacji zeby wszystko
    bylo na tip top, bo robie dla siebie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 169. Data: 2009-11-17 17:19:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    a.googlegroups.com...

    >"nie ma
    > spartaczonej ani jednej rzeczy"

    Czyli nie ma ani jednego bledu.

  • 170. Data: 2009-11-17 17:20:40
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    c.googlegroups.com...
> [...]
    > otulina 9mm - to jest bardzo gruba otulina, plyta moze sobie
    > klawiszowac dowoli a rurkom nic sie nie stanie :)

    To Twoj dom, skoro Tobie odpowiada to mi tez.

    > Ale dlaczego ?;) Do mnie nie docieraja rady "bo tak wszedzie pisze" -
    > napisz mi jedna, konkretna wade ze mam 10cm, a powinno byc 15cm - co
    > moze sie zlego rurkom stac ?:-)

    W oparciu o co robiles w ogole to ogrzewanie? Cemu nie dales po jednej petli
    na dole i na gorze? A mozna by i tak.

> [...]
    > mogly sie lekko podniesc o ~1cm to mamy 4,4cm "luzu" :) Kolek 3,5cm w
    > takim betonisku bedzie trzymal jak glupi :)

    Po pierwsze, nieumiejetne a przewazajace amatorsko wiercenie w posadzce
    powoduje, ze blisko polowa urobku zostaje w plytkim otworze. W glebokim tez,
    ale wczesniej wiertlo sie urywa. Ten urobek powoduje, ze otwor do
    wykorzystania znacznie sie splyca i trzeba nawiercic glebiej by zmiescil sie
    urobek i cala koszulka kolka. Po drugie trzeba pamietac, ze dopuszczalna
    glebokosc otworu jest ograniczona i najnormalniej w swiecie trzeba sie
    pilnowac stosujac ograniczniki glebokosci. Ja nie mam juz zadnego. :-) Po
    trzecie, moze trafic sie dziura w betonie i wiertlo po prostu wpadnie prosto
    w rurke. A mozna bylo tego wszystkiego uniknac.

    Pozdro.. TK