  • 1. Data: 2010-07-16 10:50:11
    Temat: kominek z www.kratki.pl - opinie
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Podoba mi sie tam kominek 25 kW z zamknietą komora spalania. Oglądałem w
    sklepie - podoba mi się.
    Może ktoś uzywa kominek z tej firmy dłuższy czas i może się wypowiedzieć.

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 2. Data: 2010-07-16 13:30:01
    Temat: Re: kominek z www.kratki.pl - opinie
    Od: "Mariusz" <m...@i...pl>

    Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sklepie - podoba mi się.
    > Może ktoś uzywa kominek z tej firmy dłuższy czas i może się wypowiedzieć.

    Mam 12kw Maja z kratki.pl z boczną szybą, zamkniętą komora spalania i
    doprowadzeniem powietrza z zewnątrz. Powiem tak za ta cene nic lepszego nie
    idzie kupić ale gdybym miał kupować jescze raz to napewno nie kupiłbym z
    kratki a dołożył 1000 zł i kupił z prawdziwie zamknięta komora spalania itp.
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 3. Data: 2010-07-16 17:05:25
    Od: "montemax" <m...@l...pl>

    > kratki a dołożył 1000 zł i kupił z prawdziwie zamknięta komora spalania
    > itp.
    > Pozdrawiam
    > Mariusz
    Wlasnie chce kupic kominek z calkowicie zamknieta komora spalania i
    myslalem, ze kupie w/w portalu. Czyli tam nie maja takich ?
    Gdzie ewentualnie mozna szukać ?
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-07-16 19:45:42
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

> [...]
    > z kratki a dołożył 1000 zł i kupił z prawdziwie zamknięta komora spalania

    A co znaczy z prawdziwie zamknieta komora spalania?
    Czy w tych kominkach jest to cos nie tak. Jako alternatywe rozważałem
    tarnavę.

  • 5. Data: 2010-07-19 06:11:40
    Od: "Mariusz" <m...@i...pl>

    W moim kominku z kratki.pl sprzedawanym jako szczelny jest tyle
    nieszczelności że aż świszcze. Już nie wspominajjąć że do kurtyny
    powietrznej na szybe (tzw system czystej szyby) jest pobierane powietrze z
    salonu:)

    Pozdrawiam

    Mariusz Wunsch

  • 6. Data: 2010-07-19 09:21:41
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-16 19:05, montemax pisze:
    > Wlasnie chce kupic kominek z calkowicie zamknieta komora spalania i
    > myslalem, ze kupie w/w portalu. Czyli tam nie maja takich ?
    > Gdzie ewentualnie mozna szukać ?
    > Pozdrawiam

    A jak sobie wyobrażasz całkowicie zamkniętą komorę - jak tam włożysz opał...
    Skoro są drzwi, które się otwierają to teoretycznie można palić w nim z
    otwartymi drzwiami, a wtedy nie ma już zamkniętej komory.

    U mnie w końcu stanęło na CTM - zwłaszcza po podliczeniu dodatkowego
    osprzętu niezbędnego do pracy kominka to różnice w cenach nie są tak
    wielkie.

    Pamiętajcie jednak - większość sprzedawców sprzedaje kominki jakby miało
    być to jedyne źródło ciepła i niepotrzebnie proponują zbyt wielkie moce
    - sam mam 21 KW (dom ponad 200m2), a proponowano mi już 34 KW i częściej
    24 - i taki mam piec gazowy, po pierwszej zimie stwierdzam, że w
    zupełności wystarczyło by mi 18 KW, a w razie mocnych mrozów mam zapas
    na piecu gazowym.

    Ariusz