  • 1. Data: 2009-05-21 19:17:33
    Temat: kompresor
    Od: "krzysztof pinczewski" <k...@N...gazeta.pl>

    witam
    zakupiłem jakis czas temu kompresor na allegro i niestety dośc długo go nie
    uruchamiałem i okazało sie ze z niego cieknie na cylindrze jak dobija do 4
    barów i wiecej nie da rady i pojawia sie wyciek oleju. czy moze ktos wie co
    moze byc nie tak i jak to naprawic? niestety gwarancja nie wchodzi w gr
    sprzedawca jest trudnym przypadkiem i nie sie z nim tej sprawy załatwic.
    pozdrawiam krzysiek p

  • 2. Data: 2009-05-24 18:33:46
    Temat: Re: kompresor
    Od: "Zubaj" <z...@r...pl>

    Użytkownik "krzysztof pinczewski" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gv49cd$82h$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > moze byc nie tak i jak to naprawic? niestety gwarancja nie wchodzi w gr
    > sprzedawca jest trudnym przypadkiem i nie sie z nim tej sprawy załatwic.

    Moim zdaniem to jest powazna nieszczelnosc na pierscieniach
    Trzeba rozebrac i zobaczyc bo moze byc pekniety pierscien lub kilka
    w zaleznosci od sprzetu lub glebokie rysy na cylindrze.

    Pozdrawiam:
    Zubaj

  • 3. Data: 2009-05-24 21:30:15
    Od: szadok <s...@t...pl>

    Dnia 24.05.2009 Zubaj <z...@r...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "krzysztof pinczewski" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:gv49cd$82h$1@inews.gazeta.pl...

    Wywala olej na zewnątrz cylindra? Skąd dokładnie? Może wystarczy głowicę
    dokręcić..? Sprawdź wszystkie śruby i podokręcaj.

    Napisz jaki - dla potomnych będzie

    > Moim zdaniem to jest powazna nieszczelnosc na pierscieniach
    > Trzeba rozebrac i zobaczyc bo moze byc pekniety pierscien lub kilka
    > w zaleznosci od sprzetu lub glebokie rysy na cylindrze.

    Eee jakby tak było jak piszesz, to chyba plułby olejem do powietrza..?

    pzdr, szadok
    --
    'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
    śp. babcia