  • 1. Data: 2010-02-04 22:55:39
    Temat: koreanka
    Od: "gallo" <v...@v...vv>

    Dobry wieczór,

    Kilka lat temu mój świerk dzień przed Wigilią poszedł na choinkę. Ktoś go
    dziabnął tak, że zostało 1/3 od ziemi.
    Teraz w rozmiarze choinkowym mam jodłę koreańską, w tym roku uchowała się
    ale w przyszłym kto wie. Chciałbym ją ochronić, czym ją można chwilowo
    oszpecić żeby nie znalazła amatora no i żeby oczywiście jej nie zaszkodziło.
    Do pryskania wapnem nie mam przekonania.

    jozef

  • 2. Data: 2010-02-05 07:20:22
    Temat: Re: koreanka
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    "gallo" <v...@v...vv> wrote in message
> [...]
    > oszpecić żeby nie znalazła amatora no i żeby oczywiście jej nie
    > zaszkodziło. Do pryskania wapnem nie mam przekonania.

    Ktoś tu kiedyś opowiadał (pytanie czy to prawda),
    że ochlapuje świerki gównem (sorry za dosłowność,
    ale gorsze słowa słyszymy na co dzień).
    Tyle, żeby było zauważalne.
    Wiosenne deszcze i tak zmyją, a "amatora" zniechęci.

  • 3. Data: 2010-02-05 09:37:38
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "gallo" <v...@v...vv> napisał w wiadomości

> [...]
    > oszpecić żeby nie znalazła amatora no i żeby oczywiście jej nie
    > zaszkodziło. Do pryskania wapnem nie mam przekonania.

    Hejka. Spytaj leśników czym opryskują choinki na plantacjach.
    Pozdrawiam aromatycznie Ja...cki
    PS "Wiele lat temu Lasy Państwowe rozpoczęły hodowlę prawdziwych choinek z
    przeznaczeniem na święta....
    Przed każdymi świętami nasila się działalność leśnych złodziei. Leśne
    plantacje młodych drzewek zabezpiecza się przed kradzieżami opryskując je
    preparatami zapachowymi. Kupno drzewka niewiadomego pochodzenia może więc
    skończyć się sprowadzeniem do domu woni dalekich od żywicznego zapachu
    lasu."

  • 4. Data: 2010-02-05 21:01:40
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

> [...]
    > preparatami zapachowymi. Kupno drzewka niewiadomego pochodzenia może więc
    > skończyć się sprowadzeniem do domu woni dalekich od żywicznego zapachu

    No i gdzie tu sens?
    Załóżmy, że kupiłem drzewko, które śmierdzi ( a lasy państwowe i tak go
    straciły bo ktoś go buchnął)
    Albo przetrzymam z tym drzewkiem i będę klął lasy lub złodzieja przez całe
    święta,
    albo wyrzucę drzewko i kupię drugie.

    Lasy stracą dwa drzewka zamiast jednego.
    Ja strace kasę dwa razy
    Złodziej zarobi dwukrotnie.
    Jedyny wniosek - będę wąchał dokładnie drzewko.

    Brawo za pomysłowość lasów ...

    --
    PawełJ

  • 5. Data: 2010-02-06 12:13:49
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "pawelj" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No i gdzie tu sens?

    W przyszlym roku nie kupisz od złodzieja, a jak nie będzie popytu, nie
    będzie podaży.
    Przem

  • 6. Data: 2010-02-12 16:21:21
    Od: "Ann" <a...@a...pl>

> [...]
    > oszpecić żeby nie znalazła amatora no i żeby oczywiście jej nie
    > zaszkodziło. Do pryskania wapnem nie mam przekonania.

    spryska koncentratem potu i koniecznie powiedz sasiadom, ze zapach jest nie
    do usuniecia, zeby plote dalej puscili

  • 7. Data: 2010-10-23 19:41:07
    Od: "mam pytanko" <n...@o...pl>

> [...]
    > oszpecić żeby nie znalazła amatora no i żeby oczywiście jej nie
    > zaszkodziło. Do pryskania wapnem nie mam przekonania.

    Żółtą farbą proszkową lub w innym kolorze,... byle nie czerwoną!