  • 11. Data: 2010-03-03 09:11:07
    Temat: Re: kosiarka - szukam opinii
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

    > Bo za rzadko koszona - normalnie kosiarką wrzecionową dwa razy w
    > tygodniu, gdyż nawet 600 lat koszenia nie wystarczy na to, abyś dorobił
    > się angielskiego trawnika.

    Mam dwa psy. Wiec na angielski trawnik nie licze. :)

  • 12. Data: 2010-03-03 09:12:28
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message

    Bele co!

    Ta zadowoli każdego:
    http://www.kosiarkiwrzecionowe.pl/16-BALMORAL-benzyn
    y-1-500-m2

    http://www.tgpolska.com/p131_kosiarka_wrzecionowa_ra
    nsomes_mounted_214.html

  • 13. Data: 2010-03-03 09:13:55
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Kane" <s...@s...pl> wrote in message

    > Moze zle zadalem pytanie: czy kosiarka ktora WOGOLE nie ma napedu
    > a taka z napedem ale WYLACZONYM w danej chwili - beda mialy podobny/taki
    > sam opór przy pchaniu, ciagnieciu do siebie (cofaniu) itp czy jest to
    > jakas diametralna roznica na niekorzysc tej z napedem ?
    >
    > Jak idzie kosiarka zupelnie bez napedu wiem - skosilem juz pare razy 20 ar
    > starym rżęchem ale potraktowalem to jako trening kondycyjny ;)
    >
    > Kane

    Wyobraź sobie różnicę - ty pchasz kunia, albo kuń ciągnie ciebie.

  • 14. Data: 2010-03-03 09:17:31
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

    > Bele co!
    >
    > Ta zadowoli każdego:
    > http://www.kosiarkiwrzecionowe.pl/16-BALMORAL-benzyn
    y-1-500-m2

    5.000 zl ! A moze nie kazdy jest milionerem ?

  • 15. Data: 2010-03-03 09:17:44
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

    > Mam dwa psy. Wiec na angielski trawnik nie licze. :)

    Bo nie biegają za lisem... Jak to u plebsu.

  • 16. Data: 2010-03-03 09:19:19
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > STIGA TURBO 47 S COMBI B&S Z NAPEDEM KOSIARKA SPALINOWA

    Ja chyba wyladuje tez na Stiga a nie na Hondzie - honda 5 lat gwarancji ale
    obowiazkowe serwisy co sezon u nich (platne zapewne drozej). A serwis Stiga
    mam goscia 1km od domu z ich autoryzacją takze wybor jest prosty. Natomiast
    Stiga na siliku Honda wykracza poza budzet ;)

    Pozostaje model i decyzja naped/bez napedu.

    A silniki ? Briggs i jego pozytywne opinie znam. Jak sie to ma do silnika
    Hondy (gornozaworowy) ?
    Wie ktos cos na ten temat ?

    Pozdrawiam

    Kane

  • 17. Data: 2010-03-03 09:21:44
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w

    > Bo nie biegają za lisem... Jak to u plebsu.

    Rozumiem, ze twoj pies biega za lisem dwa razy w tygodniu.
    A kuropatwy i niedzwiedzie tez goni ?

  • 18. Data: 2010-03-03 09:27:33
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > 5.000 zl ! A moze nie kazdy jest milionerem ?

    Tendencje Panslavisty do polecanai armaty do zabicia muchy sa znane ;)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 19. Data: 2010-03-03 09:30:01
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał

    > Tendencje Panslavisty do polecanai armaty do zabicia muchy sa znane ;)

    Znam tendencje Panslavisty niestety bardzo dobrze.

    Zawsze poleca armaty. Szkoda tylko, ze wiecznie strzela slepakami :)

  • 20. Data: 2010-03-03 10:40:23
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Obecnie mam silnik Hondy 5,5, a w drugiej kosiarce B&S 4,5. Miałem też
    wcześniej Tecumseha, ale pękł w nim korbowód.
    W użytkowaniu nie widzę różnicy. Honda jest nieco mocniejsza, (5,5 > 4,5)
    ale wydaje mi się, że też więcej pali. B&S ma filtr powietrza z gąbki, który
    wymaga raz na rok umycia w benzynie. Honda ma filtr na wkłady, które nie są
    tanie, a jak się zgubi pokrywę filtra, to trzeba kupic cały nowy za ok 200
    zł, co mi się niestety przydarzyło.
    Jacek