  • 31. Data: 2010-03-03 13:57:09
    Temat: Re: kosiarka - szukam opinii
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał

    Osobiście polecam Ci kosiarke firmy STIHL
    http://www.stihl.pl/isapi/default.asp?contenturl=/pr
    odukte/default.htm.
    Znajomi gadali -yyyyyy.....plastikowa obudowa,zara popęka itp.Użytkuje
    ją 4-ty sezon i jakoś nic nie popękało.

    ----

    Najlepsi sa tacy znajomi, ktorzy nie majac nigdy urzadzenia
    w reku wypowiadaja sie ze znawstwem godnym mistrza.

    Ja tez mam plastikowa obudowe i nawet rysy nie ma...

  • 32. Data: 2010-03-03 14:07:12
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Kobieta, jak chce to zawsze zapali.
    Jak nie chce, to nawet jakby miała elektryczny rozrusznik to się "nie da"
    ;-)
    Plus dla Hondy jest za brak pompki/primera (tej gumki do naciskania), którą
    trzeba kilkakrotnie nacisnąć przez uruchomieniem zimnego silnika, a którą ma
    chyba większość silników. Przesuwa się wajchę gazu do oporu do siebie w
    pozycję "rozruch" i się zapala.
    Jacek

  • 33. Data: 2010-03-03 14:09:28
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    No właśnie:
    Panslavista -> Wiadomość-> Zablokuj nadawcę
    i już jest lepiej.
    Jacek

  • 34. Data: 2010-03-03 14:11:29
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message
> [...]
    > w reku wypowiadaja sie ze znawstwem godnym mistrza.
    >
    > Ja tez mam plastikowa obudowe i nawet rysy nie ma...

    Na obrzynek?

  • 35. Data: 2010-03-03 19:45:36
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 2 Mar, 19:32, "Kane" <s...@s...pl> wrote:
> [...]
    odukte/default.htm.
    > Znajomi gadali -yyyyyy.....plastikowa obudowa,zara popęka itp.Użytkuje
    Ja użytkuję Vikinga 7my sezon i też nie popękało ;)
    Zwracałbym jednak uwagę na koszenie na skarpach - silniki spalinowe nie
    lubią pracy na sucho, bez oleju, a ten przy sporych przechyłach raczej nie
    siedzi w misce olejowej. Proponuję zerknąć do instrukcji jaki jest
    dopuszczalny przechył.
    Pozdrawiam
    FJ

  • 36. Data: 2010-03-03 19:49:54
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > lubią pracy na sucho, bez oleju, a ten przy sporych przechyłach raczej nie
    > siedzi w misce olejowej. Proponuję zerknąć do instrukcji jaki jest

    A to nie są głównie dwusuwy? Ja niestety nigdy nie miałem do czynienia ze
    spalinówkami, zawsze elektryki.

  • 37. Data: 2010-03-03 19:59:40
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    wiadomości news:hmmeh6$f7n$1@news.onet.pl...

    > A to nie są głównie dwusuwy? Ja niestety nigdy nie miałem do czynienia ze
    > spalinówkami, zawsze elektryki.
    No raczej nie. I to już od ładnych paru latek. A zgodnie z unijną polityką t
    odwusuwy są be i już nie wolno chyba sprzedawać nowych ;)
    Czterosuwy chłodzone powietrzem.
    Pozdrawiam
    FJ

  • 38. Data: 2010-03-04 08:34:52
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Kane pisze:

    > Powoli trza pomyslec o kosiarce, po przegladnieciu roznych konstrukcji w
    > sklepach i w necie

    A ja mam coś ważnego, o czym nikt nie pisal.
    W trudnym terenie (znaczy nie angielski trawnik) kosiarka musi
    miec duze, oponiaste koła. Inaczej koszenie będzie drogą przez mękę.
    pozdro
    --
    A S

  • 39. Data: 2010-03-04 08:56:04
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote in message

> [...]
    > W trudnym terenie (znaczy nie angielski trawnik) kosiarka musi
    > miec duze, oponiaste koła. Inaczej koszenie będzie drogą przez mękę.

    Tu jest kosiarka na taki teren - najlepszy stosunek ceny i możliwości
    terenowych.
    No chyba, żeby zastosować kosę spalinową, wtedy najlepsza będzie:
    FS 550 - Wyjątkowo mocna (3,8 KM) kosa mechaniczna wyposażona w tarczę tnącą

  • 40. Data: 2010-03-04 09:30:28
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > A ja mam coś ważnego, o czym nikt nie pisal.
    > W trudnym terenie (znaczy nie angielski trawnik) kosiarka musi
    > miec duze, oponiaste koła. Inaczej koszenie będzie drogą przez mękę.

    Dzieki ;)
    Tez to juz wzialem pod uwage - koła 20cm, mozliwie szerokie.

    Pozdrawiam

    Kane