  • 11. Data: 2010-02-27 18:10:04
    Temat: Re: kostka granitowa atrakcyjne ceny
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message
    news:hmblfq$dqb$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "www.kostka-granitowa.biz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bzdura

    Mamy najazd spamerów

  • 12. Data: 2010-02-27 18:18:59
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message
> [...]

    Na Allegro taka kostka jest o 1/3 taniej brutto czyli można jeszcze coś
    wytargować.

    Trzeba ich jakoś dodawać tu: http://www.dnsbl.org/

    Jak się tam dostaną to mają domenę na śmietnik. Żadem email nie przejdzie
    ani od nich ani do nich.

  • 13. Data: 2010-02-27 20:15:11
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Mamy najazd spamerów

    Kiki jesteś bardzo nieżyczliwy. Oni tylko zaspamowali raz na jakiś czas,
    a "raz na jakiś czas każdy może na grupie zaspamować".
    Przecież my tu wszyscy czekaliśmy na takie ogłoszenie i już nie mogliśmy się
    doczekac takiego ogłoszenia z kostką co prawda drogą, ale wysokiej jakości,
    bo sprzedawaną za granicę. Zapewne wszyscy mamy już dość wszelkich innych,
    tanich ofert, zwłąszcza tych z Allegro, a ta jest w sam raz, bo jest
    najdroższa jaką można znaleźć w necie, a skoro jest najdroższa to musi być
    najlepsza.
    Ty zapewne także masz co zareklamować na grupie i ja i chyba większość z
    nas. W końcu "raz na jakiś czas każdy może na grupie zaspamować", dlatego
    proponuję abyśmy zamieszczali tu swoje ogłoszenia.
    Ja zacznę, ale muszę przygotować kilkadziesiąt ofert. No i zastanawiam się
    czy wszystkie się łapią na grupę budowlaną. Jako, że będę umieszczał je "raz
    na jakiś czas" to mam pytanie w związku z tym ile to jest "raz na jakiś
    czas" ? Czy raz dziennie będzie OK ?

  • 14. Data: 2010-03-03 23:37:26
    Od: "Tmasz" <z...@w...pl>

    > Drogo.
    > Pierwszy lepszy link z Googla http://tania-kostka-granitowa.pl/cennik.html
    > czy Allegro
    > http://allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string=kos
    tka+granitowa i
    > przebitka cenowa o kilkadziesiąt % Waszej zimowej prommocji :)
    > Poza tym tego typu materiały kupuje się z najbliższych kamieniołomów.
    > Wtedy ceny są jeszcze niższe i nierzadko transport przy większych
    > zamówieniach gratis.

    nie polecam kupowania kostki w własnym zakresie,
    - co zrobisz z odrzutami (odpadami)
    - czy znasz się na tyle na kostce aby kupić dobry materiał ?

    układanie kostki granitowej wymaga lat doświadczeń oraz dobrego materiału z
    którego układający są w stanie wybrac minimum 80 - 90% kostki i ułożyć ją .

    pozdrawiam
    Tom

    http://www.bruki.net.pl

  • 15. Data: 2010-03-04 08:04:05
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tmasz" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie polecam kupowania kostki w własnym zakresie,
    > - co zrobisz z odrzutami (odpadami)

    A jak zlece zakup wykonawcy to niby za te odrzuty nie zapłacę?

    > - czy znasz się na tyle na kostce aby kupić dobry materiał ?
    Ale to nie jakaś wyższa szkoła jazdy.

    Nie stać mnie na zlecanie zakupów wykonawcom;))
    Wszystkie materiały jak do tej pory kupowałem sam i nie było zadnych
    problemów.

    > układanie kostki granitowej wymaga lat doświadczeń oraz dobrego materiału
    > z którego układający są w stanie wybrac minimum 80 - 90% kostki i ułożyć
    > ją .

    Czyli 10-20% odpadów ktore i tak gdzies zawsze sie wykorzysta. nie jest więc
    najgorzej

    Krzysiek