  • 1. Data: 2009-04-25 14:18:39
    Temat: koszt instalacji piorunochronu
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Witam!

    Chciałbym zapoznać się z waszą opinią na następujący temat:
    Mamy dom jednorodzinny, trzykondygnacyjny (parter, piętro i poddasze) o
    rozmiarze 10m x 10m, kryty blachą. Niestety brak na nim piorunochronu,
    gdyż najwyraźniej (jak to ma miejsce w przypadku większej części luźnej
    zabudowy na wsi) dziadkowie woleli liczyć na łut szczęścia i zapaloną
    gromnicę w oknie, niż wynalazek Bena Franklina. :)
    Niedopatrzenie to wypadałoby w końcu naprawić... I teraz moje pytanie:
    W jakiej cenie waszym zdaniem może się to zamknąć?

    Jeszcze co do uziomów: teren jest lekko piaszczysty, ale budynek
    znajduje się w jego naturalnym obniżeniu. Do wód gruntowych już raz się
    dostano wiercąc nieczynną (i rdzewiejącą) obecnie studnie z ręczną pompą. ;)

  • 2. Data: 2009-04-27 08:53:14
    Temat: Re: koszt instalacji piorunochronu
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Atlantis napisał:
> [...]
    > Niedopatrzenie to wypadałoby w końcu naprawić... I teraz moje pytanie:
    > W jakiej cenie waszym zdaniem może się to zamknąć?
    Dlaczego uważasz to za niedopatrzenie ? Może o być całkiem przemyślana i
    rozsądna decyzja ? A jeśli chcesz mieć odgromówkę, to mój sąsiad tydzień
    temu zapłacił ok. 3000 zł - budynek parterowy, 15x13 m.

    pzdr.
    rafał