  • 61. Data: 2013-01-28 08:48:53
    Temat: Re: koszt polozenia sieci wodociagowej
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 stycznia 2013 20:54:18 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Przestań psuć kodowanie w cytatach i łam poprawnie wiersze.

    Jakbyś faktycznie w nagłówki zagladał to bys wiedział ze nie mam możliwości zmiany
    kodowania.
    Zreszta zmień czytnik na normalny i problem zniknie.

  • 62. Data: 2013-01-28 09:07:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.01.2013 08:48, Kris pisze:

    > Jakbyś faktycznie w nagłówki zagladał to bys wiedział ze nie mam możliwości zmiany
    kodowania.

    A co mnie obchodzi twoje niekompetencja?

    BTW: ja nie mam możliwości przestania dosadnego określania matołów co to
    nie potrafią poprawnie formatować poczty.

    > Zreszta zmień czytnik na normalny i problem zniknie.

    Mam normalny. Ty chcesz żebym zmienił na pojebany żeby dobrze cytował
    pojebów.

  • 63. Data: 2013-01-28 09:12:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2013 09:07:40 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Mam normalny. Ty chcesz �ebym zmieni� na pojebany �eby dobrze cytowa�
    >
    > pojeb�w.

    Andrzeju- znów złamałeś netykiete, a ciągle pouczasz innych. Zacznij naprawę od
    Siebie.

  • 64. Data: 2013-01-28 09:23:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.01.2013 09:12, Kris pisze:

    > Andrzeju- znów złamałeś netykiete, a ciągle pouczasz innych. Zacznij naprawę od
    Siebie.

    Serdeńko - czy ja kogoś konkretnego nazwałem pojebem, hmm?

    Czytać też nie umiesz?

  • 65. Data: 2013-01-28 10:13:34
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2013 09:12:28 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Andrzeju- znów złamałeś netykiete, a ciągle pouczasz innych. Zacznij naprawę od
    Siebie.

    On tego nie zrozumie. Zreszta potwierdzeniem jest fakt ze 99% grupowiczow ma go za
    idiote a on dalej tu siedzi i sie oddzywa. 90% jego postow jest o lamaniu linii i
    przestrzeganiu netykiety - sie znalazl medrzec co chce swiat naprawic :D

    Lawa - jak cie towarzystwo nie lubi to sie je opuszcza.

    --
    Adam Sz.

  • 66. Data: 2013-01-28 10:20:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2013 09:23:19 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Serde�ko

    O jaka spoufałość- zaczynam sie bać;)

    - czy ja kogo� konkretnego nazwa�em pojebem, hmm?

    Ale B.4 ppkt 13 i ppkt15 netykiety dalej łamiesz

    > Czytaďż˝ teďż˝ nie umiesz?

    Czytac potrafię.

  • 67. Data: 2013-01-28 11:53:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 27 Jan 2013 23:48:53 -0800 osobnik zwany Kris napisał:

    > Jakbyś faktycznie w nagłówki zagladał to bys wiedział ze nie mam
    > możliwości zmiany kodowania.

    to zmień czytnik.

    >Zreszta zmień czytnik na normalny i problem
    > zniknie.

    Andrzej ma normalny

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 68. Data: 2013-01-28 12:37:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2013 11:53:59 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]

    Ale ja nie mam problemów z kodowaniem, długimi wersami itp.
    To Andrzej u siebie ma te problemy
    Po drugie jesli korzystasz w ciągu dnioa z kilku komputerów to google groups jest
    najpraktryczniejsze do przegladania usenetu.
    No i nie trzeba nic instalować, szukac serwerów news które ostatnio padaja jak muchy
    itp.

    I wiecznie ma problemy zaśmiecając swoim "łam wiersze" różzne grupy kilka razy
    dziennie.

  • 69. Data: 2013-01-28 13:10:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Jan 2013 03:37:44 -0800 osobnik zwany Kris napisał:

    > Ale ja nie mam problemów z kodowaniem, długimi wersami itp. To Andrzej u
    > siebie ma te problemy

    ale to ty je powodujesz

> [...]
    > groups jest najpraktryczniejsze do przegladania usenetu. No i nie trzeba
    > nic instalować, szukac serwerów news które ostatnio padaja jak muchy

    to zrób to tak by innym nie utrudniać życia. Na razie pokazujesz, że
    liczy się tylko Twoja wygoda a innych masz głęboko w d...

  • 70. Data: 2013-01-28 13:30:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2013 13:10:30 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > Dnia pięknego Mon, 28 Jan 2013 03:37:44 -0800 osobnik zwany Kris napisał:
    > ale to ty je powodujesz
    Ja nie powoduję problemów- to Andrzej nie ma odpowiedniego narzędzia aby tych
    problemów nie mieć.
    Coraz więcej osób korzysta z google groups więc warto może się do tego dostosować.
    Serwery news padają jak muchy, te co sa to tez kłopoty sprawiają- nie widac postów z
    niektórych serwerów itp.

    >Twoja wygoda,

    > to zrób to tak by innym nie utrudniać życia. Na razie pokazujesz, że
    >
    > liczy się tylko Twoja wygoda a innych masz głęboko w d...

    Ale innym oprócz Andrzeja który zaśmieca masowo grupy swoim "łam wiersze" (i nie
    tylko ja mu na to uwagę zwraca)jakoś to raczej nie przeszkadza.
    Google groups jest jakie jest i na to wpływu nie mamy, ma jednak kilka zalet więc
    może warto sobie uświadomic że niektórym wygodniej z tego korzystać niż z
    "tradycyjnych" czytników i serwerów i się dostosować.