  • 1. Data: 2010-10-28 13:56:22
    Temat: koszt układania styropianu pod posadzki
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    Witam,
    czy 1k za

    Piwnica:
    Izolacja dysperbitem 90m2
    klejenie papy na goroąco
    układanie styropianu pod wylewki 5cm XPS 90m2,
    ułożenie foli

    Parter, piętro
    układanie styropianu podłogowego 170m2 łacznie

    to w normie cena?

    pozdrawiam
    T.A.

  • 2. Data: 2010-10-28 14:18:59
    Temat: Re: koszt układania styropianu pod posadzki
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Amir" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Piwnica:
    > Izolacja dysperbitem 90m2
    > klejenie papy na goroąco
    > układanie styropianu pod wylewki 5cm XPS 90m2,
    > ułożenie foli
    >
    > Parter, piętro
    > układanie styropianu podłogowego 170m2 łacznie
    >
    > to w normie cena?

    Nie wiem czy to norma ale ja bym tyle w zyciu za tak prosta robote nie
    zapłacił. To przyjemna robota na dwa/trzy popołudnia dla jednej osoby.
    Rozłozenie styro to żadna filozofia

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-10-28 14:42:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
> [...]
    >
    > Nie wiem czy to norma ale ja bym tyle w zyciu za tak prosta robote nie
    > zapłacił. To przyjemna robota na dwa/trzy popołudnia dla jednej osoby.

    ho ho ho ...

    dwa trzy popołudnia niezły jesteś...

    realnei samo ułozenie styropianu to sporo roboty, szczególnei jak pod są
    jakieś przewody i inne sprawy.

  • 4. Data: 2010-10-28 15:04:55
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    > ho ho ho ...
    >
    > dwa trzy popołudnia niezły jesteś...
    >
    > realnei samo ułozenie styropianu to sporo roboty, szczególnei jak pod są
    > jakieś przewody i inne sprawy.

    troche zabawy w wycinanki było :)

  • 5. Data: 2010-10-28 15:49:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Amir wrote:

    > troche zabawy w wycinanki było :)

    ja wiem ile zajmuje ułożenie 120m2 styropianu więc mi nie pitol o dwóch
    popołudniach

  • 6. Data: 2010-10-28 15:49:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Amir wrote:
    > Witam,
    > czy 1k za
    >
    > Piwnica:
    > Izolacja dysperbitem 90m2
    > klejenie papy na goroąco
    > układanie styropianu pod wylewki 5cm XPS 90m2,
    > ułożenie foli
    >
    > Parter, piętro
    > układanie styropianu podłogowego 170m2 łacznie
    >
    > to w normie cena?

    tanio...

  • 7. Data: 2010-10-28 17:56:11
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-10-28 15:56, Amir pisze:

    > to w normie cena?

    Ja robiłem sam...
    I roboty było dużo.
    IMHO to bardzo tanio

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 8. Data: 2010-10-28 18:30:27
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 28 Paź, 16:42, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > ho ho ho ...
    >
    > dwa trzy popołudnia niezły jesteś...
    >
    > realnei samo ułozenie styropianu to sporo roboty, szczególnei jak pod są
    > jakieś przewody i inne sprawy.

    Łooo, sam rozkladalem styro na 280m2 (piwnica + parter) i zajelo to
    rzeczywiscie dwa popoludnia. Przewodow nie mialem - jedynie rurki z
    wody. Dlugi noz (taki jak do ciecia welny) i nie ma zadnego problemu -
    wszystko docinasz na biezaco, bez liczenia, zaznaczania, czy innego
    kombinowania. To rzeczywiscie b. prosta i szybka robota. Wiecej roboty
    jest juz pewnie z tym klejeniem papy (nie wiem, ja mam wszedzie 2 x
    gruba folia). 1k pln? Hmm, no nie wiem sam. Ja bym zrobil sam ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2010-10-28 19:08:20
    Od: mk <d...@t...pl>

    Jeżeli pytasz o sam XPS 90m2 TO DROGO, ale jak:
    Izolacja dysperbitem 90m2-do tego dojdzie zagruntowanie
    Papa-na ściany czy podłogę? termozgrzewalna-ok. 12 rolek, też można
    dołożyć gruntowanie
    Styropian 90m2
    Folia+taśma brzegowa
    Styropian 170m2 TO TANIO
    Pdr. M

  • 10. Data: 2010-10-29 06:06:47
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    a.googlegroups.com...
    On 28 Paź, 16:42, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    >gruba folia). 1k pln? Hmm, no nie wiem sam. Ja bym zrobil sam ;-)

    U mnie chcieli za rozłozenie styro+folia 400zł. Odmówilem w dwa popołudnia
    zrobiłem to sam.

    Kris