  • 21. Data: 2010-10-31 22:17:58
    Temat: Re: koszt układania styropianu pod posadzki
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    wiadomościnews:iael6s$1of$1@news.task.gda.pl...

    > Jaja sobie robisz? Ulożenie paneli w pokoju 25mkw to pol dnia roboty. Nie
    > słyszałem jeszcze aby ktos płacił za to 1500zł.

    Przeciez w kazdym sklepie jest teraz montaz gratis - zakladajac cene
    paneli 30 pln to roznica miedzy 7, a 22% wynosi okolo 3,75 pln / m2,
    razem z przykreceniem bocznych cokolikow - za tyle wiec sklepowym
    montazystom oplaca sie to robic :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2010-11-01 18:46:21
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    j.googlegroups.com...
> [...]

    >paneli 30 pln to roznica miedzy 7, a 22% wynosi okolo 3,75 pln / m2,
    >razem z przykreceniem bocznych cokolikow - za tyle wiec sklepowym

    Myślę że Filip KK jakies jaj sobie z nas robi. Jeszcze nie slyszałem żeby
    ktos zaplacił 60 zł za metr kw układania paneli.

    Kris

  • 23. Data: 2010-11-01 19:10:24
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 1 Lis, 19:46, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Myślę że Filip KK jakies jaj sobie z nas robi. Jeszcze nie slyszałem żeby
    > ktos zaplacił 60 zł za metr kw układania paneli.

    Mysle, ze pomylil sobie panele z kaflami ;-) "Siedz u kogos pare dni"
    - przez pare dni to mozna polozyc paneli na cala chate 400m2 w
    pojedynke ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 24. Data: 2010-11-01 21:28:32
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-10-29 22:26, Kris pisze:

    > I co z tch Twoich wliczeń wynika? Że powinienem dac fachofcom 1000zł aby
    > oni mieli z czego zapłacic zusy, podatki, samochód, rodzine itp.
    > Robotę zrobiłem sam a zaoszczedzone 400zł przeznaczyłem na utrzymanie
    > samochodu;))

    Jesteś żyd, będą żydzić Tobie.

  • 25. Data: 2010-11-01 21:31:04
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-01 19:46, Kris pisze:

    > Myślę że Filip KK jakies jaj sobie z nas robi. Jeszcze nie slyszałem
    > żeby ktos zaplacił 60 zł za metr kw układania paneli.

    Dobrze, załóżmy że mieszkasz w Gdyni. Ja dzwonię do Ciebie z Gdańska,
    chcę żebyś mi położył panele. Dzwonię do Ciebie i się pytam: Ile Pan
    bierze za metr kwadratowy układania paneli?

    Czekam na odpowiedź.

  • 26. Data: 2010-11-01 21:32:59
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-10-30 23:12, amir pisze:

> [...]
    > na szczescie bum budowlany mamy za sobą, ale to ty zawsze mozesz zmienic
    > branze ja nie mam potrzeby
    >

    > niestety moj początek budowy przypadl na centrum bumu,
    > i za robote placilem ponad 100% wiecej niz rok wczesniej
    > za podobny dom siostra zony.
    > ona budowala 2007 ja 2008
    >
    > tyle, ze ona za porotherm placila 11zł a ja juz ok 7zł, ona stal ok 4,5k
    > ja ok 3k
    > itp itd
    >
    > to byl okres, ze brakowało rąk do pracy a partacze naciagali
    > i sciany mam, co wychodzi na wykonczeniach bezlitosnie.

    Chyba napiłeś się czegoś jak pisałeś tego posta. Przepraszam, ja nic nie
    zrozumiałem.

  • 27. Data: 2010-11-02 07:55:15
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > żebyś mi położył panele. Dzwonię do Ciebie i się pytam: Ile Pan bierze za

    Ja bym Tobie odpowiedział ze nie zajmuje sie zarobkowo układaniem paneli ale
    myślę że spokojnie znalazłbyś chętnych do ułozenia paneli w cenie poniżej
    10zł za metr kw. Ew powiedziałbym Tobie ze kupując panele w wiekszości
    sklepow dostaniesz montaz gratis.

    A odwróćmy troche role:
    "załóżmy że mieszkasz w Gdyni. Dzwonisz do mnie z Gdańska, chcesz żebym
    Tobie położył panele. Pytasz: Ile Pan bierze za metr kwadratowy układania
    paneli?
    Ja odpowiadam 60zł"
    Co Ty na to?

    Krzysiek

  • 28. Data: 2010-11-02 07:57:35
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > Jesteś żyd, będą żydzić Tobie.

    Gdzie tu żydzenie. Po prostu nie zaakceptowałem przedstawionej oferty.
    Rozumiem że Ty nie zydzisz i wybierasz najdroższych mechjaników
    samochodowych, kupujesz piueczywo z najdroższej piekarni, zamawiasz taksówki
    z najdroższej korporacji itp.
    Budowałes kiedyś cokolwiek w życiu, zlecałes komukolwiek jakies usługi czy
    tylko tak sobie bzdury piszesz aby popisać?

    Krzysiek

  • 29. Data: 2010-11-03 01:08:52
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-02 08:57, Kris pisze:

    > Gdzie tu żydzenie. Po prostu nie zaakceptowałem przedstawionej oferty.

    Ty żadnej oferty byś nie zaakceptował, bo żydzisz.

    > Rozumiem że Ty nie zydzisz i wybierasz najdroższych mechjaników
    > samochodowych,

    Sam naprawiam wszystko w swoim aucie, bo nie pozwoliłbym aby jakiś młot
    mi dokręcał śruby w zawieszeniu, czy co innego. Nie mam zamiaru
    ryzykować własnym życiem.

    > kupujesz piueczywo z najdroższej piekarni,

    Nie jem pieczywa od 12 lat. Za to "zamienniki" na pewno są droższe niż
    "przeciętny" chlebek za 6 zł z piekarni.

    > zamawiasz
    > taksówki z najdroższej korporacji itp.

    Nie jeżdżę taksówkami, a jeśli już zamawiam to życzę sobie tylko BMW.
    Nie obchodzi mnie ile zapłacę, nie żydzę 5 złotych.

    > Budowałes kiedyś cokolwiek w życiu, zlecałes komukolwiek jakies usługi
    > czy tylko tak sobie bzdury piszesz aby popisać?

    Dobranoc.

  • 30. Data: 2010-11-03 01:12:28
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-02 08:55, Kris pisze:

> [...]
    > poniżej 10zł za metr kw. Ew powiedziałbym Tobie ze kupując panele w
    > wiekszości sklepow dostaniesz montaz gratis.

    Załóżmy, że dajesz takie usługi i powiedziałbyś mi 10 zł, to bym Cię
    wziął. A wiesz dlaczego?

> [...]
    > "załóżmy że mieszkasz w Gdyni. Dzwonisz do mnie z Gdańska, chcesz żebym
    > Tobie położył panele. Pytasz: Ile Pan bierze za metr kwadratowy

    Odpowiedziałbym ok, potrzebuję ułożyć panele, zapraszam pod wskazany adres.

    Zrozumiałeś, czy wytłumaczyć?