  • 61. Data: 2016-06-02 19:56:48
    Temat: Re: koszt wychowania dzieci
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:1d6f618c-16e6-4ede-9ca7-cfcdc8e930c9@go
    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 18:19:47 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >OK wyjasnie ci

    Co tu wyjaśniać, masz czyste powietrze, ćwoki nie niszczą środowiska,
    ludzie, zwierzęta i roślinność oddychają najlepszym powietrzem świata.

  • 62. Data: 2016-06-02 19:58:18
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Slyszalem ze latem powietrze jest w Wodzislawiu czyste bo miejscowi okien
    >nie otwieraja. A tak z innej beczki. Jak miasto ma w nazwie slaski to w nim
    >musi byc syf w powietrzu. Jakies huty, kopalnie, odlewnie na Slasku sa.

    Ułamek tego co było za kumuny, a i normy syfienia i ich wymagalność zupełnie
    inna.

    Syfią ludzie, bedni ludzie.

  • 63. Data: 2016-06-02 20:09:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 19:52:47 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Slyszalem ze latem powietrze jest w Wodzislawiu czyste bo miejscowi okien nie
    otwieraja. A tak z innej beczki. Jak miasto ma w nazwie slaski to w nim musi byc syf
    w powietrzu. Jakies huty, kopalnie, odlewnie na Slasku sa. I syfia do oporu. Na
    dodatek przez ta zapomiana przez boga Boga i ludzi miescine przebiega droga
    rownolegla do autostrady, ale bezplatna.

    Ło rany :-) Kopalni w Wodzislawiu nie ma juz zadnej, pozatym kopalnie moze i
    syfia ale kilometr pod ziemia :-)

    I o jakiej Ty chlopie drodze mowisz? Zadnej darmowej alternatywy dla autostrady
    tu nie ma. Za to zeby wjechac na A1 od slaska w kierunku Gdanska to trzeba
    przejechac przez centrum Lodzi :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 64. Data: 2016-06-02 20:12:53
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 19:52:47 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > W Lodzi jest jakies 100000( slownie sto tysiecy) piecow na wegiel. To tyle ile w
    dwudziestu Wodzislawach Slaskich.

    Teraz przelicz to jeszcze na powierzchnie.
    Bo to, ze sam Wodzislaw ma 50 tys mieszkancow to chuj - Lodz ma 293km2, sam
    Wodzislaw 49km2. A jakbys dodal wszystkie okoliczne wiochy, ktore podlegaja
    pod miasta poboczne to wyjdzie, ze mamy tyle samo mieszkancow co ta Twoja Lodz:D
    Wiec nie pierdol glupot, bo na Slasku weglem pali 9/10 budynkow, bo wegiel
    jest u nas najtanszy i najbardziej popularny. I jeszcze raz powtorze -
    akurat Wodzislaw trafil na listy tylko z tego powodu, ze akurat on jest
    monitorowany. Wszystkie okoliczne wiochy maja identyczny problem z syfem
    w powietrzu w zimie - tylko o nich sie nie mowi, bo nie maja stacji
    monitorujacej jakosc powietrza :-) To problem calego slaska generalnie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 65. Data: 2016-06-02 21:04:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I nawet jak wszyscy tam grzali pradem to bedziecie mieli syf w powietrzu bo obok pala
    weglem i wiatr do was syf dostarcza. innym nalym miastem na liscie jest Opoczno.
    Zadnego przemyslu z wyjatkiem fabryki plytek ceramicznych. Z czego tam syf nie mam
    pojecia. Jakies osiedla zbudowane, ogrzewane wlasnymi kotlowniami. Nawet jak na
    wegiel te kotlownie to syfia na mieszkanca wielokrotnie mniej niz by mieszkaniec w
    piecu weglem palil.

  • 66. Data: 2016-06-02 21:06:07
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 21:04:40 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    wegiel te kotlownie to syfia na mieszkanca wielokrotnie mniej niz by mieszkaniec w

    Mowiles, ze z faktami sie nie kloci, nie? No to masz fakt - dzisiaj powietrze
    bylo idealne i czyste. Jakby syfil przemysl, ktory syfi przez caly rok - to
    bylby syf. Wnioski? Syfi wylacznie ogrzewanie - czyli ludzie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 67. Data: 2016-06-02 21:57:10
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-06-01 o 20:27, Adam Sz. pisze:
    > Znaczy na pierwsze dziecko 500 nie ma szans bo dochody za wysokie.
    > Tam trzeba miec bodaj 800 dochodu na osobe, wiec malo.
    > Leasing nie pomoze ;)
    To dorób sobie 5-raczki i może się uda :->

    Maciek

  • 68. Data: 2016-06-02 22:01:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 21:57:10 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > To dorób sobie 5-raczki i może się uda :->

    Dalej nic z tego.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 69. Data: 2016-06-02 22:12:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jeszcze wiatr zostaje. Niedawno byl program z jakiegos pipidowka. Zrobiony kilka dni
    temu, program nie pipidowek. Znaczy sie po sezonie grzewczym. Przedszkolanki maja w
    zakresie obowiazkow sprawdzenie na stronie miasta jakie jest zanieczyszczenie
    powietrza zanim wypuszcza dzieci z budynku.

  • 70. Data: 2016-06-02 22:37:03
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Wnioski? Syfi wylacznie ogrzewanie - czyli ludzie.

    Których twierdzisz, że jest za mało, i których istnienie nie wpływa na
    środowisko.

    Ile razy byś się nie obrócił, matołem będziesz.