  • 71. Data: 2016-06-02 22:56:23
    Temat: Re: koszt wychowania dzieci
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 22:37:46 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Których twierdzisz, że jest za mało, i których istnienie nie wpływa na
    > środowisko.

    Nie wplywa - to juz udowodnilem.
    Miejsc, gdzie *nie syfia* jest 10000 x wiecej niz miejsc, gdzie syfia. Wiec
    jeszcze jest sporo miejsca dla ludzi.

    --
    Adam Sz.

  • 72. Data: 2016-06-02 22:58:39
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Nie wplywa - to juz udowodnilem.

    uhm: "Syfi wylacznie ogrzewanie - czyli ludzie."

    hahahahah, co za imbecyl

  • 73. Data: 2016-06-02 23:03:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Poczekaj jak Ci za plotem postawia przemyslowa chlewnie na 20 tysiecy swin. Niedawno
    byl program w tv. Ladne miejsce, las niedaleko. Ludzie kupili dzialki, zbudowali
    domki. I sie przemyslowa tuczarnia swin buduje. Legalnie, maja wszystkie pozwolenia.

  • 74. Data: 2016-06-02 23:14:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 22:59:07 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > uhm: "Syfi wylacznie ogrzewanie - czyli ludzie."
    >
    > hahahahah, co za imbecyl

    Czego idioto nie rozumiesz?
    Jeszcze raz:

    1. Syfia ludzie. I jak syfia to jest syf.
    2. Syfienie ludzi nie ma *ZADNEGO* wplywu na przyrode, bo gdyby tak bylo,
    to syf bylby przez caly rok, a nie sezonowo.

    Z mojej strony EOT - jak chcesz wiecej zrozumiec to spytaj mamy.

    --
    Adam Sz.

  • 75. Data: 2016-06-02 23:20:01
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 23:03:31 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    zbudowali domki. I sie przemyslowa tuczarnia swin buduje. Legalnie, maja wszystkie

    Komu? Mi? Narazie nie postawili wiec spoko loko Twoja rozczochrana :-)
    Narazie to mi postawili wspanialy rodzinny park - pare dni temu prezydent
    odebral nagrode - inwestycja znalazla sie w top inwestycji komunalnych w Polsce
    :-)

    Przemyslowej chlewni mi nie postawia bo w promieniu kilometra mieszka tu
    z 10-15 tys osob - mieszkam pomiedzy trzema najwiekszymi osiedlami w miescie.
    Takze spoko.

    Ty masz wiecej problemow bo kazdy sasiad to potencjalny problem. Ja mam tylko
    jednego sasiada - nasze domy dzieli kilkadziesiat metrow, reszte mam za
    wlasnym lasem i swoim wysokim ogrodzeniem. Mieszkalem przez ~28 lat na
    blokach - a tylko w niskich 3 pietrowych w centrum miasta gdzie nie ma
    patologii, mimo to wiem jakie to przytlaczajace i smutne :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 76. Data: 2016-06-02 23:26:21
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 02-06-16 o 14:33, Adam Sz. pisze:
> [...]
    zanieczyszczenia nie dochodzą;)

> [...]
    > generalnie ma w dupie to, co dzieje sie w sezonie grzewczym - jakos nie
    > zauwazylem, zeby wodzislawskie lasy cierpialy z tego powodu :-)
    >
    > I tak samo jest z "globalnym ociepleniem". Przyroda ma w dupie to, co robi
    > czlowiek bo to jest dla niej jak pierdniecie mrowki. Aktywnosc slonca,
    > parowanie oceanow - to ma znaczenie.
    >
    > Slonce co sekunde generuje pewnie wiecej energii niz ludzkosc wyprodukowala
    > w calej swojej historii i to ono dyktuje warunki jakie panuja na Ziemi,
    > a nie ludzie :-) Trzeba miec rozbujale EGO zeby sadzic, ze czlowiek ma

    Masz anielska cierpliwość Adamie.
    Ja z korpotrutniami już nie gadam...:-).
    A tałażysza Ghosta już dawno zablokowałem.Tak jak Kapelindra zresztą.
    Ich wynurzenia są mało ekscytujące...:-).
    Szkoda czasu.

    Ad rem.
    Wystarczy skojarzyć,że samo zjawisko istnienia lata i zimy spowodowane
    jest nachyleniem osi Ziemi w stosunku do płaszczyzny ruchu orbitalnego
    wokół Słońca.
    Te minimalne różnice w odległość od gwiazdy powodują pory roku gdzie
    różnice temperatur dobowych na tej samej szerokości geograficznej są od
    +30 st. C latem do -15st. C zimą.
    A w tak zwanym "ociepleniu" mowa jest o pojedynczych stopniach.

  • 77. Data: 2016-06-02 23:41:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Super ze mnie zablokowales. Moge wszystko a Ty nawet nie bedziesz mogl sie bronic.
    Zaczynac teraz czy troche poczekac?

  • 78. Data: 2016-06-02 23:51:07
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Czego idioto nie rozumiesz?
    >Jeszcze raz:

    >1. Syfia ludzie. I jak syfia to jest syf.

    buhahahahahhahaha

  • 79. Data: 2016-06-02 23:54:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Znaczy sie wszyscy w sezonie grzewczym pala w piecach i zaraz wyjezdzaja do innych
    miast bo w Wodzislawiu oddychac sie nie da. W Polsce sezon grzewczy to prawie pol
    roku. Poza tym wiekszosc toksycznych substancji sie kumuluje w organizmie. W takiej
    sytuacji Wodzislaw lapie sie srednio w drugiej trzydziestce miast z najbardziej
    toksycznym powietrzem.

    To jest slask. Tam wszyscy pala weglem, bo lezy na trawnikach. W Lodzi
    nie lezy to i powietrze czystsze.

    Pozdro.. TK

  • 80. Data: 2016-06-03 00:11:23
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-02 o 23:26, Dupek Żołędas pisze:

> [...]
    > +30 st. C latem do -15st. C zimą.
    > A w tak zwanym "ociepleniu" mowa jest o pojedynczych stopniach.

    Ze dwa lata temu kolega M zaprezentowal wykres w ktorym od
    dziewietnastego wieku w okresie tzw. pewnym bo rejestrowanym nastapil
    staly wzrost temperatury. Tyle, ze kilkaset lat wczesniej wykres
    przekraczal wartosci wieku dziewietnastego i obecne. Po drodze byl
    wybuch wulkanu, ktory oczywiscie wplynal na temperature globu. Jak
    tlumaczono wczesniejsze wyzsze temperatury? Niepewnoscia wykresu. Czyli
    na dobra sprawe nie ma pewnosci, ze tysiac lat temu nie bylo cieplej.

    Pozdro.. TK