  • 1. Data: 2013-10-22 18:08:41
    Temat: kosztorys - prośba o zerknięcie
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Witam

    Czy na podstawie takiego czegoś da się powiedzieć czy firma jest
    tania/średnia/droga ? Albo
    w ogóle czy cokolwiek da się dowiedzieć ? Ceny netto.

    http://brak-tu-sensu.pl/upload/Scan29612.png
    http://brak-tu-sensu.pl/upload/Scan29611.png

    Chodzi o mieszkanie 80m na śląsku. Podłogi są skute, na ścianach resztki
    farby (reszta
    zdrapana/skuta), ściany krzywe, sufity popękane, wszystkie instalacje do
    zrobienia i
    cała reszta też.

    Troche nieaktualne zdjęcia (w sensie: teraz jest dużo gorzej):

    http://brak-tu-sensu.pl/360/

    Może zna ktoś solidną ale w miarę tanią firme ? Śląsk, Rybnik

  • 2. Data: 2013-10-23 11:00:48
    Temat: Re: kosztorys - prośba o zerknięcie
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 22 Oct 2013 18:08:41 +0200, ww napisał(a):

    Napiszę Ci tak - wg mnie jak się zamkniesz z generalką w 60K (robocizna,
    materiały itp.) to powinieneś się cieszyć.

    Zawsze może się okazać, że trzeba będzie próć ściany i kłaść nową
    instalację elektryczną.
    Okna i drzwi balkonowe sprawdziłeś dokładnie? Wywalisz kasę na nowe CO, ale
    jak będziesz miał nieszczelną stolarkę to będziesz miał przeciągi i zimno w
    chałupie.

    Będziesz robił zabudowę kuchni na wymiar? Ok. 10K musisz mieć na meble.

    --
    Franc

  • 3. Data: 2013-10-23 18:01:16
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Tue, 22 Oct 2013 18:08:41 +0200, ww napisał(a):
    >
    > Napiszę Ci tak - wg mnie jak się zamkniesz z generalką w 60K (robocizna,
    > materiały itp.) to powinieneś się cieszyć.

    No i pewnie bym się cieszył. Bo na razie to mi wygląda na 80 i to nie wiem
    czy nie netto.

    > Zawsze może się okazać, że trzeba będzie próć ściany i kłaść nową
    > instalację elektryczną.

    Ależ instalacji to tam praktycznie nie ma żadnej. Jeszcze wyceny od
    elektryka nie dostałem.

    > Okna i drzwi balkonowe sprawdziłeś dokładnie? Wywalisz kasę na nowe CO,
    > ale
    > jak będziesz miał nieszczelną stolarkę to będziesz miał przeciągi i zimno
    > chałupie.

    Akurat okna są nowe.

    > Będziesz robił zabudowę kuchni na wymiar? Ok. 10K musisz mieć na meble.

    Sądząc po tym co wymyślił projektant to raczej nie skonczy się na 10.

  • 4. Data: 2013-10-23 20:52:34
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    ja tylko powiem że cena za montaz i demontaz drzwi jest kosmiczna
    300-400 za sztukę a wejsciowe 600

  • 5. Data: 2013-10-23 21:25:11
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://brak-tu-sensu.pl/360/
    >
    > Może zna ktoś solidną ale w miarę tanią firme ? Śląsk, Rybnik

    Ceny takie ze chyba odloze projektoanie i sam Ci zrobie ;-)
    panele po 97,75 to moge sam ulozyc a nawet kupic i ulozyc ;)
    odezwij sie na maila z www w podpisie to podesle Ci ekipy ze slaska i na
    budowlanke i na hydraulike.
    Ale nic za darmo, bedziesz mi winien flaszke ;-P

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl