  • 11. Data: 2013-06-05 11:39:11
    Temat: Re: krety wracajcie
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 05.06.2013 11:26, farfocel wrote:
    > Mam takie chytre urządzenia z zapadkami. Wkładam do środka pokarm, łobuz
    > wchodzi, zapadka opada i już go mam. Potem pakuję urządzenie do bagażnika i
    > wywoże więźnia na łąki daleko od domu. Niestety, w tym czasie pozostałe
    > właśnie się mnożą :) To trochę jak walka z wiatrakami.

    Rozumiem, ze samorobki czy gdzies je zakupiles?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 12. Data: 2013-06-05 12:10:51
    Od: "farfocel" <l...@o...pl>

    Ja sam nie mam zdolności do robienia takich rzeczy, więc znajomy mi zrobił

  • 13. Data: 2013-06-05 13:20:14
    Od: Wędrowniczek <n...@n...eu>

    Użytkownik "farfocel" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >wywoże więźnia na łąki daleko od domu. Niestety, w tym czasie pozostałe
    >właśnie się mnożą :) To trochę jak walka z wiatrakami.

    No i ręce opadają...
    Czyli trza im jakimsić sposobem zniechęcić do rozmnażania.

    Ja tam wracam do podstaw - czyli: karbid + petardy.

    --
    Wę-ek

  • 14. Data: 2013-06-05 13:27:17
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Ja tam wracam do podstaw - czyli: karbid + petardy.

    Karbid ostatnio zakupilem w osiedlowym sklepie.
    Poinstruujesz jak stosowac: wsypac, zalac woda i podpalic?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 15. Data: 2013-06-05 13:53:35
    Od: "farfocel" <l...@o...pl>

    Życzliwie przypomnę, że dzikie chomiki jak i krety są objęte ochroną
    gatunkową :)

  • 16. Data: 2013-06-05 14:14:32
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-06-05 13:53, farfocel pisze:
    > ?yczliwie przypomn?, ?e dzikie chomiki jak i krety s? obj?te ochron?
    > gatunkow? :)
    Zyczliwie przypominasz, ale "mijasz się z prawdą" jak nasi politycy,
    czyli mówiąc po ludzku zwyczajnie kłamiesz.
    Nie wiem, jak chomiki, ale krety są objęte ochroną gatunkową CZĘŚCIOWĄ,
    czyli cyt. z ustawy:
    Nie jest chroniony na terenie ogrodów, upraw ogrodniczych, szkółek,
    lotnisk, ziemnych konstrukcji hydrotechnicznych oraz obiektów sportowych
    Jacek

  • 17. Data: 2013-06-05 14:19:18
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 05.06.2013 13:53, farfocel wrote:
    > Życzliwie przypomnę, że dzikie chomiki jak i krety są objęte ochroną
    > gatunkową :)

    Ale mi o karczownika i nornice chodzilo ;)

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 18. Data: 2013-06-05 15:03:37
    Od: "farfocel" <l...@o...pl>

    Słuszna prawda :)
    Niestety, moje szkodniki nie są kretami :(

  • 19. Data: 2013-07-10 01:40:30
    Od: Z_D <a...@a...pl>

    W artykule <kon7dr$33a$1@speranza.aioe.org> Marek napisal(a):

    > Karbid ostatnio zakupilem w osiedlowym sklepie.
    > Poinstruujesz jak stosowac: wsypac, zalac woda i podpalic?

    Oj, dobierze sie wam do tyłka Obama.
    --
    Pozdr. Z_D
    ____________________

  • 20. Data: 2013-07-10 12:33:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 9 Jul 2013 23:40:30 +0000 (UTC), Z_D napisał(a):

    > Oj, dobierze sie wam do tyłka Obama.

    Od dwóch lat zadomowiły się w okolicy koty - dokładnie od tej pory ZERO
    kretów i ZERO nornic, przedtem była istna inwazja: w warzywniku powyzerane
    burtaki i marchewka, a na wiosnę po stopnieniu śniegu krajobraz księżycowy
    na trawniku, ze przejść nie było można. Teraz błogi spokój :-)
    --
    XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
    Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,