  • 21. Data: 2013-07-11 14:14:04
    Temat: Re: krety wracajcie
    Od: Wędrowniczek <n...@n...eu>

    Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    >Od dwóch lat zadomowiły się w okolicy koty - dokładnie od tej pory ZERO
    >kretów i ZERO nornic, przedtem była istna inwazja: w warzywniku powyzerane
    >burtaki i marchewka, a na wiosnę po stopnieniu śniegu krajobraz księżycowy
    >na trawniku, ze przejść nie było można. Teraz błogi spokój :-)

    U mnie działa 6 kotów, wszystkie łowne, co rusz coś przynoszą - krety,
    nornice,
    chomiki polne, ryjówki (kryminał!), ropuchy, jaszczurki i inne.
    Przynoszą, pochwalą się i często w przypływie dumy dają temu czemuś uciec
    po to żeby znów go ścigać i przynieść się pochwalić.
    Oczywiście znoszą toto z daleka, a puszczają u mnie koło domu.
    Nie wiem jak przykrócić ów proceder, może okroić im racje żywieniowe ?

    --
    Wę-ek

  • 22. Data: 2013-07-11 14:40:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Jul 2013 14:14:04 +0200, Wędrowniczek napisał(a):

> [...]
    > Oczywiście znoszą toto z daleka, a puszczają u mnie koło domu.
    > Nie wiem jak przykrócić ów proceder, może okroić im racje żywieniowe ?

    Koty "działające" u mnie to koty z zewnątrz, tzn z gospodarstw okolicznych,
    gdzie nikt się z nimi nie cacka za bardzo - dostają pewnie raz dziennie
    mleko z porannego/wieczornego udoju i to wszystko, więc co złapią, to ich.
    Moje są w domu, nie wychodzą wcale.
    --
    XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
    Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

  • 23. Data: 2013-07-11 14:49:59
    Od: Wędrowniczek <n...@n...eu>

    Użytkownik "Ikselka" napisał:
    [...]
    >Moje są w domu, nie wychodzą wcale.

    Jak możesz więzić koty ...

    --
    Wę-ek

  • 24. Data: 2013-07-11 14:55:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Jul 2013 14:49:59 +0200, Wędrowniczek napisał(a):

    > Użytkownik "Ikselka" napisał:
    > [...]
    >
    > Jak możesz więzić koty ...

    To kastraty - na zewnątrz byłyby bez szans wobec wiejskich psów i kocurów.
    Wiele kotów tak żyje jak moje i dobrze im. Mają cały dom dla siebie. Coś za
    coś - one maja boskie życie i bezpieczeństwo. Kotów wychodzących nie
    tolerowałabym w domu ze względów higienicznych.

    Chcesz powiedzieć, że właściciele wystawowych rasowców pozwalają im
    buszowac po śmietnikach i toczyć walki z dachowymi pobratymcami?
    3333-)

  • 25. Data: 2013-07-11 15:32:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Wędrowniczek napisał:

    > Oczywiście znoszą toto z daleka, a puszczają u mnie koło domu.
    > Nie wiem jak przykrócić ów proceder, może okroić im racje żywieniowe ?

    Trafił swój na swego. Trzeba wędrowniczkom ukrócić wycieczki.

    Jarek

    --
    Skąd Litwini wracali? -- Z nocnej wracali wycieczki,
    Wieźli łupy bogate, w zamkach i cerkwiach zdobyte.

  • 26. Data: 2013-07-12 09:14:10
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2013-07-11 14:14, Wędrowniczek pisze:
    > Przynoszą, pochwalą się i ...

    Gdzieś kiedyś przeczytałem, że trzeba kota docenić i pokazać, że jest
    się zadowolonym, wdzięcznym, i udać spożycie łupu.
    Zastosowałem... i przyniosło to zaskakujący efekt, koty przynoszą,
    morują i przynajmniej w części spożywają w obawie apetytem właściciela :)
    Co prawda rzeźnia jest czasem niezła, ale problem "ułaskawień" gryzoni
    przepadł.
    Pozdr.

  • 27. Data: 2013-07-12 09:56:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 12 Jul 2013 09:14:10 +0200, krak napisał(a):

> [...]
    > morują i przynajmniej w części spożywają w obawie apetytem właściciela :)
    > Co prawda rzeźnia jest czasem niezła, ale problem "ułaskawień" gryzoni

    :-)))

  • 28. Data: 2013-07-12 11:06:26
    Od: "Chlorek" <C...@i...pl>

> [...]
    > coś - one maja boskie życie i bezpieczeństwo. Kotów wychodzących nie
    > tolerowałabym w domu ze względów higienicznych.

    moja kotka jest wykastrowana i rządzi, to nie ma wpływu.

    Chlorek

  • 29. Data: 2013-07-12 13:08:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 12 Jul 2013 11:06:26 +0200, Chlorek napisał(a):

    > moja kotka jest wykastrowana i rządzi, to nie ma wpływu.

    Moje mają delikatną psychikę - samice to co innego generalnie :-)))

  • 30. Data: 2013-07-12 18:14:51
    Od: Wędrowniczek <n...@n...eu>

    Użytkownik "krak" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]
    >przynajmniej w części spożywają w obawie apetytem właściciela :)
    >Co prawda rzeźnia jest czasem niezła, ale problem "ułaskawień" gryzoni

    Zadowolony i wdzięczny mogę być, ale spożycie odpada, bo nie
    da sobie jeden z drugim tego odebrać, tylko poniewiera po
    ogrodzie, aż zapomni gdzie porzucił łup.

    Ja tam wracam do metody petardy + karbid.

    --
    Wę-ek