  • 1. Data: 2011-01-30 09:19:54
    Temat: kroton i anturium choruje
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam,

    prosiłbym o pomoc w identyfikacji chorób na 2 roślinkach:

    kroton:
    http://img838.imageshack.us/g/kroton4.jpg/

    anturium:
    http://img705.imageshack.us/g/anturium4.jpg/

    Dzięki wiekie:)

    --
    uciu

  • 2. Data: 2011-02-03 10:15:08
    Temat: Re: kroton i anturium choruje
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    nikt sie z tym nie spotkał?

  • 3. Data: 2011-02-03 10:26:13
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > nikt sie z tym nie spotkał?
    Krotona nie szkoda. Dla wrażliwszych może być przyczyną alergii i innych
    przypadłości.
    Wywal na śmietnik.
    http://ogrody.gazetadom.pl/ogrody/1,72157,2725111.ht
    ml

    Pozdrawiam zdrowo
    skryba

  • 4. Data: 2011-02-04 08:09:29
    Od: "@sica" <m...@o...pl>

    uciu pisze:
    > Witam,
    >
    > prosiłbym o pomoc w identyfikacji chorób na 2 roślinkach:
    >
    > kroton:
    > http://img838.imageshack.us/g/kroton4.jpg/

    Czyżby przędziorki? Zbyt suche powietrze.

    > anturium:
    > http://img705.imageshack.us/g/anturium4.jpg/

    Podobne objawy miał mój scindapsus gdy zimą stał na parapecie nad
    kaloryferem - z góry wieje chłodnym a z dołu bardzo ciepłym i suchym
    powietrzem.

    Moja rada - zwiększyć i ustabilizować wilgotność powietrza w okolicy roślin.

    --
    pozdrawiam
    Joanna

  • 5. Data: 2011-02-04 15:11:55
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "@sica" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powietrzem.
    >
    > Moja rada - zwiększyć i ustabilizować wilgotność powietrza w okolicy

    A, moja - wywalić truciciela na śmietnik. W zamian zafunduj sobie paprotki.
    Pozdrawiam zdrowotnie
    skryba

  • 6. Data: 2011-02-07 08:55:51
    Od: "@sica" <m...@o...pl>

    skryba ogrodowy pisze:

    > A, moja - wywalić truciciela na śmietnik. W zamian zafunduj sobie paprotki.
    > Pozdrawiam zdrowotnie
    > skryba

    z powyższego artykułu:
    "Uważaj, lecz nie trać głowy"