  • 1. Data: 2009-11-04 07:51:29
    Temat: kuchnia do zabudwy w kształcie nie-prostokąta
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    czy ktoś korzysta z kuchenki do zabudowy nie prostokątnej - np w ksztacie
    ogórka :) - i chwali lub dradza? W zasadzie pewnie kształt nie ma żandego
    znaczenia, (choć mi się wydaje, że w takim nie-prostokątnym układzie
    żonglowanie garami jest łatwiejsze, niż po szachownicy :D) Ze względu na
    ilość miejsca na blacie, chyba muszę rozważyć taką koncepcję. Jakieś opinie?

  • 2. Data: 2009-11-04 08:13:58
    Temat: Re: kuchnia do zabudwy w kształcie nie-prostokąta
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "yapann" <y...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > żonglowanie garami jest łatwiejsze, niż po szachownicy :D) Ze względu na
    > ilość miejsca na blacie, chyba muszę rozważyć taką koncepcję. Jakieś

    Zmieni się moda i przejrzysz na oczy. Wyspa lepsza jest prostokątna -
    umożliwia łatwe dojście ze wszystkich stron, co skutkuje minimalizacją czasu
    poświęcanego na gotowanie oraz mniejszym zmęczeniem.

  • 3. Data: 2009-11-04 10:03:13
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    > Zmieni się moda i przejrzysz na oczy. Wyspa lepsza jest prostokątna -
    nie czytasz
    wcale mi się nie podoba ani nie nie podoba. chodzi o praktykę i tyle!

    > umożliwia łatwe dojście ze wszystkich stron, co skutkuje minimalizacją
    > czasu
    nie ma wyspy będzie blat przy ścianie długości ograniczonej (i to być może
    miej niż 2m na wszystko, kuchenka ma iść pradopodobnie w róg), miejsce do
    szastania 'nożem i tłuczkiem' na wagę złota

    wydaje mi się że podłużny układ jest praktycznejszy przy blacie, choć zmieni
    się moda i będę cierpieć (lub chwalić, mimo braku mody) wygibasy jej
    kształtu tudzież problem z ewnetuaną zmianą.

  • 4. Data: 2009-11-04 10:23:20
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

> [...]
    > się moda i będę cierpieć (lub chwalić, mimo braku mody) wygibasy jej
    > kształtu tudzież problem z ewnetuaną zmianą.

    Czytam ze zrozumieniem, nie podałaś jak jest "na gruncie", dopiero w
    odpowiedzi. Na przyszłość, jeżeli masz chęć zawołać o poradę dokonaj
    wprowadzenia. Zwykły prostokątny blat, jeżeli można, to radzę jedną szafkę
    mieć od podłogi po sufit, o głębokości blatu - najlepiej w kącie, lub przy
    chłodziarce - taka szafka zastępuje dawne spiżarki - osobne małe i
    nieogrzewane pomieszczenie na zapasy podręczne oraz sprzęty używane
    sporadycznie, z osobnym wejściem z kuchni. Jeżeli robisz meblena zamówienie
    dobrym rozwiązaniem jest wykonanie podwójnego blatu. Wierzchni jest
    podnoszony do góry, a dolny stały na ciasta, makarony i inne okazje, gdy nie
    ma miejsca np. do podsuszenia makarony opuszczasz górny blat i pracujesz na
    nim, a następnie podnosisz i bierzesz makaron do gotowania. Odległość od
    blatu do blatu około 10cm. Nie musi być na całej długości. Na częsci można
    zrobić mokry stół - z własnym odpływem do kanalizacji (pełni funkcje płyty
    ociekowej przy zlewozmywaku), może przydać się do robienia przetworów.

  • 5. Data: 2009-11-04 10:24:14
    Od: "doslaw" <doslaw_usunto@_totez.zlo.pl>

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zmieni się moda i będę cierpieć (lub chwalić, mimo braku mody) wygibasy
    > jej kształtu tudzież problem z ewnetuaną zmianą.

    co to jest ksztalt ogórka?
    wiele metrów tej kuchni masz?
    jakis rzut byś rzucił, to już łatwiej by było coś podpowiedzieć

  • 6. Data: 2009-11-04 10:34:32
    Od: Jo'Asia <j...@h...pl>

    doslaw wystukał:

    > co to jest ksztalt ogórka?

    Zgaduję że coś w tym stylu:
    http://www.teka.com/html/pl/imgprod/main/PR-0001335.
    png

    Ale IMO jak bardzo wygodne by nie było, to raczej rozwiązanie do większej
    kuchni - szerokość widocznej na zdjęciu płyty to 95 centymetrów. Montaż w
    narożniku jakoś nie wydaje mi się praktyczny, ale może zmienię zdanie po
    zobaczeniu jakiegoś szkicu.

    Jo'Asia

    --
    __.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
    --<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

  • 7. Data: 2009-11-04 10:46:08
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    yapann wrote:

> [...]
    > nie ma wyspy będzie blat przy ścianie długości ograniczonej (i to być może
    > miej niż 2m na wszystko, kuchenka ma iść pradopodobnie w róg),

    Normalna kuchnia w samym rogu to porażka. Miałam tak - potrzebujesz postawic
    szerszy garnek i nie da rady.
    Justyna

  • 8. Data: 2009-11-04 18:26:14
    Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl>

    Użytkownik "Jo'Asia" <j...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Zgaduję że coś w tym stylu:
    > http://www.teka.com/html/pl/imgprod/main/PR-0001335.
    png

    Mam dokładnie tę indukcję - polecam, jest bardzo wygodna, nie trzeba stawać
    na palcach, żeby zajrzeć do "tylnych" garów, mieszając w tych "tylnych" nie
    parzy się łokci parą z "przednich". Tylko - uwaga - moja kuchnia ma prawie
    20 m2. Nie bardzo wyobrażam sobie tego w małej kuchence.

    pozdrawiam
    Mycha

  • 9. Data: 2009-11-04 21:58:18
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "Mycha" <m...@m...demo.pl> wrote in message
> [...]
    > "tylnych" nie parzy się łokci parą z "przednich". Tylko - uwaga - moja
    > kuchnia ma prawie 20 m2. Nie bardzo wyobrażam sobie tego w małej kuchence.

    tiaaa a to dlatego, że jej mniejszy wymiar jest prawie taki, jak kuchenek w
    kwadracie
    w tej małej kuchni to nie tylko o powierzchnię zajetości się rozchodzi, ale
    o wzajemny układ
    jednak sytuując tę kuchenkę pod kątem, jej najmniejszy bok od jednejtrony
    się 'zmienjsza' - zgodnie z panem Pitagorasem - uzyskuję więcej przestrzeni
    na przedniej części blatu (nie będę rozrysoywać - zrobiłam se to na
    papierze). Ze szkicu wygąda tez operatywniej. Howgh.

  • 10. Data: 2009-11-04 22:02:26
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "Mycha" <m...@m...demo.pl> wrote in message
    png
    > Mam dokładnie tę indukcję - polecam, jest bardzo wygodna, nie trzeba
    > stawać

    ach zapomniałam dodać - cóż to za firma ta 'Teka'?
    dotąd rozważałam jedynie sprawdzone firmy - Bosh, etc
    - ile lat używasz Te-kuchenkę?