  • 11. Data: 2011-08-30 11:24:00
    Temat: Re: lampa na czujnik ruchu i bez - schemat
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "ptoki" napisał w wiadomości grup
    15g2000yqd.googlegroups.com...

    >A czujka ktora wlacza sie tylko na okreslony czas od wykrycia
    >pierwszego ruchu jest z definicji zepsuta.

    Ale tak działa wiekszość czujek w lamapch.

  • 12. Data: 2011-08-30 12:49:48
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 30 Sie, 12:58, ptoki <s...@g...com> wrote:

    > A czujka ktora wlacza sie tylko na okreslony czas od wykrycia
    > pierwszego ruchu jest z definicji zepsuta.

    Kupowalem z 6 takich halogenow z czujkami z roznych marketow - OBI,
    Castorama, Leroy i wszystkie dzialaja w taki sposob. Wszystkie
    najtansze wiec moze dlatego ;-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 13. Data: 2011-08-30 15:33:27
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Aug 30, 1:24 pm, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    15g2000yqd.googlegroups.com...

    > Ale tak działa wiekszość czujek w lamapch.

    Chyba jednak nie.
    Mam w domu jakieś 8 sztuk i zadna z nich (a kupowane byly rozniste,
    pierwsze z brzegu albo najtansze) tak sie nie zachowuje.
    Najlepsze sa firmy ansmann (ale jedna z 5 mi padla).
    Najgorsze z bemko (bo nie da sie dobrze wyregulowac ich czulosci na
    swiatlo).

    Tam gdzie mam zamontowane tak dlugo jak chodze to nie gasna. A mam
    ustawione na krotki okres (rzedu 15-20 sekund).

  • 14. Data: 2011-08-30 15:37:44
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Aug 30, 2:49 pm, Adam <a...@g...com> wrote:

    > Kupowalem z 6 takich halogenow z czujkami z roznych marketow - OBI,
    > Castorama, Leroy i wszystkie dzialaja w taki sposob. Wszystkie
    > najtansze wiec moze dlatego ;-)
    > pozdr.

    A widzisz, moze masz zle wyregulowana?
    Bo tez mam duzo czujek i mi tak glupio sie nie zachowuja.
    I tez kupowalem w castoramie czy praktikerze.

    Ale ja je ustawiam na to zeby dzialaly tylko mocno wieczorem (czyli
    czulosc ustawiam na "ksiezyc")
    I do tego dbam aby swiatlo z zarowki nie swiecilo w sam czujnik. Bo
    jak czujnik widzi zarowke to sie "wysyca" i nie widzi ruchu po
    zapaleniu swiatla.

  • 15. Data: 2013-05-25 19:56:48
    Od: b...@g...com