  • 1. Data: 2013-03-04 23:00:31
    Temat: Re: lazienka bez okna - dobre oswietlenie [help]
    Od: t...@g...com

    rozwiązaniem jest lustro podświetlane

    http://www.lluks.pl/sol/16-lustro-z-podswietleniem-p
    ionowym-oraz-dolne-oswietlenie-umywalki-gniazdo-i-wl
    acznik.html

  • 2. Data: 2013-03-05 21:01:03
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-04 23:00, t...@g...com pisze:

    > rozwiązaniem jest lustro podświetlane
    >
    > http://www.lluks.pl/sol/16-lustro-z-podswietleniem-p
    ionowym-oraz-dolne-oswietlenie-umywalki-gniazdo-i-wl
    acznik.html

    Mam podobne
    Te jarzeniówki po bokach tak walą po oczach, że po chwili to ledwo
    siebie widzę.
    Ten zakup to był błąd. Szkoda że nie miałem gdzie sprawdzić a w sklepie
    to tak jasno było, że wydawało się że one tak normalnie świecą.
    Delikatne żarowe po bokach i od góry a nie jarzeniówka oczojebna

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2013-03-08 11:37:49
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tak jasno było, że wydawało się że one tak normalnie świecą.
    > Delikatne żarowe po bokach i od góry a nie jarzeniówka oczojebna

    A ja zamowilem u szklarza takie cos. Wyciecie i piaskowanie(?) na
    oswietlenie z tym, ze do oswietlenia uzylem tasmy LED. W oryginalne wersji
    swiecilo to troche mocno, ale wstawieniem w obwod opornika mozna uzyskach
    ilosc swiatla jaka sie chce. Koszt sporego lustra nie przekraczal 200zl.

    Pozdro.. TK