  • 21. Data: 2010-01-13 08:29:55
    Temat: Re: łazienka - ogrzewanie wody
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Misiek pisze:

    > Ok, ale jedynie przy powolnym dopuszczaniu wody (niskie cisnienie? maly
    > przekroj przewodow wodnych?)
    > Przy "normalnym" cisnieniu i natezeniu przeplywu nie ma sily zeby woda
    > nie ulegla wymieszaniu. Powtarzam - teoretycznie. Byc moze praktyka
    > wykazuje zupelnie inaczej, zupelnie wbrew prawom fizyki hiehiehie

    Nawet przy puszczeniu na maksa dzieje sie tak, jak opisywal Jackare.
    Przyczyna jest prosta - krociec doprowadzajacy ciepla wode konczy sie
    tuz nad dnem zbiornika, a ciepla wode pobierana jest przez rure syfonowa
    konczaca sie tuz pod "sufitem" zbiornika.

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 22. Data: 2010-01-13 18:12:53
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nawet przy puszczeniu na maksa dzieje sie tak, jak opisywal Jackare.
    > Przyczyna jest prosta - krociec doprowadzajacy ciepla wode konczy sie tuz
    > nad dnem zbiornika,
    zimną :)

    a ciepla wode pobierana jest przez rure syfonowa
    > konczaca sie tuz pod "sufitem" zbiornika.
    no właśnie.
    Są jeszcze inne warianty wykonania ale nie ma się co rozdrabniać....
    --
    Jackare