  • 1. Data: 2009-08-06 12:58:32
    Temat: listwy wykonczeniowe styro XPS
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    Witam

    Podoba mi sie wzornictwo tych listew, ceny juz mniej (macie jakie namiary
    gdzie to kupic tanio Gorny Slask lub internet ?). Natomiast mam pytanie o
    kleje: czym to kleic do sciany i miedzy soba ?

    Tam gdzei kupilem pierwsza mala partie listew dali mi dwa kleje: jeden po
    25zl za tube (wzialem jeden) i drugi za 35 mała tubka (tak z 1/2 tego co w
    silikono-podobnej). Ten pierwszy sluzy do klejenia listwy do sciany (bialy
    po wyschnieciu), ten drugi to jakis klej łącznikowy umozliwiajacy prace tych
    listew (cos tam niby pracuja), klei sie go warstwe milimetr miedzy listwami
    i tak sie to łączy do kupy. Znacie jakie produkty tansze a dobre ktorymi
    moge zastapic te kleje ?
    Swego czasu kleilem zwykle styropianowe na klej z marketu po 10-15zl tubka
    (pisze na nim klej do styropianu, den Braven albo Tytan) - nada sie to tez
    do polistyrenu jak rozumiem. A ten klej na łączenia ?

    Pozdrawiam

    Kane

  • 2. Data: 2009-08-06 13:19:13
    Temat: Re: listwy wykonczeniowe styro XPS
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

> [...]
    > gdzie to kupic tanio Gorny Slask lub internet ?). Natomiast mam pytanie o
    > kleje: czym to kleic do sciany i miedzy soba ?

    Aha doprecyzowujac:
    chodzi o wewnetrzne listwy podsufitowe, niektorzy mowia na nie gzymsy ;)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 3. Data: 2009-08-06 13:56:01
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Kane pisze:

    > Aha doprecyzowujac:
    > chodzi o wewnetrzne listwy podsufitowe, niektorzy mowia na nie gzymsy ;)
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Kane

    Przy przypuszczalnie chodzi ci o sztukaterie wewnętrzne.
    http://sztukateria-sklep.home.pl/

  • 4. Data: 2009-08-06 13:57:03
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Kane pisze:

    > Aha doprecyzowujac:
    > chodzi o wewnetrzne listwy podsufitowe, niektorzy mowia na nie gzymsy ;)
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Kane

    Przypuszczalnie chodzi o sztukaterię wewnętrzną.
    http://sztukateria-sklep.home.pl/

  • 5. Data: 2009-08-06 14:25:47
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    >Przypuszczalnie chodzi o sztukaterię wewnętrzną.
    >http://sztukateria-sklep.home.pl/

    Ta, o to, jeszcze drozej niz na miejscu :/ Ale za link dzieki widze ze
    sprzedaja do tego zwykly klej DenBraven MX po 10-12zl market a nie jakies
    cuda. I taki tez dokupie.

    Jakby kto mial ciekawy namiar na sklepy z takimi listwami to bede wdzieczny.
    Te co dalo sie wygooglac juz wygooglalem chyba.

    Pozdrawiam

    Kane