  • 1. Data: 2010-10-01 12:46:26
    Temat: lodowka do 1200zl jaka?
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    j/w
    ma byc ok 170-185cm
    kolor obojetny
    i pochodzic min pare lat, bo tyle co stare lodowki to chyba zadna z nowych
    nie pociagnie.
    polecano mi electroluxa i bosch'a
    jutro musze kupic prosze o pomoc.
    z gory dziekuje

  • 2. Data: 2010-10-01 13:02:30
    Temat: Re: lodowka do 1200zl jaka?
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "yoytek" <y...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >kolor obojetny
    >i pochodzic min pare lat, bo tyle co stare lodowki to chyba zadna z nowych

    generalnie bosha
    electrolux sucks

    ale i tak ktos napisze zaraz, zebys wzial elektroluxa, wiec
    obawiam sie, ze nie uzyskasz jednorodnosci zdan

  • 3. Data: 2010-10-01 13:17:33
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-10-01 15:02, Przesmiewca pisze:
> [...]

    Mam coś takiego i jestem zadowolony
    http://www.ceneo.pl/596186s
    Trochę drożej, ale może warto?
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-10-01 16:34:40
    Od: "grzesiek" <g...@g...pl>

    Użytkownik "yoytek" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma byc ok 170-185cm
    > kolor obojetny
    > i pochodzic min pare lat, bo tyle co stare lodowki to chyba zadna z
    jesli bosh to proponuje siemensa, bosh chciał produkować AGD to wykupil
    siemensa z jego technologia i przykleja swoje naklejki z odpowiednio wyzsza
    cena. ten sam model z siemensa bedzie troche tanszy, a "bebechy" sa te same.
    osobiscie ma siemensa 206cm wys 70x70 gl/szer bydle jak stodola, ale
    nareszcie wszystko sie miesci ;)

    co do elektoluxa to moi rodzice maja w tych wymiarach co piszesz, juz od 5-6
    lat, chodzi bez awarii, cicho i wogole nie wiedzą że mozna cos naprawiać
    przy lodówce, jedyny minus to przykleili w fabryce troche krzwo naklejke z
    nazwą, różnica między poczatkiem a koncem napisu w poziomie to jakies 2 mm,
    wiem że to mało ale jestem patologicznym przypadkiem na tym punkcie ;)

    generalnie możesz kupic lodówe każdej firmy i może się zepsuc w ciągu
    tygodnia, albo chodzić 20 lat. w tej chcwili to troche loteria.

    rok temu sprzedałem znajomemu LG 8 letnia, dziś ma 9 lat i także chodzi
    bezawaryjnie. jak do tej pory, a rodzice wczesniej mieli Silesie 29 letnia i
    dali znajomemu na działke, chodzi bez awarii do tej pory, w sumie juz 34
    lata

    pozdrawiam

    grzesiek

  • 5. Data: 2010-10-04 05:07:52
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    zdecydowalem sie na Bosch KGV36Y32
    http://bosch-home.pl/KGV36Y32.html

  • 6. Data: 2010-10-04 18:32:07
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    yoytek wrote:

    > zdecydowalem sie na Bosch KGV36Y32
    > http://bosch-home.pl/KGV36Y32.html

    Mam taką, tylko dwumetrową. Póki co, nie narzekam, w listopadzie skończy
    rok. Przeładowana i często "wietrzona" zbiera wodę w pojemnikach i ma
    beznadziejnie rozwiązane rozmrażanie - wodę trzeba sobie szmatą wybierać,
    nie ma odpływu (co mnie zaskoczyło, Snaige 18 lat temu miała). Cichutka. Z
    wad moge jeszce wymienić gabaryty, ale Twojej to nie dotyczy (dwumetrowa to
    jednak może byc problem przy wstawieniu tam, gdzie trzeba).
    J.