  • 1. Data: 2009-09-23 10:31:37
    Temat: lodówka i zamrażarka osobno lub razem z regulacją zamrażarki
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    czy warto mieć zupełnie oddzielnie lodówkę i zamrażarkę, można w razie
    potrzeby jedno z urządzeń wyłączyć, zapasów w tych czasach robić się nie
    bardzo opłaca, więc zamrażarka pewnie tylko od czasu do czasu na lody lub
    ew. na weekend

    kuchnia mała, chyba dobry styl zrobić szafkę na dole służąca jako stół,
    troszkę wyżej pozostawiając minimalną przestrzeń operacyjną, a lodówka nad
    tym obok niej zamrażarka, jak sądzicie jak to wyglądać będzie w praktyce?
    mimo wszystko nie podoba mi się w takim sposobie oddzielne zasilanie, czyli
    coś jednak dodatkowo bierze prąd, dodatkowe urządzenie

    z innej beczki, dotychczas sądziłem że oddzielna regulacja temperatury
    lodówki i zamrażarki wymaga osobnego agregatu, czy się mylę?

    czy jest jakakolwiek lodówka która potrafi regulować oddzielnie temperaturę
    zamrażarki i lodówki z jednym agregatem, dobre by było gdyby można było
    całkowicie wyłączać lodówkę lub zamrażarkę

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 2. Data: 2009-09-23 12:40:32
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    bardzo dużo lodówek ma jeden agregat i osobną regulację zamrażarki.

    wbrew pozorom, zamrażarka (taka z lodówką) nie zużywa dużo prądu - bo
    niezbyt często się ją otwiera i nie ma dużych strat.

    a o lodówce nad stołem pierwsze słysze. będziesz wypraszał siedzących
    konsumentów, jak będziesz chciał masło z lodówki wyjąć? :)

    pzdry,
    /\/\\/\/

  • 3. Data: 2009-09-23 14:35:43
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
    > bardzo dużo lodówek ma jeden agregat i osobną regulację zamrażarki.

    no właśnie nie widziałem takich

    > wbrew pozorom, zamrażarka (taka z lodówką) nie zużywa dużo prądu
    mam taką ale denerwuje brak regulacji zamrażalnika

    > niezbyt często się ją otwiera i nie ma dużych strat.
    >
    > a o lodówce nad stołem pierwsze słysze. będziesz wypraszał siedzących
    > konsumentów, jak będziesz chciał masło z lodówki wyjąć? :)

    to naprawdę mała kuchnia, tu nie ma gdzie konsumować, chcę pozyskać trochę
    przestrzeni
    stół w znaczeniu: szafka i blat jako stół tylko do przygotowywania, a
    lodówka nad

  • 4. Data: 2009-09-23 16:29:25
    Od: "AJ" <a...@p...fm.usunto>

    > no właśnie nie widziałem takich

    Chociażby Indesit BAAN 13 z jednym agregatem i oddzielnymi regulacjami dla
    lodówki i zamrażarki, taką mam już trzeci rok i bardzo sobie chwalę, a są
    też dwuagregatowe, dla zamrażarki i lodówki są dwa różne agregaty, wystarczy
    poszukać

    Pozdrawiam
    AJ

  • 5. Data: 2009-09-24 20:31:47
    Od: NotBear <p...@H...interia.pl>

    zlotowinfo wrote:
    > czy jest jakakolwiek lodówka która potrafi regulować oddzielnie
    > temperaturę zamrażarki i lodówki z jednym agregatem, dobre by było gdyby
    > można było całkowicie wyłączać lodówkę lub zamrażarkę

    Samsungi, takie z wyswietlaczem na gornych drzwiach(nie pamietam modelu,
    znajomi maja). Oddzielna regulacja zamrazarki i lodowki, do tego funkcja
    "urlop", po ktorej wlaczeniu dziala tylko zamrazarka. W tej, ktora
    widzialem brakowalo mi funkcji odwrotnej - odlaczenia tylko zamrazarki -
    albo nie umialem ustawic.

    --
    NotBear

  • 6. Data: 2009-10-25 11:34:35
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "AJ" <a...@p...fm.usunto> napisał w wiadomości

    > Chociażby Indesit BAAN 13

    jakby nie było: świetny model indesita, jeden z najbardziej udanych.