  • 11. Data: 2020-04-25 22:27:14
    Temat: Re: malowanie
    Od: Kadar <o...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 kwietnia 2020 13:14:04 UTC+2 użytkownik hienryk napisał:
    > może ten filmik przybliży zalety malowania agregatem
    > https://www.youtube.com/watch?v=LS2yJqaFuAs

    Chciałbym efekt zobaczyć efekt końcowy po całym malowaniu. Tu gdzie mieszkam na co
    dzień widzę takie cuda zrobione szybko, usiąść i płakać tylko. Z tego co się
    orientuję obecnie możesz prawie wszystko zrobić szybko są na to maszyny, technologie
    i sposoby. tylko po pewnym czasie zaczynają wychodzić różne pierdoły i wszystko się
    sypie.
    Kadar
    Nie twierdzę, że to malowanie jest złe. tylko chciałbym efekty tego obejrzeć za kilka
    lat.

  • 12. Data: 2020-04-28 12:58:30
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 23.04.2020 o 14:19, Myjk pisze:
    > Wed, 22 Apr 2020 17:32:46 +0200, P_P

    > Też jestem na etapie malowania. Akurat mariobudowlaniec odpalił film:
    > https://www.youtube.com/watch?v=F4XYKj8BaeM
    >
    > I się zacząłem zastanawiać czy sobie nie kupić agregatu.

    Mnie bardziej zastanawia, że Mario i inni mówią o tym, że wszystko
    trzeba tak dokładnie pozabezpieczać przed malowaniem agregatem. A tu
    gość na tym amerykańskim filmiku jedzie tylko z jakaś deseczką czy
    czymś, którym sobie przysłania dane fragmenty i jakoś mu się wszystko w
    okół nie świni. To jak z tym? Bo w całym malowaniu agregatem, to
    największym zżeraczem czasu i upierdliwością jest to obklejanie
    wszysztkiego...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 13. Data: 2020-04-28 13:06:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 kwietnia 2020 12:58:34 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

> [...]
    > okół nie świni. To jak z tym? Bo w całym malowaniu agregatem, to
    > największym zżeraczem czasu i upierdliwością jest to obklejanie
    http://blog.domtechniczny24.pl/2018/02/27/agregaty-m
    alarskie-rodzaje-i-zastoswanie/
    "narzędzie do malowania hydrodynamicznego - pompuje i spręża farbę bez użycia
    powietrza. Farba jest wyrzucana przez niewielki otwór dyszy, pod wysokim ciśnieniem
    ponad 200 bar. Proces ten rozpyla farbę w strumień o określonej szerokości i
    wysokości, w zależności od rozmiaru dyszy, kącie rozpylania i prędkości przepływu.
    Powoduje to, że uzyskujemy dużą wydajność nanoszenia bez większych strat farby. W
    pomieszczeniu nie ma mgiełki jak w przypadku stosowania pistoletów powietrznych."

  • 14. Data: 2020-04-28 13:27:19
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Jak człowiek robi coś na mokro to zawsze coś chlapnie.
    K.

  • 15. Data: 2020-04-28 13:33:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kadar napisał:

    > Jak człowiek robi coś na mokro to zawsze coś chlapnie.

    Specjaliści od mokrej roboty zawsze dbają, by gdzieś
    czegoś przypadkiem nie chlapnąć.

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2020-04-28 13:37:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 Apr 2020 12:58:30 +0200, Kżyho

    > A tu
    > gość na tym amerykańskim filmiku jedzie tylko z jakaś deseczką czy
    > czymś, którym sobie przysłania dane fragmenty i jakoś mu się wszystko w
    > okół nie świni.

    Nie wiadomo jak wygląda z bliska takie "zabezpieczenie". Nawet jak
    popryszczy to amerykanom takie szczegóły nie przeszkadzają. Po kontakcie
    jak widać też jedzie. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 17. Data: 2020-04-28 13:40:24
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Specjaliści od mokrej roboty zawsze dbają, by gdzieś
    > czegoś przypadkiem nie chlapnąć.

    Ale tacy to pewnie specjalne szkolenia mają. Ciekawe czy takie można mieć ze Śnieżką?
    K.

  • 18. Data: 2020-04-28 14:54:13
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 28.04.2020 o 13:06, Kris pisze:

> [...]
    pomieszczeniu nie ma mgiełki jak w przypadku stosowania pistoletów powietrznych."

    OK, czyli należałoby po prostu szukać takiego hydrodynamicznego.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 19. Data: 2020-04-28 14:55:01
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 28.04.2020 o 13:37, Myjk pisze:
    > Tue, 28 Apr 2020 12:58:30 +0200, Kżyho

    > Nie wiadomo jak wygląda z bliska takie "zabezpieczenie". Nawet jak
    > popryszczy to amerykanom takie szczegóły nie przeszkadzają. Po kontakcie
    > jak widać też jedzie. :P

    Może kontakt stary i będą go potem wymieniać.

    Pzdr

    --
    /__/_* /

  • 20. Data: 2020-04-28 15:05:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 kwietnia 2020 14:55:03 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Może kontakt stary i będą go potem wymieniać.

    Mnie się wydaje że tam na filmiku ma te osłony plastykowe z kontaktu zdjęte
    wnętrze gniazdek/kontaktu zabezpieczone niebieską taśma malarska.