  • 1. Data: 2010-06-22 11:50:23
    Temat: malowanie balkonu
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    Witam!

    Zamierzam odswierzyc balkon (blok w wielkiej plycie) i w zwiazku z tym mam
    kilka pytan :
    - czym najlepiej przygotowac podloze do malowania tzn uzupelnienie drobnych
    ubytkow, pekniec w czesci "sufitowej" balkonu
    - jaka farba bedzie odpowiednio trwala (odpornosc na wode, slonce itp)
    Interesuje mnie farba kolorowa - czy inwestowac farbe fasadowa biala +
    pigment, lub farba z mieszalnika lub gotowa farba fasadowa w wiaderkach np
    Sniezka. Jakich producentow unikac.
    Kiedys mialem do czynienia z farba Kabe i musze przyznac ze po kilku latach
    na elewacji domu nie widac zadnych przebarwien, odpadania farby itp.
    Niestety nie widzialem tych farb w marketach budowlanych.

    Chcialbym to zrobic raz a dobrze, zeby za rok nie trzeba bylo powtarzac
    operacji.

    Pozdrawiam!
    KM

  • 2. Data: 2010-06-22 12:25:14
    Temat: Re: malowanie balkonu
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Uzytkownik "KM" <n...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > - czym najlepiej przygotowac podloze do malowania tzn uzupelnienie
    > drobnych ubytkow, pekniec w czesci "sufitowej" balkonu
    Zaprawa tynkarska, klej do ocieplen (do zatapiania siatki). Unikac gipsu i
    gipsopochodnych

    > - jaka farba bedzie odpowiednio trwala (odpornosc na wode, slonce itp)
    Fasdowa

    > Kiedys mialem do czynienia z farba Kabe i musze przyznac ze po kilku
    > latach na elewacji domu nie widac zadnych przebarwien, odpadania farby
    > itp. Niestety nie widzialem tych farb w marketach budowlanych.

    bo one sa dostepne w sklepach i hurtowniach budowlanych. W marketach sa te
    produkty których producenci/dystrybutorzy zgodza sie na warunki sieci
    handlowej a to nie wszystkim lezy.
    --
    Jackare