  • 1. Data: 2010-01-13 12:43:58
    Temat: malowanie - ceny robocizny
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Witam
    Jakie są ceny [robocizna] wymalowania ścian w nowym domu ( w sumie ok.
    300m2 ) - tynki gipsowe i płyty GK wycekolowane, ew. korekty-szpachlowania
    idą na koszt "cekolarzy" i nie obciążają kosztów robocizny malowania ?
    Chodzi o zagruntowanie i wymalowanie farbą akrylową/lateksową - wszystko
    białe
    Jaka cena za 1m2 ?
    pzdr qaz

  • 2. Data: 2010-01-13 12:45:43
    Temat: Re: malowanie - ceny robocizny
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "qaz" <q...@w...pl> napisał w wiadomości

    >wycekolowane,

    Jakie ?????

    Marek

  • 3. Data: 2010-01-13 12:55:59
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    > Użytkownik "qaz" <q...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie ?????
    Masz zamiar coś odpowiedzieć, czy przechodzimy do liczby i zasadności
    przecinków w moim zapytaniu ?
    qaz

  • 4. Data: 2010-01-13 13:28:02
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 13:43:58 +0100, qaz napisał(a):

    > Jaka cena za 1m2 ?

    W Warszawie i okolicach +/- 10 zł brutto za mkw, przy większych ilościach
    możemy się dogadać.
    Jakby coś to daj znać :) k...@w...net

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2010-01-13 13:59:21
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 13 Sty, 14:28, scream <n...@p...pl> wrote:

    > W Warszawie i okolicach +/- 10 zł brutto za mkw, przy większych ilościach
    > możemy się dogadać.
    > Jakby coś to daj znać :) k...@w...net
    >
    > --
    > best regards,
    > scream
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    10 zl za m2 !!!!
    chyba ktos sie z rozumem pozamienial.
    Malowanie najprostsza robota. pokoj o wymiarach
    5x5x2,8 to daje jakies 81 m2 malowania
    czyli 810 zl.
    taki pokoik to 4godz/osobowe. i to dwa razy na bialo.
    Stawka naprawde wysoka. Lepiej niz profesor nauk medycznych.

  • 6. Data: 2010-01-13 14:26:03
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >taki pokoik to 4godz/osobowe. i to dwa razy na bialo.
    >Stawka naprawde wysoka. Lepiej niz profesor nauk medycznych.

    to jest ponad 14 roboczogodzin. Faktycznie trochę drogawo jak wszystko na
    biało - ja osobiście wyceniłbym to na około 6zł + VAT (Poznań)

    a kogo to wina że prof. nauk medycznych bierze tak mało ?? ;)

    810 - 22 % VAT ~ 664 zł
    664 - 19 % podatku ~ 537 zł

    czyli 300 zł bierze od tego prawie Państwo.

    Kup narzędzia co 2 - 3 roboty (wałki i pędzle szybko się "wycierają")
    ZUS, Paliwo, Koszt uzyskania nowych zleceń...

    wiem.. zaraz rozpocznie się dyskusja że Mietek ze Zdziskiem zrobią to za 1/3
    tej ceny...

    Pzdr.
    Marcin W.

  • 7. Data: 2010-01-13 14:32:52
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hikl5s$ud2$1@news.onet.pl...
    > wiem.. zaraz rozpocznie się dyskusja że Mietek ze Zdziskiem zrobią to za
    > 1/3 tej ceny...
    Mietek ze Zdzichem nie zrobia za 1/3
    Za 1/3 zrobi Heniekz Mietkiem;)))

    Ceny u mnie na Pomorzu:
    Firma ok 6zł za mkw
    Heniu z Mietkiem zrobia za 200zł za pokój(100zł dniówka ich zadowoli)

    No i tradycyjnie: nie ugadywać sie na rozliczanie wg. metrów tylko cene
    ustalic za całośc roboty.

    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-01-13 14:58:38
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "qaz" <q...@w...pl> wrote:
    > Masz zamiar coś odpowiedzieć, czy przechodzimy do liczby i zasadności
    > przecinków w moim zapytaniu ?

    Ja też chętnie dowiedziałbym się co to znaczy, zwłaszcza że niejednokrotnie
    widziałem takie pojęcie na tej grupie. Słownik języka polskiego na ten temat
    nic nie wie, więc czy mógłbyś wyjaśnić?

    --
    Bartek

  • 9. Data: 2010-01-13 15:03:36
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Ja też chętnie dowiedziałbym się co to znaczy, zwłaszcza że
    > niejednokrotnie widziałem takie pojęcie na tej grupie. Słownik języka
    > polskiego na ten temat nic nie wie, więc czy mógłbyś wyjaśnić?

    Cekolowanie to starodawne okreslenie megaronnowania;))

    Krzysiek

  • 10. Data: 2010-01-13 15:06:34
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "qaz" <q...@w...pl> wrote:
> [...]
    > idą na koszt "cekolarzy" i nie obciążają kosztów robocizny malowania ?
    > Chodzi o zagruntowanie i wymalowanie farbą akrylową/lateksową - wszystko

    Ja się umówiłem na 1500zł za:
    -300m2 szpachlowania płyt GK (150m2 ściany działowe, 150m2 sufity i skosy).
    Płyty były wcześniej spoinowane uniflottem przeze mnie, brakowało tylko
    kątowników w narożnikach oraz taśm do zbrojenia połączenia płaszczyzn
    sufitów i skosów.
    -malowanie farbami akrylowymi/lateksowymi ww. 300m2 + ok. 500m2 surowych
    tynków cem. wap.
    Wszystko było najpierw gruntowane, następnie malowane na biało, potem 3-4
    warstwy farby w kolorze,
    -akrylowanie okien.

    Dołożyłem do tego 600zł i majster zamontował mi 18mb parapetów z klinkieru,
    obrobił parapety z kamienia wewnątrz, zrobił 40m2 gładzi.

    --
    Bartek