  • 1. Data: 2014-12-30 17:59:02
    Temat: malowanie grzejników
    Od: Łukasz <r...@o...pl>

    Wpadłem na pomysł,żeby pomalować białe grzejniki na inny kolor. Z tego co
    widziałem w sieci,to dostępna jest tylko emalia w kolorze białym.Miał ktoś
    do czynienia farbą w innych kolorach??

    Dzięki za sugestie

    Łukasz

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2014-12-30 18:41:41
    Temat: Re: malowanie grzejników
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 30 grudnia 2014 17:59:08 UTC+1 użytkownik Łukasz napisał:
> [...]
    > widziałem w sieci,to dostępna jest tylko emalia w kolorze białym.Miał ktoś

    Sądzisz że jak na opakowaniu napisali emalia do grzejników to ona jakaś cudowna jest?

  • 3. Data: 2014-12-30 20:00:38
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >Sądzisz że jak na opakowaniu napisali emalia do grzejników to ona jakaś
    >cudowna jest?

    zona pomalowala jeden czyms takim niby super hiper. Zlazi jak tylko dotknac
    czy cos polozyc na kalorze....
    w kazdym razie nietrwale.
    oczyscic i zwykla farba walnac.

  • 4. Data: 2014-12-30 20:18:01
    Temat: Re: malowanie grzejnik�w
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 30 grudnia 2014 20:00:39 UTC+1 użytkownik abn140 napisał:

    > zona pomalowala jeden czyms takim niby super hiper. Zlazi jak tylko dotknac
    > czy cos polozyc na kalorze....
    > w kazdym razie nietrwale.
    > oczyscic i zwykla farba walnac.

    Bywa. Nauka kosztuje. Najpierw trzeba sprawdzić czym jest coś pomalowane i do tego
    dobrać farbę. Jak ktoś ma pojęcie to i amelinium pomaluje.

  • 5. Data: 2014-12-30 20:23:54
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    abn140 wrote:

    > zona pomalowala jeden czyms takim niby super hiper. Zlazi jak tylko
    > dotknac czy cos polozyc na kalorze....
    > w kazdym razie nietrwale.
    > oczyscic i zwykla farba walnac.

    zwykła olejna zawsze dawała rade, teraz to chyba ftalowa jest na topie
    :)

  • 6. Data: 2014-12-30 20:45:22
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 30 grudnia 2014 20:24:42 UTC+1 użytkownik Jeffrey napisał:

    > zwykła olejna zawsze dawała rade, teraz to chyba ftalowa jest na topie
    > :)

    Kiedyś dawała radę teraz może nie dać rady. Teraz grzejniki są malowane proszkowo.

  • 7. Data: 2014-12-30 21:24:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Bywa. Nauka kosztuje. Najpierw trzeba sprawdzić czym jest coś pomalowane i do tego
    dobrać farbę. Jak ktoś ma pojęcie to i amelinium pomaluje.

    ja maluje amelinium! Ramy rowerowe aluminiowe jak wszystkie inne stalowe
    i od paru lat jeszcze nie miałem reklamacji. kombinowałem raz z jakimś
    specjalnym podkładem do auminium, ale nie dało to żadnych pozytywnych
    efektów.
    Tak więc polecam wizytę w najbliższym sklepie zaopatrującym lakierników
    samochodowych. Kup sobie dowolny kolor lakieru i utwardzacza. koniecznie
    utwardzacza, bo taki duet będzie trwały, ładny i nie czuły na zmiany
    temperatury

    ToMasz

  • 8. Data: 2014-12-31 13:28:36
    Od: Łukasz <r...@o...pl>

    Witam!
    Dzięki za podpowiedź
    Zamierzam pomalować nowe grzejniki.Czy powierzchnię należy
    przygotować(zmatowić etc.),czy można od razu malować kolorem??

  • 9. Data: 2014-12-31 13:40:31
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 31.12.2014 o 13:28, Łukasz pisze:
    > Witam!
    > Dzięki za podpowiedź
    > Zamierzam pomalować nowe grzejniki.Czy powierzchnię należy
    > przygotować(zmatowić etc.),czy można od razu malować kolorem??
    na 100% przygotować. bez tego nawet nie zaczynaj. jak musisz zmyć starą
    farbę, to pytaj o nitro, birol, albo rozpuszczalnik matujący (ostrożnie
    z tym ostatnim)
    natomiast jak stara farba jest stabilna, trwała, mocna, to wystarczy że
    ją dokładnie umyjesz cifem, proszkiem do szorowania garów, i watą
    stalową ( rodzaj myjki do naczyń)

    ToMasz

    PS daj sobie spokój do wiosny, bo opary tej chemii mogą zaszkodzić Tobie
    i rodzinie

  • 10. Data: 2014-12-31 13:44:36
    Od: Łukasz <r...@o...pl>

    Oczywiście że poczekam do wiosny:)
    Tak jak pisałem-grzejniki są nowe,więc nic im nie dolega.Rozumiem,że w takim
    przypadku można od razu malować?