  • 21. Data: 2013-06-07 09:24:14
    Temat: Re: malowanie po papie bitumicznej
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-06-06 21:17, quent pisze:

    > OK dzięki.
    > Kris mi też podsunął ........
    Mam odpowiedź od pani technolog. Niestety nic białego się nie sprawdzi a
    z powodu właśnie przebarwień od bitumów z papy. Farba może wytrzymać
    kilka miesięcy, ale na pewno przebarwi się za rok.
    Jak chcesz farbę srebrną to proponuje ona NobitexAl w granicach ceny
    12,50 zł/litr w opakowaniach 20 litrowych, to skontaktuję Cię z
    producentem. Pisz na ncatychy*MAŁPA*gmail.com
    Jacek

  • 22. Data: 2013-06-07 09:56:04
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > Dach ma kilka tys. m2 ma całą masę różnych wystających elementów typu
    > zakończenia wentylacyjne, świetliki ect.

    Jeśli ten dach jest płaski (albo ma minimalny spadek) to można go
    potraktować jakimś mazidłem i rozsypać biały grys i go uwałować tworząc
    jakby kolejną warstwę papy tyle że z białymi kamyczkami zamiast
    szarych/czerwonych.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 23. Data: 2013-06-07 10:07:19
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-06-07 09:24, Jacek pisze:
> [...]
    > 12,50 zł/litr w opakowaniach 20 litrowych, to skontaktuję Cię z
    > producentem. Pisz na ncatychy*MAŁPA*gmail.com

    Ano właśnie musi być biała :-(
    Mam też cos takiego
    http://www.sklep.majic.pl/farby-specjalne/99-farba-d
    o-malowania-asfaltu-kostki-majic-barricade-traffic-p
    aint-p-1132.html

    Gość z tego sklepu twierdzi, że się nada.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 24. Data: 2013-06-07 10:47:19
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-06-07 10:07, quent pisze:

    > Gość z tego sklepu twierdzi, że się nada.
    Tak samo nada się każda farba drogowa.
    Nie dawaj tylko za długiej gwarancji. Myślę, że rok można by "zarydzykować"
    Jacek

  • 25. Data: 2013-06-08 22:07:21
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Jacek wrote:
    > Ano nie nadaje się ponieważ jest to farba schnąca fizycznie (w
    > odróżnieniu od farb schnących chemicznie). Znaczy to, że żywice w
    > niej
    > nie ulegają sieciowaniu i w kontakcie ze smołą szybko wystąpią
    > przebarwienia.
    > Jacek

    no i nie zapominajmy że w asfalcie jest najwyżej 10% smoły a reszta to
    kruszywo, wszystko jest twarde
    papa jest miękka i pracuje cały czas, czyli farba również musi być
    elastyczna, dodatkowo ta smoła jest posypana piaskiem raczej średnio
    związanym z podłożem

    jeffrey

  • 26. Data: 2013-06-09 01:11:21
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 08:51:43 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Czy orientujecie się może czym, jaką farbą, mógłbym malować po papie
    >
    > bitumicznej położonej na płaskim dachu?
    >
    > Chodzi o branding firmy. Właściciel zażyczył sobie logo swojej firmy na
    >
    > dachu.
    >
    > Kolory - biały i czerwony.
    >

    > Pytałem, na forum branżowym ale jakoś cisza, może na tej grupie jest
    >
    > ktoś, kto wie coś na ten temat.
    >

    > Z góry dzięki za podpowiedzi.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam,

    > ElipsaDesign: www.elipsa.info

    Dowiedziałem się czym można malować żeby nic nie przełaziło przez farbę. Metoda
    sprawdzona. Farby w Polsce dostępne i ze średniej półki cenowej. To o co pytasz to
    komercja. Informacja darmo była w socjalizmie. Chętnie sprzedam informację.

  • 27. Data: 2013-06-09 10:27:16
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-06-09 01:11, k...@g...com pisze:
> [...]
    komercja. Informacja darmo była w socjalizmie. Chętnie sprzedam informację.

    Dzięki, sprawa już nieaktualna.

  • 28. Data: 2020-07-12 14:18:45
    Od: k...@g...com

    Farby do gontu bitumicznego Noxan.Mają bogatą paletę kolorów.